Gå til innhold

Hvor mye får du av din sugar daddy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I gaver / økonomisk støtte / osv. hver mnd?

Anonymkode: 0da03...921

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man seg en ?

Anonymkode: 32085...981

• Liker 10
Skrevet

Må ha sugar son tror jeg 😂😂

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke horer betalt per halvtime eller utløsning?

Anonymkode: a7231...2b1

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis 2pk farin og 1pk melis

Anonymkode: 69a38...d74

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

1 brød

Anonymkode: f00ee...4da

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man seg en ?

Anonymkode: 32085...981

kiwi har jeg hørt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her en dag fikk jeg en pose bamsemums. Ble glad for det og - tross alt tanken som teller 

Anonymkode: 848a2...87f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bente1234 skrev:

Må ha sugar son tror jeg 😂😂

For en herlig absurd tanke!  Hvor finner jeg en velstående ungjente, som bare vil skjemme meg bort, og la meg gå av med pensjon tidlig? 😁

Anonymkode: f1cc7...68e

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en herlig absurd tanke!  Hvor finner jeg en velstående ungjente, som bare vil skjemme meg bort, og la meg gå av med pensjon tidlig? 😁

De fins nok ikke ... unge rike menn fins😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

I gaver / økonomisk støtte / osv. hver mnd?

Anonymkode: 0da03...921

Ei venninne av meg, som driver en blogg, får dyre vesker og smykker i gaver. I tillegg spanderer han dyre middager på henne. Han tok henne også med på reiser til Dubai, London og Paris som hun slapp å betale. Men hun fikk aldri rene kontanter. De siste månedene har hun vært litt deppa fordi de ikke har kunnet reise noe utenlands pga covid-19. 

Anonymkode: 801e1...7d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater én som gir meg 3k for hvert møte! Vi møtes ukentlig og har digg sex. Jeg vil være singel en periode før jeg slår meg til ro, så synes ordningen er helt perfekt. Han gir meg muligheten til å leve ganske komfortabelt og spare mye hver mnd. Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sugarbabe, men ble drevet av spenningen og et ganske langvarig dølt forhold. 

Anonymkode: 5eb99...513

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville unngått slike tråder. Det er mange nok som prøver å finne seg en såkalt sugardaddy for å tjene penger. Det kan være ganske lukrativt økonomisk, men mange glemmer at man får et f------ up syn på sin egen kropp og verdi. Ikke frist noen til å skrive faktiske summer, da noen kan bli fristet til å starte.

Anonymkode: 04b64...bd1

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater én som gir meg 3k for hvert møte! Vi møtes ukentlig og har digg sex. Jeg vil være singel en periode før jeg slår meg til ro, så synes ordningen er helt perfekt. Han gir meg muligheten til å leve ganske komfortabelt og spare mye hver mnd. Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sugarbabe, men ble drevet av spenningen og et ganske langvarig dølt forhold. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stolt du må være av å kunne sette prostituert på CVn! Bidrar i likestillingskampen gjør du også, så dette er vinn-vinn!

Anonymkode: e0b0a...818

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bloggere?

Anonymkode: ea8fc...080

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Kall en spade for en spade. Du driver med horeri, ikke prøv å kamuflere det ved å kalle deg selv for en "sugarbabe" 

Anonymkode: eed63...dd5

Må være den eneste hora med én horekunde, men kall det gjerne hva du vil...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fikk 6000kr i mnd den gang jeg hadde en  for 14 år siden.

Anonymkode: ed2ca...075

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville unngått slike tråder. Det er mange nok som prøver å finne seg en såkalt sugardaddy for å tjene penger. Det kan være ganske lukrativt økonomisk, men mange glemmer at man får et f------ up syn på sin egen kropp og verdi. Ikke frist noen til å skrive faktiske summer, da noen kan bli fristet til å starte.

Anonymkode: 04b64...bd1

Forøvrig enig med deg, og burde ikke postet noe. Skal rapportere innlegget mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...