Gå til innhold

Ikea øker prisen på sesongvarer nedsatt i pris

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fulgt litt med på noen produkter på Ikea som i 2 - 3 uker har vært nedsatt i pris. Typiske sommervarer, så slikt som skal ut av sortimentet. Utifra erfaringen i fjor, tenkte jeg at de ville gå ytterligere ned nå som vi nærmer oss august. Men i dag var jeg innom, og de er blitt dyrere. Fortsatt nedsatt, men prislappen er endret til en gul lapp uten førpris, kun tilbudspris.

Produktene er ikke dyre i utgangspunktet, ca 200 kroner. I forrige uke var de under 100, nå er samtlige økt med 20 - 30 kroner. Altså prosentvis er høy økning med tanke på at det er sesongvarer. Synes bare dette var rart, og lurer på om flere har lagt merke til denne prispolitikken?

Anonymkode: 3afff...fa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det har jeg ikke, men har du eksempel på varer som er det?

Anonymkode: 1b56a...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dette tilfelle gjelder det flere av Solvinden produktene. De var nedsatt til fra 49 kr og oppover i forrige uke. Nå er laveste pris 69. Den jeg var interessert i kostet 69 i forrige uke, denne uken er den 99. Full pris 169,-. Så litt merkelig, for skulle jo tro at Ikea vil ha vekk disse tingene. Ikke kan de skylde på kronen heller, for den har jo styrket seg.

Anonymkode: 3afff...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tilbud og etterspørsel. Ikea kan velge prisene sine selv. 

Anonymkode: 1f7b7...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...