AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Flere som føler at høsten er litt i luften nå? Eller er det bare meg? Går jo sakte mot mørkere tider igjen, og synes det har vært genservær her i to uker nå.. regner en del også. Er høsten på vei?! Har sommeren forlatt oss for i år?...... Anonymkode: ef9cf...4d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Ikke si det da, har ikke rukket å starte sommerferien ennå, jo Anonymkode: 8897f...f6b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Det kommer vel litt an på hvor i landet du holder til. Her på østlandet har det stort sett regnet hver dag til nå i juli og jeg har hatt en skikkelig høstfølelse til tider, men jeg ser det er meldt litt bedre - både i form av sol og varme fremover, så jeg håper virkelig ikke at sommeren er over. Men det skulle jo ikke forundre meg... Sommeren pleier jo å være utrolig kort - ofte den fineste dagen i løpet av året! Anonymkode: 88a0d...cc3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Ja det er det helt klart at den har gjort for min del... Er søren meg tragisk ass. Anonymkode: e258b...616
Gjest Warrior Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 Det har vært høst i lufta i hele juli synes jeg. Får håpe sommeren kommer før høsten virkelig kommer. Æsj jeg hater høst og vinter.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 Nei, er bare regn og litt kjølig sommervær, høsten er da enda noen måneder unna. Anonymkode: 288c5...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå