Gå til innhold

Hvor mye får du av din sugar daddy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2020 den 19.10):

1 brød

Anonymkode: f00ee...4da

Morrabrød da?😏

Anonymkode: 20b9e...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen på den prostituerte vil sikkert variere horekunde til horekunde.

• Liker 4
Skrevet

Er det mulig å synke så lavt

Anonymkode: 1bcb0...24e

• Liker 3
Skrevet
Nu123 skrev (På 31.1.2021 den 22.07):

jeg er 28, min SD er 44. (selv liker jeg eldre menn min eks kjæreste var 13år eldre enn meg).

Nå har jeg fått SD nr 2, han er 40

To samtidig som du bytter på?

Anonymkode: a18e6...7a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

SD, jeg trodde først det var sexual disease 😂 

Uansett, håper dere tar dere godt betalt når dere skal drive med dette 

Anonymkode: 1bdc0...5fd

Haha 😂 

ja jeg synes det. Ca 60k i mnd 🥰 noe på konto. Noe kontanter og noe i dyre gaver eller gavekort. Nå befinner jeg med på hytta med min SD og blir behandlet som prinsesse! Og nei han forventer ikke intimitet på hvert møte det må komme naturlig. Det er ikke at jeg anbefaler dette men mange ser på dette som sååå ekkelt sååå tabu og feil. Men det er aldri snakk om å få betalt for sex.

• Liker 1
Skrevet
Nu123 skrev (1 time siden):

Haha 😂 

ja jeg synes det. Ca 60k i mnd 🥰 noe på konto. Noe kontanter og noe i dyre gaver eller gavekort. Nå befinner jeg med på hytta med min SD og blir behandlet som prinsesse! Og nei han forventer ikke intimitet på hvert møte det må komme naturlig. Det er ikke at jeg anbefaler dette men mange ser på dette som sååå ekkelt sååå tabu og feil. Men det er aldri snakk om å få betalt for sex.

Dette tror jeg ingenting på. Hvordan fører du det på selvangivelsen og hvordan fører han det på sin...

Så store summer går ikke upåaktet hen. 

Og jo, sex er en del av dealen. At du ikke «må» hver gang er irrelevant. Folk betaler horer for å gråte på skulderen deres eller gi dem ris også. De er fortsatt horekunder.

• Liker 4
Skrevet
On 20.7.2020 at 3:39 PM, AnonymBruker said:

I gaver / økonomisk støtte / osv. hver mnd?

Anonymkode: 0da03...921

Jeg får fast 10 000 hver måned pluss gaver, reiser osv🙂

Anonymkode: 45dc5...362

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får fast 10 000 hver måned pluss gaver, reiser osv🙂

Anonymkode: 45dc5...362

Det er de færreste som støtter prostitusjon. Det er normalt noe som oppstår av fattigdom og desperasjon. Du vil sannsynligvis diskutere dette i terapi en dag.

Å selge det inn som en anbefaling og enkel vei til rikdom er å påta seg et enormt ansvar for andre jenters velbefinnende. Detsom du ikke ser at dette er moderne slavehold så har du ikke skjønt hva du driver med! Men hold det nå i det minste for deg selv.

Endret av Rotemor
  • Liker 7
Skrevet (endret)
Rotemor skrev (På 2.2.2021 den 13.27):

Dette tror jeg ingenting på. Hvordan fører du det på selvangivelsen og hvordan fører han det på sin...

Så store summer går ikke upåaktet hen. 

Og jo, sex er en del av dealen. At du ikke «må» hver gang er irrelevant. Folk betaler horer for å gråte på skulderen deres eller gi dem ris også. De er fortsatt horekunder.

Gaver inntil 470.000 er skattefritt beløp over det regnes som arv. Han trenger ikke å føre det opp på sin bare jeg på min. les deg frem isteden for spekulere :) om du tror på det eller ikke er opp til deg. Påvirker ikke meg 🤷🏼‍♀️ Og du kan kalle det hva du vil også. Påvirker heller ikke meg 🤷🏼‍♀️ 

Endret av Nu123
  • Liker 1
Skrevet
Nu123 skrev (2 timer siden):

Gaver inntil 470.000 er skattefritt beløp over det regnes som arv. Han trenger ikke å føre det opp på sin bare jeg på min. les deg frem isteden for spekulere :) om du tror på det eller ikke er opp til deg. Påvirker ikke meg 🤷🏼‍♀️ Og du kan kalle det hva du vil også. Påvirker heller ikke meg 🤷🏼‍♀️ 

Nei, som de sier i Danmark: «Du er blank» 

• 11 måneder senere...
Skrevet
On 7/26/2020 at 11:54 AM, AnonymBruker said:

Han prøvde seg på reiser og gaver, ikke kontanter. Det takket jeg nei til. Nå er det reiser, gaver og kontanter. Vi har kun samleie på utenlandsreiser (for å sikre meg flest mulig av disse). Jeg får 5000 for middag, 10 000 for overnatting uten samleie, og 15 000 for utenlandsreise med samleie. Har spart så og si alt, så det er en pen sum som venter på den perfekte leiligheten. Ellers går det mye i design, selv om jeg i grunn ikke er opptatt av slikt, tenker å selge det meste på tise når vi en gang avslutter dette

Mannen i seg selv er veldig allright, ser bra ut Og i grunn en jeg kunne datet uten betaling. Han er selvsagt gift, så det hadde ikke latt seg gjøre. 
Selv sier han at han liker tanken på å «eie» meg. Jeg føler meg ikke eid, så dette funker fint for alle parter. Utenom hans familie da. 
Mine nærmeste vet om dette, ink min mor og mine to søsken. Alle var sjokkerte i begynnelsen, men nå ser det ut til at ingen bryr seg lengre

Vi har kontrakt på at jeg ikke får lov til å nevne hans navn, poste noe med ham på sosiale medier eller sende venneforespørseler over sosiale medier

Anonymkode: 9f277...53f

Har du fortsatt kontakt med sugardaddy'n din? Ser dette er lenge siden :P

Skrevet
Nu123 skrev (På 2.2.2021 den 12.00):

Haha 😂 

Bedre enn å bli brukt for kun sex fra menn så kan en like godt ta skikkelig betalt så en får noe igjen for driten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 23.47):

Må være den eneste hora med én horekunde, men kall det gjerne hva du vil...

Anonymkode: 5eb99...513

Du kan jo prøve å kalle det hva du vil, men du horer deg ut for penger, uansett om du har en kunde eller femti. At unge, naive jenter nå prøver å kalle prostitusjon for sugar dating, er intet mindre enn latterlig. Men fortsett gjerne å leve i fornektelse alt du orker. 

Anonymkode: 74c67...95f

• Liker 3
Skrevet
Nu123 skrev (På 2.2.2021 den 12.00):

Haha 😂 

Åja..? Hva er det snakk om da? Om det ikke er snakk om å få betalt for sex?🤦 det du driver med er horeri så gratulerer med yrkesvalget ditt, foreldrene dine må være skikkelig stolte😁🤣

• Liker 2
Skrevet

Lulz. Ikke rart samfunnet er som det er å unge jenter er så løsslupne når horeri er akseptabelt i 2020 tallet. Hvor ble det av verdigheten til endel kvinner? Er motparten til endel menn uten oppdragelse.. den selvrealiseringen foreldrene drev med har hatt sin pris.

Anonymkode: b71d2...03d

• Liker 2
Skrevet

Hvordan føles det å være en hore? Det er jo det såkalte sugarbabies er.

Anonymkode: 88fff...7ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 23.39):

Ærlig talt. Kall en spade for en spade. Du driver med horeri, ikke prøv å kamuflere det ved å kalle deg selv for en "sugarbabe" 

Anonymkode: eed63...dd5

Hvorfor er det viktig for deg å stemple andre damer for  horer? 

Anonymkode: 0b711...c00

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 0.20):

Er sugarmama jeg. Bruker ca 15.000 pr mnd på min «stud». Betaler husleien hans, klær, mat, sko ect. I tillegg har jeg kjøpt en bil så han kan komme seg litt rundt. 
Det er ikke noe sex involvert, men mye kos og «nuss» da. For en singel, barnløs kvinne i 40 årene er det hyggelig å ha noen å tilbringe tid med. Og selv om jeg vet han er avhengi av meg og pengene mine, tror jeg han også er ganske fornøyd med ordningen og at det er et «gjensidig» bytteforhold. 

Og forresten, han veier ca 500 kg og spiser høy...

Anonymkode: b9796...447

Samme her😂. Og er helt sikker på at han ser kun meg når jeg kommer gående i min varmedress🥰. Ikke at det betyr noe, vet han har andre. Men når vi er sammen så tenker han iiiikke på noen andre da, da. ( Hvem bryr seg at innimellom er han mer interessert i hva jeg har lommene enn MEG. 😂) livet til en sugarmama😝.

• Liker 1
Skrevet
LittDiva skrev (10 minutter siden):

Samme her😂. Og er helt sikker på at han ser kun meg når jeg kommer gående i min varmedress🥰. Ikke at det betyr noe, vet han har andre. Men når vi er sammen så tenker han iiiikke på noen andre da, da. ( Hvem bryr seg at innimellom er han mer interessert i hva jeg har lommene enn MEG. 😂) livet til en sugarmama😝.

😂😂😂😂👏🏼👏🏼👏🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...