AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Er str xl på kari traa, der har de gode størrelser. Men kanskje 46-48 sånn ellers. Liker å trene på treningssenter, men tror noen freshe topper med mer hadde gjort noe med humøret. Nå er det mest slitte t-skjorter og klumpete joggebukser som gjelder. Anonymkode: c05a3...449
niffin Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Nike og Adidas har store størrelser. Veldig gode å gå med også
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Jeg kjøper det meste på Zalando, der får du store størrelser. En del har friske farger men det kommer an på når de kjøper inn klærne hva de tar inn. Har fått tak i litt fine farger for så plutselig så er det mye svart. Du kan og sjekke på Cellbes.no og Nike.com/norge Anonymkode: 4df7d...6e1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 BARA har xxl og 3 xl i tightsen. Bruker 46-48 og har xxl. Ser de har noen tshorter som er store i utgangspunktet, men har ikke testet de selv. Bruker som regel en veldig tynn( såkalt vind jakke) treningjakke uten på t shortene når jeg trener, føler at jeg har flere shorter å velge mellom da. Anonymkode: 2be44...268
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er str xl på kari traa, der har de gode størrelser. Men kanskje 46-48 sånn ellers. Liker å trene på treningssenter, men tror noen freshe topper med mer hadde gjort noe med humøret. Nå er det mest slitte t-skjorter og klumpete joggebukser som gjelder. Anonymkode: c05a3...449 Jeg synes faktisk kari traa er helt elendig på størrelser, og unngår hele merket, selv om jeg ellers bruker 40-42 i klær. Enig i at Bara har gode klær. Anonymkode: 37724...b4e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 Zizzi hadde i alle fall en ålreit serie treningsklær, jeg bruker 50/52 og er veldig glad i de! Anonymkode: 15bc5...02b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 Hvis du kan bruke XL er wrap-tightsen til H&M veldig god. Jeg har vanligvis et problem med at treningstights glir ned, men den henger skikkelig bra på! Anonymkode: 0cd14...672
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 Har treningstøy fra ihvertfall Nike, Asos, HM, Zizzi og diverse merker fra Zalando Både vanlige og tykkere tightser, ulike lengder, mønster, knyting og ikke - samme med topper og bher. Jeg er et par størrelser større enn eg. Prøvde Bara, men vil følge rådene og bestille av de større størrelsene der. Jeg hadde ikke sjans å komme i de som akkurat større enn guiden. Treningsklær pleier være store i størrelsen i tightsene, men de var ikke det. Var godt stoff da i det minste. Anonymkode: 3690b...f57
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Sportypluss har noe, de får også leverandører fx Kari Traa til å lage større størrelser. Før hadde Røhnisch pluss size, det tror jeg dessverre de har slutta med. Zalando og Get inspired selger Nike sin plus size-kolleksjon Anonymkode: cddb6...ba2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Kari Traa er så små i str at hvis du kommer i de klærene er du ikke veldig stor. Men Stormberg har mye fint og ikke for dyrt. Anonymkode: 84159...38f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kari Traa er så små i str at hvis du kommer i de klærene er du ikke veldig stor. Men Stormberg har mye fint og ikke for dyrt. Anonymkode: 84159...38f Da varierer det tydeligvis. Jeg også syns de har greie størrelser.. har jeans i 46, og en del tights i XL, men kommer fortsatt inn i Kari Traa buksa mi i L🤔 102 kg🙈 men ellers til Ts, jeg er veldig fornøyd med Nike. Bestilte nylig Nike tights som jeg ELSKER, og venter nå på genser fra Nike og tynn jakke fra reebok. Bestilte på Zalando da de hadde store størrelser. Anonymkode: afd50...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå