AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hvordan printer dere ut ting i disse korona-tider med hjemmekontor? Virker som ingen har egne printere lenger. Jeg har i alle fall ikke. Er så ekstremt sjelden jeg må printe ut noe i privat sammenheng, og da har jeg som regel gjort det på jobb. Men nå må jeg altså ha en fysisk utprint. Skal jeg kjøpe en printer på grunn ett ark? Skal jeg reise en time tur-retur kontoret for ett ark? Hva gjør dere? Anonymkode: 2cabb...b72
cleangal Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Spør naboen? Det er i hvert fall det min nabo gjør. Nå er jeg «dessverre» tom for svart farge... 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Det kan du gjøre på biblioteket Anonymkode: 82453...34b 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Du kan printe på biblioteket og på fotobutikker. Det finnes også nettsteder der du kan be de printe også sender de til deg i posten. Anonymkode: 2c959...dad 1
Whistler Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan printer dere ut ting i disse korona-tider med hjemmekontor? Virker som ingen har egne printere lenger. Jeg har i alle fall ikke. Er så ekstremt sjelden jeg må printe ut noe i privat sammenheng, og da har jeg som regel gjort det på jobb. Men nå må jeg altså ha en fysisk utprint. Skal jeg kjøpe en printer på grunn ett ark? Skal jeg reise en time tur-retur kontoret for ett ark? Hva gjør dere? Anonymkode: 2cabb...b72 Enten så har vi kjøpt en printer, eller så har vi dratt på jobb. Er arket viktig nok så drar du vel på jobb? 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan printer dere ut ting i disse korona-tider med hjemmekontor? Virker som ingen har egne printere lenger. Jeg har i alle fall ikke. Er så ekstremt sjelden jeg må printe ut noe i privat sammenheng, og da har jeg som regel gjort det på jobb. Men nå må jeg altså ha en fysisk utprint. Skal jeg kjøpe en printer på grunn ett ark? Skal jeg reise en time tur-retur kontoret for ett ark? Hva gjør dere? Anonymkode: 2cabb...b72 Hos oss har arbeidsgiver ordnet det slik at alle utgående brev blir printet og sendt sentralt. En gang disse månedene har jeg likevel hatt behov for en utskrift. Da måtte jeg søke om å få komme inn i kontorlokalene. Synes ikke det er noe rart i å reise inn for en utskrift i ny og ne. Det er jo bare den vanlige reiseveien din? Anonymkode: 0afc6...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan printe på biblioteket og på fotobutikker. Det finnes også nettsteder der du kan be de printe også sender de til deg i posten. Anonymkode: 2c959...dad Her er det jo en del taushetspliktproblematikk tenker jeg. Vi ville aldri fått lov å bruke slike printere til jobbting. Anonymkode: 0afc6...6c7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 Med en privat printer er det ingen problem å printe ut det jeg trenger. For meg virker det merkelig å ikke ha egen printer hjemme hvis en jobber hjemme. Anonymkode: c52b4...09c 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #9 Skrevet 20. juli 2020 Jeg kjøpte rett og slett en egen printer til 400kr. Mye enklere og da har vi. Anonymkode: 73b81...863 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #10 Skrevet 20. juli 2020 Kjøpte en billig liten printer. Trenger den veldig sjeldent, men når det trengs er den jaggu god å ha. Anonymkode: 47992...d69 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Skrevet 20. juli 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte rett og slett en egen printer til 400kr. Mye enklere og da har vi. Anonymkode: 73b81...863 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en billig liten printer. Trenger den veldig sjeldent, men når det trengs er den jaggu god å ha. Anonymkode: 47992...d69 Støtter den. Hvis printing er et behov så får du dem ned til noen hundrelapper. Snakk med sjefen, kanskje jobben kan betale til og med. Anonymkode: 76dcb...e68 3
Gjeste mann Skrevet 21. juli 2020 #12 Skrevet 21. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Støtter den. Hvis printing er et behov så får du dem ned til noen hundrelapper. Snakk med sjefen, kanskje jobben kan betale til og med. Anonymkode: 76dcb...e68 Enig, jobben burde betalt for en enkel printer hvis du er pålagt hjemmekontor. Burker printeren hjemme veldig sjelden, men den er kjekk å ha 1
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juli 2020 #13 Skrevet 21. juli 2020 Jeg har printer og det kommer jeg til å ha uavhengig av korona i lang fremtid fordi jeg regelmessig har behov for å printe og skanne forskjellige ting. Hvis jeg ikke hadde hatt printer hadde jeg dratt på jobben for å printe, uavhengig av reisetid eller i nøden spurt en nabo om hjelp.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #14 Skrevet 21. juli 2020 21 timer siden, cleangal skrev: Spør naboen? Det er i hvert fall det min nabo gjør. Nå er jeg «dessverre» tom for svart farge... Det er mine naboers løsning også. Anonymkode: 5919c...54d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #15 Skrevet 21. juli 2020 Hvis du skal kjøpe en skriver har du et dilemma. Kjøper du en blekkskriver får du den billig. Men når du sjelden bruker printeren vil du oppdage at blekket har tørket inn neste gan du vil bruke den. Så du må ut og kjøpe nytt blekk neste gang, og den koster gjerne like mye som skriveren. En laser printer bruker tonere som ikke tørker inn, men skriverene er dyrere i innkjøp. Ikke lett dette. Anonymkode: de905...340 1
Anbefalte innlegg