MarieLo Skrevet 10. august 2020 #161 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Men på hvilket grunnlag kan du egentlig uttale deg om det? Enkelt. Intuisjon. 😊❤ 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #162 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Enkelt. Intuisjon. 😊❤ Er det så enkelt altså? Ja, men da så... Min intuisjon sier meg at du har noen skruer løs i topplokket... 3
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #163 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Er det så enkelt altså? Ja, men da så... Min intuisjon sier meg at du har noen skruer løs i topplokket... Det er ikke intuisjonen, det er egoet. Intuisjonen din dømmer ikke. 2
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #164 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Det er ikke intuisjonen, det er egoet. Intuisjonen din dømmer ikke. Samme hva du kaller det, jeg tror fortsatt du har noen skruer løs i topplokket. 3
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #165 Skrevet 10. august 2020 (endret) 8 minutter siden, The Kitten skrev: Samme hva du kaller det, jeg tror fortsatt du har noen skruer løs i topplokket. Det er jo bare din mening. Som du har kommet frem til etter å ha tolket det jeg har sagt gjennom dine distortions. Hvor mange distortions har du? Hvor mye "shadows work" har du gjort? Det er avgjørende for hvor klart du klarer å tolke meg, og alt annet. Og så kan det også være egoet ditt som trenger en trøst pga det jeg har sagt og deretter har laget en forklaring som en finner beleilig. Uansett, det sier jo ingenting om meg. Gud kjenner meg, og jeg kjenner Gud. ❤ Endret 10. august 2020 av MarieLo 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #166 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Det er jo bare din mening. Som du har kommet frem til etter å ha tolket det jeg har sagt gjennom dine distortions. Hvor mange distortions har du? Hvor mye "shadows work" har du gjort? Det er avgjørende for hvor klart du klarer å tolke meg, og alt annet. Og så kan det være egoet ditt også som trenger en trøst pga det jeg har sagt og deretter har laget en forklaring som en finner beleilig. Uansett, det sier jo ingenting om meg. Gud kjenner meg, og jeg kjenner Gud. ❤ Skriv norsk så skal jeg forsøke å svare deg. 3
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #167 Skrevet 10. august 2020 (endret) 3 minutter siden, The Kitten skrev: Skriv norsk så skal jeg forsøke å svare deg. Jeg skriver ikke dette for min del og du trenger ikke å svare for min del heller, du trenger ikke å gjøre det hvis du ikke vil. Endret 10. august 2020 av MarieLo 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #168 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Jeg skriver ikke dette for min del og du trenger ikke å svare for min del heller, det er bare hvis du har lyst. Jeg forstår ikke engelsk, så du må være snill og bruke norsk når du kommuniserer med meg. 3
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #169 Skrevet 10. august 2020 2 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg forstår ikke engelsk, så du må være snill og bruke norsk når du kommuniserer med meg. Det er som det er. Take it or leave it. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #170 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Det er som det er. Take it or leave it. Hvorfor vil du ikke kommunisere på en måte som er mulig for meg å forstå? 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #171 Skrevet 10. august 2020 @MarieLo Du "våknet" i 2019 og så tror du at du har SVARET? Du snakker om at Gud er ren og ubetinget kjærlighet og Gud dømmer ikke, men så var det noe med ett-eller-annet som dømmer oss allikevel. Gud er jo kilden, det høyeste. Det finnes ikke noe annet enn Gud. Og hvis Gud ikke dømmer, hva er det da som dømmer? Det er kun en selv som dømmer, i individuell form som menneske lever vi i en dualistisk verden, der individ er viktig og alt er relativt. Sjelen dømmer ikke. Gud dømmer ikke. Det er det mennesker som gjør, og jeg er fullstendig uenig med deg i at vi skal bli dømt. Vi blir ikke dømt. Vi blir veiledet og oppmuntret osv, alt skjer i kjærlighet. Dømming ligger langt ned på skalaen for følelser - i likhet med skam og tvil osv. Når du svarer i denne tråden så virker det som du tror du sitter med alle svarene og tror at du svarer godt for deg, men du plukker litt her og litt der fra noen nettsider og youtubevideoer, noe som får deg til å virke svevende og litt kunnskapsløs egentlig. Anonymkode: d1a9b...35d 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #172 Skrevet 10. august 2020 Og når det gjelder 5D. Selvfølgelig står D'en for dimensjon. Vi er på vei inn i 5.dimensjon. Ikke noe femte....nå husker jeg ikke hva du mente den d'en står for engang. 5D er femte dimensjon. Anonymkode: d1a9b...35d
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #173 Skrevet 10. august 2020 29 minutter siden, The Kitten skrev: Hvorfor vil du ikke kommunisere på en måte som er mulig for meg å forstå? Jeg er den jeg er, enten er jeg forståelig eller ikke for deg, og enten vil du kommunisere med meg eller ikke. Det er det som er nødvendig for å kommunisere. Å prøve og kontrollere hvordan jeg kommuniserer er et kontrollbehov som du har som ikke handler om meg, jeg synes ikke at det er rett og at det er jeg som må gjøre noe da, og derfor vil jeg ikke. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #174 Skrevet 10. august 2020 14 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg er den jeg er, enten er jeg forståelig eller ikke for deg, og enten vil du kommunisere med meg eller ikke. Det er det som er nødvendig for å kommunisere. Å prøve og kontrollere hvordan jeg kommuniserer er et kontrollbehov som du har som ikke handler om meg, jeg synes ikke at det er rett og at det er jeg som må gjøre noe da, og derfor vil jeg ikke. Du syns ikke det er rett å kommunisere på en forståelig måte? 2
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #175 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Du syns ikke det er rett å kommunisere på en forståelig måte? Jeg synes ikke at det er rett at jeg er den som bør gjøre noe når du er den som har issues. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #176 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Jeg synes ikke at det er rett at jeg er den som bør gjøre noe når du er den som har issues. Nå er du ikke veldig snill. 3
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #177 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, The Kitten skrev: Nå er du ikke veldig snill. Det er du som er veldig lite snill, som forventer at andre skal innrette seg etter dine issues. Det er bare egoistisk. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #178 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Det er du som er veldig lite snill, som forventer at andre skal innrette seg etter dine issues. Det er bare egoistisk. Jeg ba deg bare kommunisere på en forståelig måte. Syns det er rart at du hisser deg sånn opp over det. 2
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #179 Skrevet 10. august 2020 14 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg ba deg bare kommunisere på en forståelig måte. Syns det er rart at du hisser deg sånn opp over det. Jeg hisser meg da ikke opp. Jeg vil bare ikke bli med på egoismen din for det gjør meg mer egoistisk. Jeg synes det er rart du tror jeg hisser meg opp bare fordi du opplever at jeg ikke vil gjøre som du ber om. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #180 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg hisser meg da ikke opp. Jeg vil bare ikke bli med på egoismen din for det gjør meg mer egoistisk. Jeg synes det er rart du tror jeg hisser meg opp bare fordi du opplever at jeg ikke vil gjøre som du ber om. Jeg tror du forstår at det du tror på bare er vås og derfor klarer du ikke få frem budskapet ditt på en forståelig måte. 4
Anbefalte innlegg