AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #21 Del Skrevet 21. juli 2020 10 timer siden, Nimorna skrev: Jeg synes at siden Iceland Phallological museum har blitt en suksess på Island, er det nærliggende å tro at konseptet kan brukes i andre verdensdeler også. En afrikansk avdeling hadde vært ønskelig. Du stiller selvsagt opp med penger til å få reist (høhø) bygningen, men afrikanerne står selv for arbeidet med å finne gjenstander (bilder/avstøpninger/ penisrelaterte kunstverk) til å fylle museet med. For å få et visst inntrykk av hva Afrikas dyreliv har å by på lokalt i området, må du da selvsagt få tilsendt bilder av det lokale dyrelivet med penisen hengende i friluft. Og når det kommer til stykket, kan dere jo ikke være dårligere enn museet på Island, som tross alt kan skilte med en ekte menneskepenis. Så det er best at kontaktpersonene dine tar og mailer bilder av sitt eget understell også, for evaluering. Morsomt! Jeg har allerede presentert meg som «owner of bicycle repair shop», bare sånn at det stemmer om han googler Reodor Felgen, og tenkte å høre om ikke jeg kunne få hjelp med å utvide virksomheten og åpne en forretning i Burkina Faso, men det finnes nok langt mer spennende muligheter Anonymkode: 372d0...bc4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2020 #22 Del Skrevet 22. juli 2020 Begrepet "Pennevenner" har sannelig utviklet seg siden jeg var lita barne-Hoppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 22. juli 2020 #23 Del Skrevet 22. juli 2020 Artig hobby. Kanskje du kan få lurt ut av dem informasjon om deres virkelig identitet? Jeg er også ufør og plukker søppel i skog og strand. Søpplelrydding er egentlig ganske givende, enten det er på stranden eller cyberspace 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #24 Del Skrevet 22. juli 2020 Takk for at du tar en for laget, TS😅 Anonymkode: a12af...33b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #25 Del Skrevet 13. august 2020 Hvordan går det med luringen?:) Anonymkode: e1fe9...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #26 Del Skrevet 17. august 2020 Dere som synes dette er morsomt må se programmene til Joe Lycett/Hugo Boss. De ligger på youtube. Heter Joe Lycett’s got your back. Han tuller med sånne svindlere. Anonymkode: fdfb3...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå