AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Del Skrevet 20. juli 2020 Hei, er det noen som vet hva det betyr om en profil har en blå hake ved seg på tinder? Jeg har skjønt at det er slags verifikasjon på at det er en ekte person, men forstår ikke hvordan det fungerer. De færreste har dette merket som jeg ser. Anonymkode: ff92c...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Del Skrevet 20. juli 2020 https://www.help.tinder.com/hc/no/articles/115003358906-Hva-er-en-bekreftet-profil- Anonymkode: da33b...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg trodde først de hadde superliket meg alle de med blå streker 🤣 hallo!! Flaut. Så skjønte jeg etterhvert at det var folk som hadde verifisert profilen sin fordi jeg Fikk spørsmål om det samme når jeg en dag logget inn 😆🙊🙈 Anonymkode: 29c76...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Del Skrevet 20. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde først de hadde superliket meg alle de med blå streker 🤣 hallo!! Flaut. Så skjønte jeg etterhvert at det var folk som hadde verifisert profilen sin fordi jeg Fikk spørsmål om det samme når jeg en dag logget inn 😆🙊🙈 Anonymkode: 29c76...5d7 Håper du ikke takket dem for superlikes i tillegg da🤭 Anonymkode: cec21...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Del Skrevet 21. juli 2020 Er alt for mye fake profiler ute å går så tar de som har det mye mer seriøst. Anonymkode: fff4d...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Del Skrevet 21. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke takket dem for superlikes i tillegg da🤭 Anonymkode: cec21...722 Haha nei nei er du gal 🤣 Anonymkode: 29c76...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå