Gå til innhold

Mutual masturbation...

Bamseklemmer

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd å onanere sammen med noen i samme rom? Altså ingen kroppskontakt (corona), kun onanere selv og se at den andre få orgasme? Jeg kom som regel som et lyn av å se og høre på, så jeg tapte veddemålet med å komme først bestandig😅...Det var jo bare så flaut å tape hele tiden og vise sitt sanne ærlige ansiktsutrykk når jeg fikk utløsning... Jeg har hørt at jeg blir ganske så skeiv i ansiktet og sier så mye rart... Er det flere som har prøvd det og kjenner seg igjen? kom gjerne med tips på andre veddemål😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja har gjort det flere ganger, elsker å bli hørt. Legger meg som regel inntil personen da og viser at det er den personen jeg tenner på 😉

Ikke akkurat veddemål, men ulike plasser å onanere offentlig 😉

Anonymkode: 728bc...535

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat veddemål, men ulike plasser å onanere offentlig 😉

Så bra, det er jo så "nakent" å bevise sitt begjær for sin egen nytelse for andre... På andre siden tenner jeg mest på å se andres nytelse... Kanskje ikke så rart at jeg liker best å se homemade masturbation, det er så ekte og ufiltrert nytelse...

Offentlig ja, jeg liker å høre best, jeg trenger ikke å se på noen... Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men det er nok kanskje lyden og redsel for å bli fersket som tenner meg... Dagdrømmer selvfølgelig at noen ferska meg og joiner da, du verden så deilig det hadde blitt...

Poenget var ikke veddemålet i seg selv, det er jo bare unnskylding og forføring til å få noen til å prøve. Nyskjerrigheten og nytelsen kan frembringe så mye godt sammen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...