Gå til innhold

Hvordan shave alt uten at det stikke litt smått ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva tittel som passer til det her egentlig. Jeg bruker å shave nedentil men, hva gjør dere damer for at det ikke skal bli stikkete det nede? Spessielt når jeg rir mannen er det irriterende, i noen stillinger så føler jeg at det blir sårt til slutt, for han og meg. At jeg gnir underlivet mitt mot han og daa er det ikke akkurat behagelig. Prøver å sitte andre veien eller lene meg bakover, med hendene på knærna men han liker best når jeg sitter mer framover...Vet ikke hva mer jeg skal si, noen som plis kan gi meg noen tips? 

Anonymkode: 3e1eb...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La alt vokse ut. Busk er fint.

Anonymkode: 4add5...ed8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å vokse, da sluttet det å stikke. 

Anonymkode: 2e558...00e

• Liker 2
Skrevet

Vokse eller bruke hårfjerningskrem😉👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Braz vox, beste jeg har gjort for meg selv! 

Anonymkode: ba549...5ac

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg gnir underlivet mitt mot han og daa er det ikke akkurat behagelig.

Guuud så deilig det er å kjenne at det stikker litt fra barten, spesielt når det er rytmiskt... Men hvordan kan det være ubehagelig for deg da?

"..it`s hurt soo good.."  synger Astrid S...Ting eller stillinger der jeg blir utmattet og føles ubehagelig og litt ondt, kan mange ganger føles deilig når man først får orgasme. Nesten sammenlignet med å fjerne ei flis i stortåa, du verden så irriterende og ondt, men du verden så deilig når du får den ut😉😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt på voxing meen, må ikke hårene gro til en viss lengde hver gang før man voxer igjen? Vil helst aldri ha noe hår der

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på voxing meen, må ikke hårene gro til en viss lengde hver gang før man voxer igjen? Vil helst aldri ha noe hår der

Jeg har aldri fått voks til å funke - ikke krem heller.

Jeg barberer og så bruker jeg epilator ... gjør litt vondt til å begynne med, men så blir huden litt nummen og da går det fint. 

Anonymkode: d8faa...d8f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det blir faktisk mindre hår etterhvert når du voxer jevnlig. Hårene blir også myke. Stikker ikke. Jo, litt hår må det være før vox. Voxer ca hver 4 uke. Men du verden så deilig å slippe sår mus og tanken på å måtte shave nesten hver dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det må en viss lengde til før voksen tar tak.
Om du er sikker på at du aldri vil ha noe hår der, kan du jo vurdere å fjerne håret med laser.

Anonymkode: 14fb3...890

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått voks til å funke - ikke krem heller.

Jeg barberer og så bruker jeg epilator ... gjør litt vondt til å begynne med, men så blir huden litt nummen og da går det fint. 

Bedre å voxe hos en hudpleier som kan det. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men av egen erfaring, så blir hårene mye mykere, og man legger omtrent ikke merke til det. Jeg vokser hver 6. uke med sukkervoks. 

Anonymkode: 2e558...00e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å voxe hos en hudpleier som kan det. 

Det kan hende, men det er vel en sperre i meg som gjør at jeg ikke "tør" å dra til noen for å "brette meg ut" for en hudpleier.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei da får du ta laser da. Selvfølgelig stikker hår når det vokser ut, det er ikke til å unngå.

Anonymkode: 8c29f...0c0

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kjeder meg skikkelig så fjerner jeg ALT håret der nede ved hjelp av en pinsett. Møysommelig arbeid hvis du har mye hår da. Men resultatet: mykt og glatt underliv i en uke

Anonymkode: 00391...af7

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei da får du ta laser da. Selvfølgelig stikker hår når det vokser ut, det er ikke til å unngå.

Ja, det hadde jeg jo glemt. Jeg har brukt høvel og epilator i det siste, men jeg har jo en sånn laserting jeg kjøpte fra Power. Takk for påminnelsen. Den virker faktisk. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det hadde jeg jo glemt. Jeg har brukt høvel og epilator i det siste, men jeg har jo en sånn laserting jeg kjøpte fra Power. Takk for påminnelsen. Den virker faktisk. 

Gjør den? Jeg har gjort det på klinikk. Koster noen tusen, men det gjør jo voksing og, så laser er jo rimeligere i lengden.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør den? Jeg har gjort det på klinikk. Koster noen tusen, men det gjør jo voksing og, så laser er jo rimeligere i lengden.

Ja, den virker overraskende bra. Ikke permanent, men når jeg har høvlet over og så brukt laseren, så merker jeg at det tar veldig mye lengre tid før det vokser ut igjen der jeg har brukt laseren enn der jeg bare har høvlet. 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, den virker overraskende bra. Ikke permanent, men når jeg har høvlet over og så brukt laseren, så merker jeg at det tar veldig mye lengre tid før det vokser ut igjen der jeg har brukt laseren enn der jeg bare har høvlet. 

Så bra! Jeg tror hårveksten min er redusert med 80-90% prosent med laser i salong, har bare litt lyse dun igjen som jeg tar med høvel av og til. Men tar en oppfriskningsrunde med laseren med 1-2 års mellomrom da. Uansett billigere enn å vokse hele tiden, så jeg er godt fornøyd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Jeg tror hårveksten min er redusert med 80-90% prosent med laser i salong, har bare litt lyse dun igjen som jeg tar med høvel av og til. Men tar en oppfriskningsrunde med laseren med 1-2 års mellomrom da. Uansett billigere enn å vokse hele tiden, så jeg er godt fornøyd.

Hva heter denne maskinen? Vurderer selv.

Anonymkode: 4add5...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...