Gå til innhold

Hvorfor er dere imot at den dere dater har vært promiskuøs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er imot at den de dater har vært promiskuøs hvis h*n er komfortabel med seg selv og har testet seg for kjønnssykdommer.

Hvis bakgrunnen er at de som er promiskuøse er usikre på seg selv, trenger bekreftelse, og ender opp med å sitte igjen med en tomhetsfølelse og skuffelse etter sex og enda mindre selvtillit da bør de vurdere å heller jobbe med sin mentale helse.

Men dersom de som er promiskuøse er komfortable med seksualiteten sin, selvsikre og har sex med flere fordi de liker å utforske og lære mer om hva de liker, samt at de sørger for trygge omgivelser som beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer, hvorfor ser folk da ned på dem likevel?

Blir de sett ned på fordi den som ikke er promiskuøs legger følelser i det og tror at de ikke er så spesielle hvis de ikke er blant få som den de dater har bedrevet denne aktiviteten med? Hvorfor synes noen det er ekkelt hvis den promiskuøse er hygienisk og jevnlig tester seg for kjønnssykdommer? Hvorfor synes folk at sex er en intim aktivitet når de ellers går nesten nakne på stranda? Går folk ut ifra at den som er promiskuøs har dårlig selvtillit og derfor ikke ønsker å involvere seg med vedkommende? Går folk ut ifra at den som er promiskuøs kommer til å være utro? Eller er det andre grunner?

Anonymkode: 5be42...8b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel et ganske godt stykke fra det å gå nesten naken på stranda til det å ha sex?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Whistler skrev:

Det er vel et ganske godt stykke fra det å gå nesten naken på stranda til det å ha sex?

På hvilken måte er ONS forskjellig fra en hvilken som annen aktivitet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker tøser. 

Anonymkode: 565a8...ad5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elsker tøser. 

Hvorfor bruker du en nedlatende betegnelse? Hvorfor er du altså nedlatende mot de som liker å utforske sex?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor bruker du en nedlatende betegnelse? Hvorfor er du altså nedlatende mot de som liker å utforske sex?

Eh, begrepet "tøs" kan være positivt eller negativt, kommer jo helt an på kontekst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh, begrepet "tøs" kan være positivt eller negativt, kommer jo helt an på kontekst. 

Hva legger du i det ordet?

Skrevet

Trur det er ei mental greie om renhet, lite brukt er status. Ganske mange men plagest om dama har tatt mange store dingledongs. 

Same gjelder menn som har vore på alt. Tanken om enkelhet, at menn bare tenkje med tissen og er bundet av jordlige lyster. Litt som at seksualitet er eit fengsel. 

Personlig synest eg det er heilt greitt at folk koser seg så lenge det er eit aktivt valg og ikkje folk med daddy/mommy issues som prøver å finna eit eller anna gjennom destruktiv sex. 

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er ONS forskjellig fra en hvilken som annen aktivitet?

Tenker du på en bowlingkveld med gutta som en hvilken som helst annen aktivitet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Whistler skrev:

Tenker du på en bowlingkveld med gutta som en hvilken som helst annen aktivitet?

Ja, hvorfor skulle ikke ONS kunne sammenlignes?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske morsomt at en del helst ønsker en partner som enten er jomfru eller hatt svært få partnere, men forventer at man likevel er ultraseksuell i forhold. De ønsker jo ikke en partner som bare har lyst en gang i året, men hvis partneren har vært singel i noen år forventes det likevel at man i perioden som singel ikke har hatt lyst mer enn en gang i året max.

Anonymkode: 400df...0da

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, mammahjarte skrev:

Trur det er ei mental greie om renhet, lite brukt er status. Ganske mange men plagest om dama har tatt mange store dingledongs. 

Så med andre ord tror du at de som avslutter dating/forhold fordi en tidligere promiskuøs partner, egentlig gjør det fordi de selv har dårlig selvtillit og derfor ikke ønsker å bli sammenlignet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan ha sex med nesten hvem de vil, damer med mange partnere har stort sett vært med veldig kjekke menn (som de kun kan få for sex). Ingen vil vel være den som hun må ta hvis hun vil ha et forhold, når hun har vært med alle de mest attraktive i byen.

Så vil man jo være spesiell, det er ikke spesielt om man er nummer 40 i rekka.

Anonymkode: fe856...95b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel på at det er greit å ikke være totalt forskjellige som personer. Jeg har ingen lyst til å ligge med en kvinne før jeg har blitt litt kjent med henne og kan se for meg et forhold, og da blir det litt rart å involvere meg med ei som praktisk talt ligger med folk kun på bakgrunn av at de har en penis. Jeg eier ikke sjalusi, og kunne blitt fortalt i detalj hva ei dame gjorde med eksen uten at det plager meg, men foretrekker uansett at hun ikke avviker helt fra mine kriterier for å gå til sengs med noen i utgangspunktet.

Anonymkode: 11020...923

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan ha sex med nesten hvem de vil, damer med mange partnere har stort sett vært med veldig kjekke menn (som de kun kan få for sex). Ingen vil vel være den som hun må ta hvis hun vil ha et forhold, når hun har vært med alle de mest attraktive i byen.

Så vil man jo være spesiell, det er ikke spesielt om man er nummer 40 i rekka.

La oss si at en promiskuøs kvinne har hatt sex med veldig kjekke menn, det vil ikke nødvendigvis si at hun ønsket dem som kjæreste. Det kreves da mange flere elementer for å være kompatibel i et forhold enn at mannen er kjekk.

Hvis en selvsikker, mentalt sunn dame velger å være i et forhold så er det fordi han liker ham, ikke fordi hun ikke fant noen andre.

Er du enig i at din mening om dette virker basert på din egen usikkerhet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går vel på at det er greit å ikke være totalt forskjellige som personer. Jeg har ingen lyst til å ligge med en kvinne før jeg har blitt litt kjent med henne og kan se for meg et forhold, og da blir det litt rart å involvere meg med ei som praktisk talt ligger med folk kun på bakgrunn av at de har en penis. Jeg eier ikke sjalusi, og kunne blitt fortalt i detalj hva ei dame gjorde med eksen uten at det plager meg, men foretrekker uansett at hun ikke avviker helt fra mine kriterier for å gå til sengs med noen i utgangspunktet.

Anonymkode: 11020...923

Er enig i at det er viktig å ha flere felles verdier. Men vil gjerne forstå mer om hvorfor du ordlegger det å nyte ONS som en hvilken som helst annen aktivitet som å "ligge med folk kun på bakgrunn av at de har en penis". Stemmer det at det ligger en fordom der?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

La oss si at en promiskuøs kvinne har hatt sex med veldig kjekke menn, det vil ikke nødvendigvis si at hun ønsket dem som kjæreste. Det kreves da mange flere elementer for å være kompatibel i et forhold enn at mannen er kjekk.

Hvis en selvsikker, mentalt sunn dame velger å være i et forhold så er det fordi han liker ham, ikke fordi hun ikke fant noen andre.

Er du enig i at din mening om dette virker basert på din egen usikkerhet?

Kvinner som har sex med mange har nesten utelukkende sex med kjekke menn, ikke så rart. Stort sett menn de ikke kan få forhold med, selv om det er det de ønsker. Vil de ha et seriøst forhold må det bli med en mann på "eget nivå". Jeg er ikke interessert i en sånn ordning, og er gift med ei dame som ikke har hatt sex med mange.

Du sier det kreves mer for et forhold enn at mannen er kjekk, det som kreves er jo at mannen vil ha forhold og...

Beskyldninger om dårlig selvtillit, usikkerhet etc forandrer ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som har sex med mange har nesten utelukkende sex med kjekke menn, ikke så rart. Stort sett menn de ikke kan få forhold med, selv om det er det de ønsker. Vil de ha et seriøst forhold må det bli med en mann på "eget nivå". Jeg er ikke interessert i en sånn ordning, og er gift med ei dame som ikke har hatt sex med mange.

Du sier det kreves mer for et forhold enn at mannen er kjekk, det som kreves er jo at mannen vil ha forhold og...

Det er ikke en beskyldning. Jeg ønsker å forstå. Det sier jo selv at du ikke hadde følt deg spesiell dersom du trodde kvinnen ønsket seg en kjekkere mann. Konen din har valgt deg og ikke hatt mange sexpartnere, men basert på din tankegang kunne det jo tenkes at hun ikke fikk sjans på en kjekkere mann, men valgte deg som en siste sjans uten at hun hadde sex med andre hun var tiltrukket av.

Jeg mener absolutt ikke at dette er tilfelle. Jeg er sikker på at konen din har valgt deg basert på mange kvaliteter du har som matcher/utfyller hennes. Det samme er tilfelle når en selvsikker, mentalt sunn, promiskuøs kvinne velger en kjæreste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sier jo selv at du ikke hadde følt deg spesiell dersom du trodde kvinnen ønsket seg en kjekkere mann. Konen din har valgt deg og ikke hatt mange sexpartnere, men basert på din tankegang kunne det jo tenkes at hun ikke fikk sjans på en kjekkere mann, men valgte deg som en siste sjans uten at hun hadde sex med andre hun var tiltrukket av.

Hun har absolutt hatt sjans til å ligge med langt kjekkere menn enn meg, det har jo alle kvinner. Det finnes ingen kvinner som ikke har sjans til å ligge med kjekke menn. Men hun har ikke gjort det, hun har ønsket forhold. Så da er jeg ikke den minst attraktive hun har hatt sex med. Og jeg er ikke en hun har tatt til takke med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med mer enn 10 stk (er 20) men har aldri hatt sex med noen mer attraktive enn meg selv. Så og si alle har vært hakket under meg eller på "mitt eget nivå".

Leser det hele tiden her føler jeg, om damer som ligger rundt med alle de kjekkeste mennene😳 Jeg blir aldri interessert i å ligge med en fyr, utelukkende for utseendet... Så den påstanden kjenner verken jeg eller venninnene mine oss igjen i... Alle jeg kjenner har sex på "sitt eget nivå"

Anonymkode: af72a...a59

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...