stan Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Vurderer å montere mosebeslag på hytta. Det finnes to typer, kobber og sink. Er det noen som har erfaring med dette? Hvilken av de to bør jeg velge?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 6 minutter siden, stan skrev: Vurderer å montere mosebeslag på hytta. Det finnes to typer, kobber og sink. Er det noen som har erfaring med dette? Hvilken av de to bør jeg velge? Kobber funker, mosen preller av så fort det regner. sink har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: d62bb...2d3
stan Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kobber funker, mosen preller av så fort det regner. sink har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: d62bb...2d3 Så bra. Hva slags tak har du? Jeg er litt usikker på om kobber og ståltak, som jeg har, er gunstig?
skrue Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Verken kobber eller sink om det er direkte kontakt. Jeg hadde nok valgt kobber, men da med isolasjon mellom. https://www.kruge.no/mediabank/store/2/2637/Korrosjon.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå