Gjest Ikke nå.. Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! Har hørt ar man kan smake/lukte anndeledes nedentil avhengig av hvilken mat man spiser, men har aldri erfart det selv...før i går da.. Hadde spist masse ferske reker og sett på en bra film sammen med en vennine :D (på kvelden) Da jeg våknet neste morgen og skulle "kose meg litt" for meg selv oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg luktet reker :oops: Jeg trodde først at det ikke kunne være mulig, men etter "nærmere undersøkelse" fant jeg faktisk ut at det stemte! Noen andre som har opplevd noe lignende?! Og til slutt NEI jeg har ikke fått noen kjønnssukdom el. da jeg dusjet var jeg helt fin igjen. PS: Jeg lukter vanligvis ingenting nedentil, ihvertfall ingenting som kan minne om REKER.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 Du kan jo være glad for at det ikke var typen din som skulle overaske deg med oralsex den morgenen da i hvertfall! Tviler på at han hadde hatt lyst på reker på en god stund da Har hørt at det lukten/smaken kan ha en sammenheng med det man har spist jeg og, men kan ikke si at jeg har opplevd det selv. Hørtes jo egentlig litt rart ut at det det skulle lukte AKKURAT det samme som man har spist, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Det stemmer nok det. Man kan få lukt etter det man spiser. Har hørt at visse frukter gir både god lukt og smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. september 2002 #4 Del Skrevet 17. september 2002 Hvitløk......setter både smak og farge nær sagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Asparges skal visst ikke være tilrådelig hverken for menn eller kvinner ved planer om oralsex. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 17. september 2002 #6 Del Skrevet 17. september 2002 ....mens annanas anbefales!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. september 2002 #7 Del Skrevet 17. september 2002 Sitrusfrukter i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 22. september 2002 #8 Del Skrevet 22. september 2002 Hege: hvilke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. september 2002 #9 Del Skrevet 22. september 2002 Er ikke sikker selv jeg, Anette, det er noe jeg har hørt en gang. Dessuten var det en lang tråd om det her på KG en gang. Det er så pass lenge siden at jeg tror den ligger i det gamle forumet. Siden man tar smak (og lukt) etter det man spiser, ville jeg ikke anbefale gammelost i alle fall.. Men det var jo frukt vi snakket om Kan tenke meg frukt som epler, fersken, ja alle frukter som lukter frisk og godt. Ananas er jo nevnt, blandt annet. Hadde vært gøy om det kom på banen noen som vet mer om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. september 2002 #10 Del Skrevet 22. september 2002 En grei tommelfingerregel er at alt som smaker sterkt setter også smak på skjedesekretet (ett litt penere ord enn fittesaft). Hvitløk er noe av det verste du kan spise, likeså chili og sterk mexicansk mat. Asparges er også med i denne kategorien sammen med nesten all type fiskemat. Søt frukt er bra. Men ikke sitrusfrukt. Ellers gjelder det bare å prøve seg fram litt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. september 2002 #11 Del Skrevet 22. september 2002 noen liker hvitløksekret også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 23. september 2002 #12 Del Skrevet 23. september 2002 Dette gjelder jo ikke bare for kvinnen, sæden tar også smak av det man har spist. Noe å tenke på før en lager en romantisk middag... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå