AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Del Skrevet 20. juli 2020 Er ikke så veldig flink til å lage mat så jeg må «øve» Er det noen som har noen enkle gode oppskrifter? Jeg elsker alt av kjøtt&fisk men desverre lite grønnsaker Så hvis det er noen som har oppskrift på mat der man har mye sunt i uten å legge merke til det, så sier jeg ja takk til det å! Anonymkode: b7e86...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Del Skrevet 20. juli 2020 Supper. Hjemmelaget tomatsuppe. Da får du i deg hvitløk, løk, tomater. Ha i egg og evt små kjøttboller. Fiskesuppe. Den type fisk du liker. Ha i fennikel, gulrot og purre. Wraps. Det kjøttet du ønsker og masse grønnsaker. Rotmos. Her kan du bruke det du har. Gulrot, potet, søtpotet, sellerirot. Bruk som tilbehør til kjøtt/fisk. I kjøttsaus til pasta kan du ha i små biter av sopp, gulrot, squasj. Ellers kan du lage smoothie og tilsette litt selleri, spinat eller avokado. Anonymkode: 4b56e...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 21. juli 2020 #3 Del Skrevet 21. juli 2020 https://frutimian.no/2014/11/20/laksemiddagen-som-hele-familien-elsker-middag-pa-20-minutter/ Vi hadde denne i går. Veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå