Gå til innhold

Hvor mye får du av din sugar daddy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han prøvde seg på reiser og gaver, ikke kontanter. Det takket jeg nei til. Nå er det reiser, gaver og kontanter. Vi har kun samleie på utenlandsreiser (for å sikre meg flest mulig av disse). Jeg får 5000 for middag, 10 000 for overnatting uten samleie, og 15 000 for utenlandsreise med samleie. Har spart så og si alt, så det er en pen sum som venter på den perfekte leiligheten. Ellers går det mye i design, selv om jeg i grunn ikke er opptatt av slikt, tenker å selge det meste på tise når vi en gang avslutter dette

Mannen i seg selv er veldig allright, ser bra ut Og i grunn en jeg kunne datet uten betaling. Han er selvsagt gift, så det hadde ikke latt seg gjøre. 
Selv sier han at han liker tanken på å «eie» meg. Jeg føler meg ikke eid, så dette funker fint for alle parter. Utenom hans familie da. 
Mine nærmeste vet om dette, ink min mor og mine to søsken. Alle var sjokkerte i begynnelsen, men nå ser det ut til at ingen bryr seg lengre

Vi har kontrakt på at jeg ikke får lov til å nevne hans navn, poste noe med ham på sosiale medier eller sende venneforespørseler over sosiale medier

Anonymkode: 9f277...53f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han prøvde seg på reiser og gaver, ikke kontanter. Det takket jeg nei til. Nå er det reiser, gaver og kontanter. Vi har kun samleie på utenlandsreiser (for å sikre meg flest mulig av disse). Jeg får 5000 for middag, 10 000 for overnatting uten samleie, og 15 000 for utenlandsreise med samleie. Har spart så og si alt, så det er en pen sum som venter på den perfekte leiligheten. Ellers går det mye i design, selv om jeg i grunn ikke er opptatt av slikt, tenker å selge det meste på tise når vi en gang avslutter dette

Mannen i seg selv er veldig allright, ser bra ut Og i grunn en jeg kunne datet uten betaling. Han er selvsagt gift, så det hadde ikke latt seg gjøre. 
Selv sier han at han liker tanken på å «eie» meg. Jeg føler meg ikke eid, så dette funker fint for alle parter. Utenom hans familie da. 
Mine nærmeste vet om dette, ink min mor og mine to søsken. Alle var sjokkerte i begynnelsen, men nå ser det ut til at ingen bryr seg lengre

Vi har kontrakt på at jeg ikke får lov til å nevne hans navn, poste noe med ham på sosiale medier eller sende venneforespørseler over sosiale medier

Teller ikke Kvinneguiden som sosiale medier? 

Anonymkode: 87900...127

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Fikk. Dyre klær, vesker og sko som jeg for det meste solgte. Ferier både med han og uten han. Fikk også penger hvis jeg trengte og spurte, men var ikke noe fast.

Anonymkode: 3b639...e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj , ekkelt 

Anonymkode: e2c69...f62

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Teller ikke Kvinneguiden som sosiale medier? 

Anonymkode: 87900...127

Ja, er jo fullt navn og bilde av begge to i det innlegget der...

Anonymkode: 3b639...e70

• Liker 7
Skrevet
På 21.7.2020 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Må være den eneste hora med én horekunde, men kall det gjerne hva du vil...

Anonymkode: 5eb99...513

En butikk er en butikk om det er én eller tusen kunder. 
Hun vet at det ikke blir noe penger/gaver hvis hun ikke leverer i senga. Han vet at det ikke blir levert i senga uten å gi penger/gaver. Det er jo sånn sugar dating stort sett funker, virker det som. Kall det Horeri, sexarbeid, sugar dating, whatever. Ikke at jeg i alle tilfeller nødvendigvis mener det er galt, men prostitusjon er det utvilsomt. 

• Liker 14
  • 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hei :) jeg har en sugerdaddy nå jeg får 5.000 i uken dvs 20.000  i mnd. Men har valgt å dele det opp til hver uke heller. Får spandert turer (innenlands foreløpig pga covid, men planen er utenlands også)  pluss shopping som designerveske skal jeg få på vår neste tur. Får gode fancy middager. Og han får meg til å føle meg veldig bra! Utrolig omtenksom. Selvfølgelig har vi sex men når jeg har mensen har vi det bare kos på sofa med netflix og mat. 

Endret av Nu123
  • Liker 1
Skrevet
On 7/21/2020 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg dater én som gir meg 3k for hvert møte! Vi møtes ukentlig og har digg sex. Jeg vil være singel en periode før jeg slår meg til ro, så synes ordningen er helt perfekt. Han gir meg muligheten til å leve ganske komfortabelt og spare mye hver mnd. Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sugarbabe, men ble drevet av spenningen og et ganske langvarig dølt forhold. 

Det du gjør er prostitusjon, ikke sugar babe.  

og være sugar babe betyr ikke at man skal ha sex eller må ha sex. Det kan være en person som bare liker å ha en jente rundt seg for og gå på date etc eller å være med på ting.. 

Anonymkode: c0fc1...382

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det du gjør er prostitusjon, ikke sugar babe.  

og være sugar babe betyr ikke at man skal ha sex eller må ha sex. Det kan være en person som bare liker å ha en jente rundt seg for og gå på date etc eller å være med på ting.. 

Anonymkode: c0fc1...382

Nå er du naiv 😄 

Anonymkode: defc0...96e

• Liker 7
Skrevet

Jeg fikk tilbud om 14 000 pr møte. Aldri var interessert i SD. Det var på tinder.

Anonymkode: d100b...663

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 23.47):

Må være den eneste hora med én horekunde, men kall det gjerne hva du vil...

Haha lol. Kundeantallet er ubetydelig. Horeri/prostitusjon er utveksling av sex mot andre (materielle) ting. 

• Liker 6
Skrevet

Hvor gamle er dere som er sugarbabes, og hvor gammel er han som skjemmer dere bort? Ser han bra ut?

Anonymkode: 90893...340

Skrevet

Hvorfor får disse menneskehandeltrådene stå, de skulle vært fjernet, menneskehandel er forbudt! Jeg synes bare så synd på disse jentene..

Anonymkode: f8332...229

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2020 den 11.54):

Har spart så og si alt, så det er en pen sum som venter på den perfekte leiligheten.

Hvor sparer du disse pengene da? I madrassen? Du må ikke vente for lenge, for plutselig har sedlene gått ut og virker ikke lengre. 

Skrevet

Er sugarmama jeg. Bruker ca 15.000 pr mnd på min «stud». Betaler husleien hans, klær, mat, sko ect. I tillegg har jeg kjøpt en bil så han kan komme seg litt rundt. 
Det er ikke noe sex involvert, men mye kos og «nuss» da. For en singel, barnløs kvinne i 40 årene er det hyggelig å ha noen å tilbringe tid med. Og selv om jeg vet han er avhengi av meg og pengene mine, tror jeg han også er ganske fornøyd med ordningen og at det er et «gjensidig» bytteforhold. 

Og forresten, han veier ca 500 kg og spiser høy...

Anonymkode: b9796...447

• Liker 37
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er sugarmama jeg. Bruker ca 15.000 pr mnd på min «stud». Betaler husleien hans, klær, mat, sko ect. I tillegg har jeg kjøpt en bil så han kan komme seg litt rundt. 
Det er ikke noe sex involvert, men mye kos og «nuss» da. For en singel, barnløs kvinne i 40 årene er det hyggelig å ha noen å tilbringe tid med. Og selv om jeg vet han er avhengi av meg og pengene mine, tror jeg han også er ganske fornøyd med ordningen og at det er et «gjensidig» bytteforhold. 

En sånn ønsker jeg meg også 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

🤣🤣🤣 ❤️ Høres ut som en bra deal dette!

Anonymkode: f9c21...e66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2020 den 11.54):

Hva sier du til venner og familie når du kjøper en dyr og fancy bolig? At du har vunnet i lotto..? 

Anonymkode: 616e8...c82

Skrevet
On 7/22/2020 at 5:39 AM, AnonymBruker said:

Ærlig talt. Kall en spade for en spade. Du driver med horeri, ikke prøv å kamuflere det ved å kalle deg selv for en "sugarbabe" 

Anonymkode: eed63...dd5

Og så?

Ikke noe umoralsk med "horeri", spør du meg. Slutt å bry deg så mye om hva voksne mennesker samtykker til.

Anonymkode: 2bfea...9d8

• Liker 2
Skrevet
Nu123 skrev (På 25.1.2021 den 13.33):

Hei :) jeg har en sugerdaddy nå jeg får 5.000 i uken dvs 25.000 i mnd.

5000 x 4 = 25000 der altså . ;)

Anonymkode: be860...bd1

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...