AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #41 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og så? Ikke noe umoralsk med "horeri", spør du meg. Slutt å bry deg så mye om hva voksne mennesker samtykker til. Anonymkode: 2bfea...9d8 Det er umoralsk av mannen. Viser seg jo gang på gang at jentene som gjør dette har en grunn for det. De kan være naive, enkle i hodet, ha bakgrunn med omsorgssvikt i mild eller sterk grad, være overgrepsofre osv. For noen år siden var det en trend med glamourmodeller. De gikk ut på blogger og nett og fortalte hvor fint livet deres var, hvor kult de hadde det. Så gikk det et par år, og så kom de en etter en og fortalte hvordan de EGENTLIG hadde hatt det. Det er en grunn til at de søker denne oppmerksomheten, at penger og ytre ting betyr så mye, og denne leken med noen som tilsynelatende verdsetter dem. De føler seg nettopp verdsatt, i kontroll, ettertraktet - selv om bildet er falskt, tiltrekker det dem gjerne fordi noe har manglet i livet deres tidligere. Anonymkode: 36f58...5d1 1
Nu123 Skrevet 28. januar 2021 #42 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 5000 x 4 = 25000 der altså . Anonymkode: be860...bd1 5 uker i en mnd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #43 Skrevet 28. januar 2021 Hva slags syn har man på menn egentlig, når du selger ditt ytre for å få materiale goder ? All kommunikasjon er betinget på å gjøre kunden fornøyd, for å få mest mulig gevinst. Er det mulig å leve slik og ikke miste noe i seg selv? Kan du i det hele tatt gå tilbake til et "normalt" forhold igjen? Vi kvinner lærer i tidlig alder hvordan vi påvirker menn. Noen flørter og ser hvor langt de kan strekke den strikken. Dette er normalt, men jeg undrer, vill ikke den transaksjonelle forhold mønstret blø over i framtidige forhold som kun er baser på "kjærlighet" Anonymkode: 2e928...1ba 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #44 Skrevet 28. januar 2021 Det som slår meg er at dere tar alt for lite betalt. 5000 i uken? Alt for lite. Dersom man har mye penger, så har man råd til mer enn det. Dere burde ta minst 10 000 i uken Anonymkode: 5d766...f46 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #45 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 18.28): Hvorfor får disse menneskehandeltrådene stå, de skulle vært fjernet, menneskehandel er forbudt! Jeg synes bare så synd på disse jentene.. Anonymkode: f8332...229 De er like råttne begge parter. Dama utnytter han for letttjente penger. Ingen født og oppvokst i Norge må selge seg. De gjør det av fri vilje og raske penger. Anonymkode: 895ea...0c1 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #46 Skrevet 28. januar 2021 Får rundt 13 cm. Anonymkode: 5c0cf...494 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #47 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.7.2020 den 11.54): Han prøvde seg på reiser og gaver, ikke kontanter. Det takket jeg nei til. Nå er det reiser, gaver og kontanter. Vi har kun samleie på utenlandsreiser (for å sikre meg flest mulig av disse). Jeg får 5000 for middag, 10 000 for overnatting uten samleie, og 15 000 for utenlandsreise med samleie. Har spart så og si alt, så det er en pen sum som venter på den perfekte leiligheten. Ellers går det mye i design, selv om jeg i grunn ikke er opptatt av slikt, tenker å selge det meste på tise når vi en gang avslutter dette Mannen i seg selv er veldig allright, ser bra ut Og i grunn en jeg kunne datet uten betaling. Han er selvsagt gift, så det hadde ikke latt seg gjøre. Selv sier han at han liker tanken på å «eie» meg. Jeg føler meg ikke eid, så dette funker fint for alle parter. Utenom hans familie da. Mine nærmeste vet om dette, ink min mor og mine to søsken. Alle var sjokkerte i begynnelsen, men nå ser det ut til at ingen bryr seg lengre Vi har kontrakt på at jeg ikke får lov til å nevne hans navn, poste noe med ham på sosiale medier eller sende venneforespørseler over sosiale medier Anonymkode: 9f277...53f Som mann forstår jeg ikke helt dette sugar konseptet kan være noe særlig for damer. Som en prostituert har man sex med en mann, får penger og går hjem. det er liksom "clean cut". Så kan man kanskje ha en fast kundegruppe? Som Sugarbaby må man ikke bare bruke timer på restauranter, pleie et forhold, samordne timeplaner, sende meldinger, og få penger ved jevne mellomrom. Det må da ta mye tid, kreve mye arbeid både fysisk og psykisk for en begrenset sum penger. regner med man kan dra i like mye penger på en onsdag med 3-4 kunder og ha helt fri de neste ukene som prostituert? Er det fernisset av "vennskap" og sex er ikke hovegrunnen type argumentasjon?? Anonymkode: 4b8a0...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #48 Skrevet 30. januar 2021 Nu123 skrev (På 25.1.2021 den 13.33): jeg har en sugerdaddy nå jeg får 5.000 i uken dvs 25.000 i mnd. Dette forklarer litt 🤣 Anonymkode: fe5c7...941 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #49 Skrevet 30. januar 2021 Nu123 skrev (På 28.1.2021 den 7.46): 5 uker i en mnd I snitt 4,33 uker per måned (52 uker / 12 mnd). Avrundes til nærmeste hele tall, altså 4 Anonymkode: 914fa...ab3 5
Nu123 Skrevet 31. januar 2021 #50 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 12.17): Som mann forstår jeg ikke helt dette sugar konseptet kan være noe særlig for damer. Som en prostituert har man sex med en mann, får penger og går hjem. det er liksom "clean cut". Så kan man kanskje ha en fast kundegruppe? Som Sugarbaby må man ikke bare bruke timer på restauranter, pleie et forhold, samordne timeplaner, sende meldinger, og få penger ved jevne mellomrom. Det må da ta mye tid, kreve mye arbeid både fysisk og psykisk for en begrenset sum penger. regner med man kan dra i like mye penger på en onsdag med 3-4 kunder og ha helt fri de neste ukene som prostituert? Er det fernisset av "vennskap" og sex er ikke hovegrunnen type argumentasjon?? Anonymkode: 4b8a0...1ca Ja er nokk sandt det du sier at det er mindre arbeid hvis du ser på det på den måten. Men dom prostituert får du penger så er det ferdig. Mens som en sugarbaby er det på en måte et forhold bare uten dramaet og forpliktelsene rundt. Jeg elsker oppmerksomhet, supriser og å bli skjemmet bort. Og det er nettopp dette man får. Masse komplimenter gaver og oppmerksomhet. Når vi går ut å spiser vet jeg at han et superstolt av å ha meg ved siden av seg, setter pris på det å liker det. Å det er noe jeg synes er sexy 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #51 Skrevet 31. januar 2021 Nu123 skrev (På 28.1.2021 den 7.46): 5 uker i en mnd 🤣 Jeg begynner å skjønne hvorfor du har gått inn i prostitusjon Anonymkode: 83020...199 3
Gjest kriwin80 Skrevet 31. januar 2021 #52 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 12.17): Som mann forstår jeg ikke helt dette sugar konseptet kan være noe særlig for damer. Som en prostituert har man sex med en mann, får penger og går hjem. det er liksom "clean cut". Så kan man kanskje ha en fast kundegruppe? Som Sugarbaby må man ikke bare bruke timer på restauranter, pleie et forhold, samordne timeplaner, sende meldinger, og få penger ved jevne mellomrom. Det må da ta mye tid, kreve mye arbeid både fysisk og psykisk for en begrenset sum penger. regner med man kan dra i like mye penger på en onsdag med 3-4 kunder og ha helt fri de neste ukene som prostituert? Er det fernisset av "vennskap" og sex er ikke hovegrunnen type argumentasjon?? Anonymkode: 4b8a0...1ca Når de gjør det på den måten er det lettere å overbevise seg selv om at det IKKE er prostitusjon de driver med. Noe det selvfølgelig er.
Nu123 Skrevet 31. januar 2021 #53 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 18.08): Hvor gamle er dere som er sugarbabes, og hvor gammel er han som skjemmer dere bort? Ser han bra ut? Anonymkode: 90893...340 jeg er 28, min SD er 44. (selv liker jeg eldre menn min eks kjæreste var 13år eldre enn meg). Nå har jeg fått SD nr 2, han er 40
Nu123 Skrevet 31. januar 2021 #54 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤣 Jeg begynner å skjønne hvorfor du har gått inn i prostitusjon Anonymkode: 83020...199 nå tenkte jeg ikke på hele uker, siden jeg fikk 5k hver onsdag ble det ofte 5 onsdager i en mnd. whatever vi er ikke i en matteklasse.
Nu123 Skrevet 31. januar 2021 #55 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 9.41): Det som slår meg er at dere tar alt for lite betalt. 5000 i uken? Alt for lite. Dersom man har mye penger, så har man råd til mer enn det. Dere burde ta minst 10 000 i uken Anonymkode: 5d766...f46 Holder du på med dette eller kjenner folk som gjør det? 5.000 i uken synes jeg var greit da jeg av og til ikke ser han engang noen uker. men vi har gått over til mnds betaling nå og økt det til 30.000 i mnd + gaver ferier osv og min nye SD nr 2. fåt jeg 6.000 av i uken.
n_97 Skrevet 1. februar 2021 #56 Skrevet 1. februar 2021 On 1/27/2021 at 12:20 AM, AnonymBruker said: Er sugarmama jeg. Bruker ca 15.000 pr mnd på min «stud». Betaler husleien hans, klær, mat, sko ect. I tillegg har jeg kjøpt en bil så han kan komme seg litt rundt. Det er ikke noe sex involvert, men mye kos og «nuss» da. For en singel, barnløs kvinne i 40 årene er det hyggelig å ha noen å tilbringe tid med. Og selv om jeg vet han er avhengi av meg og pengene mine, tror jeg han også er ganske fornøyd med ordningen og at det er et «gjensidig» bytteforhold. Og forresten, han veier ca 500 kg og spiser høy... Anonymkode: b9796...447 Høted nesten ut som min Sugarboy! Min er en god del lettere i vekt da. Ganske tynn og hårete kropp og store uttrykksfulle øyne. Elsker å kose. Vi koser overalt og sover i sengen sammen. Jeg betaler husleie og mat, samt helseforsikring. Han er en eldre herre, så han har hatt en del turer til legen. Livet som sugarmama er toppers! 1
n_97 Skrevet 1. februar 2021 #57 Skrevet 1. februar 2021 Intervju med sugarbabes. Det er ikke helt ufarlig, plutselig kan du finne deg i en voldtektssituasjon. Han kjekke, hyggelige kan ha en helt annen personlighet når døren lukkes. https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/GGbXyx/sofie-24-tjener-30000-i-maaneden-paa-aa-date-eldre-rike-menn 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #58 Skrevet 1. februar 2021 Jeg kjenner flere som «jobber» og har «jobbet» med dette. De jeg kjenner som har sluttet er fordi de nå er i et forhold. Jeg forstår ikke at damer klarer eller orker dette, men jeg ser ikke noe galt i det så lenge dette er frivillig og man legger alle premisser selv. Jeg hadde en sugarmom for noen år siden faktisk. Hun var bare ti år eldre enn meg og hadde mye penger. Tok aldri i mot penger, men fikk kjøre rundt i kule sportsbiler og var på dyre middager og forskjellige ting som skjedde i tillegg til mye gaver. Henne var en dame som fanget oppmerksomheten fra alle menn rundt når vi var ute, men ignorerte de totalt. Det var litt kult. Spennende tider. Men etter et par år så følte jeg at det var greit å kutte det ut. Anonymkode: 915b2...222
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #59 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 🤣 Jeg begynner å skjønne hvorfor du har gått inn i prostitusjon Anonymkode: 83020...199 Jeg begynner å skjønne at grunnen til at kvinner misliker prostitusjon ikke har noe med at de har sympati med jentene å gjøre. Anonymkode: 2ddec...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #60 Skrevet 1. februar 2021 Nu123 skrev (På 31.1.2021 den 22.07): jeg er 28, min SD er 44. (selv liker jeg eldre menn min eks kjæreste var 13år eldre enn meg). Nå har jeg fått SD nr 2, han er 40 SD, jeg trodde først det var sexual disease 😂 Uansett, håper dere tar dere godt betalt når dere skal drive med dette Anonymkode: 1bdc0...5fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå