Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lett å finne en pulevenn eller ons? Har dere noe erfaring? Noe tips å finne i nærheten som kan treffes ofte. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er enkelt... m50 Telemark. 

Anonymkode: 61c41...68e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke vært på Badoo før, og lurte på hva slags dating sted det var.

Jeg lagde en helt tom og trist profil uten noe informasjon eller beskrivelse av meg selv. Plutselig haglet det inn menn og likes. Noen sendte meg også pm for å snakke. Jeg tok av en prat med alle som tok kontakt med meg først, og omtrent alle var ute etter ons eller en friend with benefits. Snakket med en fyr som var virkelig grei, og vi hadde utrolig god kjemi fra første stund. 

Fyren jeg hadde så god kjemi med er nå min friend with benefits, og vi møtes noen få ganger i uka. 

Badoo profilen min bruker jeg ikke lenger. 

Om du er kvinne så vil det garantert være ganske lett å få ons eller en knullevenn. Du kan sikkert prøve Badoo og se hva det stedet har å by på. Sett på posisjonen din, slik at menn i området/byen din kan ta kontakt. Da blir det sikkert mye enklere å finne noe langvarig, om du skulle ønske det. 

Lykke til :)

Anonymkode: 728aa...960

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke vært på Badoo før, og lurte på hva slags dating sted det var.

Jeg lagde en helt tom og trist profil uten noe informasjon eller beskrivelse av meg selv. Plutselig haglet det inn menn og likes. Noen sendte meg også pm for å snakke. Jeg tok av en prat med alle som tok kontakt med meg først, og omtrent alle var ute etter ons eller en friend with benefits. Snakket med en fyr som var virkelig grei, og vi hadde utrolig god kjemi fra første stund. 

Fyren jeg hadde så god kjemi med er nå min friend with benefits, og vi møtes noen få ganger i uka. 

Badoo profilen min bruker jeg ikke lenger. 

Om du er kvinne så vil det garantert være ganske lett å få ons eller en knullevenn. Du kan sikkert prøve Badoo og se hva det stedet har å by på. Sett på posisjonen din, slik at menn i området/byen din kan ta kontakt. Da blir det sikkert mye enklere å finne noe langvarig, om du skulle ønske det. 

Lykke til :)

Anonymkode: 728aa...960

Lagte også en profil på badoo. Måtte skrive at jeg ønsket en elsker i nærheten. Siden det var så mange som bodde langt vekke osv. Så nå har jeg en elsker som bor i nærheten. 😊

Anonymkode: 7a3aa...73e

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er en helt gjennomsnittlig grå middelaldrende mann, og det er overraskende lett å finne sexpartner som både er kul, sexy og har like preferanser.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, byh1 skrev:

Er det lett å finne en pulevenn eller ons? Har dere noe erfaring? Noe tips å finne i nærheten som kan treffes ofte. 

Er du dame er det bare å peke ut dem du vil pule.

Er du mann må du være singel og attraktiv utseende messig. Er du mann 50 + må du i tillegg være velstående. 

Anonymkode: afe9a...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...