AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei, er det noen som nylig har reist med Norwegian i Norge, og har blitt bedd om å vise fødselsattest eller dåpsattest på barn? jeg skal reise om to dager og var ikke klar over at jeg måtte ha med noe slikt. Og blir så stressa at jeg finner hverken den ene eller den andre.. så jeg lurer litt på om man i det hele tatt får reise uten🙈 Anonymkode: a872d...079
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Aldri fremvist noe slikt, og vi har reist mye. Anonymkode: a3b30...6d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, er det noen som nylig har reist med Norwegian i Norge, og har blitt bedd om å vise fødselsattest eller dåpsattest på barn? jeg skal reise om to dager og var ikke klar over at jeg måtte ha med noe slikt. Og blir så stressa at jeg finner hverken den ene eller den andre.. så jeg lurer litt på om man i det hele tatt får reise uten🙈 Anonymkode: a872d...079 Rareste jeg har hørt... Anonymkode: 993de...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå