Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MarieLo skrev:

Jeg mener kjærligheten som man finner hvis man leter innover. ❤

Det eneste som skjer med de som ikke finner den nå er at de vil reinkarnere på en annen planet med nytt hukommelsetap og få nye sjangser der, i en mye mindre egoistisk verden. Og så kan de komme tilbake hit når de er klare for disse frekvensene, hvis de vil.

Dette har vært blant de verste man får egentlig, men det er mye mange ikke vet om, mange som lever i sus og dus i uvitenhet også, selv om alle blir påvirket av fellesbevisstheten har mange helt kurante muligheter for å finne kjærligheten. 😊

Ok, la oss si man har funnet denne kjærligheten da og gått videre til en annen frekvens eller dimensjon. Beholder man da sin bevissthet om seg selv? Altså.. vil jeg oppdage at jeg har fått meg en oppgradert tilværelse? Eller ser du for deg at du mister din egen identitet med alt det betyr av minner om fortiden? Og vil man ha et forhold til andre "personer" som også har oppnådd denne tilværelsen? Vil jeg kunne omgås disse som et selvstendig individ med min egen personlighet?

Anonymkode: 6f750...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, la oss si man har funnet denne kjærligheten da og gått videre til en annen frekvens eller dimensjon. Beholder man da sin bevissthet om seg selv? Altså.. vil jeg oppdage at jeg har fått meg en oppgradert tilværelse? Eller ser du for deg at du mister din egen identitet med alt det betyr av minner om fortiden? Og vil man ha et forhold til andre "personer" som også har oppnådd denne tilværelsen? Vil jeg kunne omgås disse som et selvstendig individ med min egen personlighet?

Ja, man beholder bevisstheten sin, og man har også kontakt med sitt høyere selv, som er en egen bevissthet med egen fri vilje, som er mye nærmere andres høyere selv. Ditt høyere selv er deg i fremtiden, som snur seg og gir service til sitt lavere selv, via intuisjonen og følelsene. Så det er bare deg, og ingen andre. Dette er oppgraderingen, at man får kontakt med sitt høyere selv, og blir telepatisk med andre da all naturlig telepati går gjennom sitt høyere selv.

Og man mister ikke noe av identiteten, men man slutter gjerne å bry seg om diverse som betydde mest for egoet tidligere da. Frivillig, fordi man forstår det bedre og ikke ønsker å bruke energier videre på det.

Og jeg vet ikke hva du mener med forhold, men man vil jo anse andre som har oppnådd samme tilværelse som venner man ikke har noe i mot vil jeg tro.

Det er et ordtak som sier "You can't talk Butterfly language to Catepillar people", men man kan jo snakke som vanlige mennesker likevel uavhengig av hvor mye noen har utvidet bevisstheten og hevet vibrasjonene sine.

Og du vil uten tvil kunne omgås disse menneskene som et selvstendig individ med egen personlighet. Alle gjør jo det uansett, og alle har en fri vilje. 🙂

Edit: Jeg kan legge til at de som har kontakt med sitt høyere selv, kan høre andres høyere selv, selv om de ikke hører sitt eget høyere selv.

Da kan man ha en samtale med de også, man vil høre svarene, men de vil knapt høre spørsmålene, hvis de hører de i det hele tatt.

Endret av MarieLo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MarieLo skrev:

Ja, man beholder bevisstheten sin, og man har også kontakt med sitt høyere selv, som er en egen bevissthet med egen fri vilje, som er mye nærmere andres høyere selv. Ditt høyere selv er deg i fremtiden, som snur seg og gir service til sitt lavere selv, via intuisjonen og følelsene. Så det er bare deg, og ingen andre. Dette er oppgraderingen, at man får kontakt med sitt høyere selv, og blir telepatisk med andre da all naturlig telepati går gjennom sitt høyere selv.

Og man mister ikke noe av identiteten, men man slutter gjerne å bry seg om diverse som betydde mest for egoet tidligere da. Frivillig, fordi man forstår det bedre og ikke ønsker å bruke energier videre på det.

Og jeg vet ikke hva du mener med forhold, men man vil jo anse andre som har oppnådd samme tilværelse som venner man ikke har noe i mot vil jeg tro.

Det er et ordtak som sier "You can't talk Butterfly language to Catepillar people", men man kan jo snakke som vanlige mennesker likevel uavhengig av hvor mye noen har utvidet bevisstheten og hevet vibrasjonene sine.

Og du vil uten tvil kunne omgås disse menneskene som et selvstendig individ med egen personlighet. Alle gjør jo det uansett, og alle har en fri vilje. 🙂

Hva med savn etter de som ikke er der? Hva om barna dine ikke har oppnådd denne tilstanden, hvordan kan du da bli lykkelig?

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med savn etter de som ikke er der? Hva om barna dine ikke har oppnådd denne tilstanden, hvordan kan du da bli lykkelig?

Ja, det er mange som tenker sånn, folk med barn som har våknet opp og vet at barna har ikke. Og mitt inntrykk er at de tenker at alle spirits har sine egne stier å traske, man kan bare gjøre forutsetningene rundt dem gode og la de leve slik de selv ønsker.

Vi har soul-family også, opp til hundrevis i familien, hvor vi ofte inkarnerer i samme område og blir ulike spirits sine barn, som oftest er de i denne familien og noen ganger ikke. Og selv om deler av denne familien trenger litt lengre tid til å utvikle seg et annet sted er det helt ok, man vil treffes igjen senere uansett og man mister aldri noen noensinne egentlig.

Så ja, man kan bli lykkelig med resten av familien, selv om det er trist hvis man må vente på sin twin-soul f.eks, men man kan være med å skape en nydelig verden som de kan komme tilbake til blant annet. Selv om man ikke er på samme sted til samme tid så trenger man ikke å glemme noen.

De vil huske alt etterhvert, hukommelsetapene de opplever i mellomtiden er bare midlertidige, alt blir husket og tilgjengelig igjen på sikt. ❤

Endret av MarieLo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, MarieLo skrev:

Ja, det er mange som tenker sånn, folk med barn som har våknet opp og vet at barna har ikke. Og mitt inntrykk er at de tenker at alle spirits har sine egne stier å traske, man kan bare gjøre forutsetningene rundt dem gode og la de leve slik de selv ønsker.

Vi har soul-family også, opp til hundrevis i familien, hvor vi ofte inkarnerer i samme område og blir ulike spirits sine barn, som oftest er de i denne familien og noen ganger ikke. Og selv om deler av denne familien trenger litt lengre tid til å utvikle seg et annet sted er det helt ok, man vil treffes igjen senere uansett og man mister aldri noen noensinne egentlig.

Så ja, man kan bli lykkelig med resten av familien, selv om det er trist hvis man må vente på sin twin-soul f.eks, men man kan være med å skape en nydelig verden som de kan komme tilbake til blant annet. Selv om man ikke er på samme sted til samme tid så trenger man ikke å glemme noen.

De vil huske alt etterhvert, hukommelsetapene de opplever i mellomtiden er bare midlertidig, alt blir husket og tilgjengelig igjen på sikt. ❤

For de aller fleste ville savnet være nesten uutholdelig og definitivt ikke være en tilværelse man ville leve i. Å tenke "Jaja, de har valgt dette selv"  og så bare gå videre og skaffe seg en ny "familie" virker iskaldt og nådeløst. Man har ikke utviklet seg en millimeter om det er slik du mener det er. Tvert i mot, man har blitt et dårligere menneske. Og det harmonerer dårlig med det du skriver.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, MarieLo skrev:

De vil huske alt etterhvert, hukommelsetapene de opplever i mellomtiden er bare midlertidig, alt blir husket og tilgjengelig igjen på sikt. ❤

Jeg skal forresten hjelpe deg med et par ord her... Du bruker engelsk som om det var norsk. Det går ikke, vet du. :)

"Spirits" kan sannsynligvis erstattes med "sjel".

"Soul-family"... Usikker på hva det er..., men hva med "sjelefamilie"?

"Twin-soul". Tvillingsjel. Det burde du visst!

Sånn. Vær så god! ;)

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de aller fleste ville savnet være nesten uutholdelig og definitivt ikke være en tilværelse man ville leve i. Å tenke "Jaja, de har valgt dette selv"  og så bare gå videre og skaffe seg en ny "familie" virker iskaldt og nådeløst. Man har ikke utviklet seg en millimeter om det er slik du mener det er. Tvert i mot, man har blitt et dårligere menneske. Og det harmonerer dårlig med det du skriver.

Dette er bare dømming, dine meninger og forventinger. Rundt mennesker som deg er det enklere å bare la seg bli misforstått etter min erfaring.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal forresten hjelpe deg med et par ord her... Du bruker engelsk som om det var norsk. Det går ikke, vet du. :)

"Spirits" kan sannsynligvis erstattes med "sjel".

"Soul-family"... Usikker på hva det er..., men hva med "sjelefamilie"?

"Twin-soul". Tvillingsjel. Det burde du visst!

Sånn. Vær så god! ;)

Selvfølgelig går vel det. Morsom du. 🙂

Fri vilje kalles det, du hadde ikke kunne skrevet den kommentaren din uten. Kanskje du burde undersøke hva det innebærer. Kan anse det som dagens tips. Vær så god. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare dømming, dine meninger og forventinger. Rundt mennesker som deg er det enklere å bare la seg bli misforstått etter min erfaring.

Selvfølgelig går vel det. Morsom du. 🙂

Fri vilje kalles det, du hadde ikke kunne skrevet den kommentaren din uten. Kanskje du burde undersøke hva det innebærer. Kan anse det som dagens tips. Vær så god. 😊

Fri vilje til å skrive det du vil, vær så god.
Fri vilje for AB til å rette på deg. Sånn. 

Bortsett fra det tror jeg at fri vilje er en illusjon, man vet ikke om man har fri vilje. Hvordan vet du det forresten?
Hvis du tenker at "det er min egen frie vilje å velge å gå til den eller den butikken", men hva om det ikke var det? Hva om det var bestemt for deg at det var meningen at du skulle gå til den butikken - fordi du skulle møte den eller den personen?

Min frie vilje til å være sammen med hvem jeg vil... men hva om det ikke er det? Hva om noen ("noen") hadde bestemt at det var sånn det skulle være? 

Jeg tenker at det er meg selv som velger alt jeg gjør og sier, at alt som skjer rundt meg er min frie vilje. Og jeg tror jo det, men filosoferer litt... hva om det ikke ER noen fri vilje? (skulle kanskje vært en egen tråd dette her)

Anonymkode: d1a9b...35d

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg lurer på hvordan man bare kan oppgi sine nærmeste sånn helt uten videre. Det er et naturlig spørsmål basert på hva du sier. Det har ikke noe med dømming, mine meninger eller forventninger å gjøre. Det er et spørsmål som nærmest stiller seg selv.

7 minutter siden, MarieLo skrev:

Dette skjønte jeg heller ikke mye av. Eller mente du at du har en fri vilje til å skrive som du vil? ;) Jada, det har du. Det er bare det at man fort kan virke litt språklig fattig om du bruker engelske ord der vi har glimrende norske alternativer. Du virker egentlig veldig oppegående så jeg er sikker på at du klarer om du prøver! ;) 

(Hvorvidt vi faktisk har fri vilje kan man diskutere i en annen tråd.)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fri vilje til å skrive det du vil, vær så god.
Fri vilje for AB til å rette på deg. Sånn. 

Bortsett fra det tror jeg at fri vilje er en illusjon, man vet ikke om man har fri vilje. Hvordan vet du det forresten?
Hvis du tenker at "det er min egen frie vilje å velge å gå til den eller den butikken", men hva om det ikke var det? Hva om det var bestemt for deg at det var meningen at du skulle gå til den butikken - fordi du skulle møte den eller den personen?

Min frie vilje til å være sammen med hvem jeg vil... men hva om det ikke er det? Hva om noen ("noen") hadde bestemt at det var sånn det skulle være? 

Jeg tenker at det er meg selv som velger alt jeg gjør og sier, at alt som skjer rundt meg er min frie vilje. Og jeg tror jo det, men filosoferer litt... hva om det ikke ER noen fri vilje? (skulle kanskje vært en egen tråd dette her)

Anonymkode: d1a9b...35d

Selvsagt har vi fri vilje. Vi har også en fellesbevissthet som vi blir påvirket av, men til syvende og sist er det vi som velger.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg lurer på hvordan man bare kan oppgi sine nærmeste sånn helt uten videre. Det er et naturlig spørsmål basert på hva du sier. Det har ikke noe med dømming, mine meninger eller forventninger å gjøre. Det er et spørsmål som nærmest stiller seg selv.

Dette skjønte jeg heller ikke mye av. Eller mente du at du har en fri vilje til å skrive som du vil? ;) Jada, det har du. Det er bare det at man fort kan virke litt språklig fattig om du bruker engelske ord der vi har glimrende norske alternativer. Du virker egentlig veldig oppegående så jeg er sikker på at du klarer om du prøver! ;) 

(Hvorvidt vi faktisk har fri vilje kan man diskutere i en annen tråd.)

Hvis du ikke skjønner så mye, hvorfor tar du deg bryet til å kommentere og prøve å belære meg om noe?

Og du kan lure på hva du vil, men når du har forventinger til hva og hvordan jeg skal svare for at det skal være i harmoni med noe annet jeg skriver, så er det forventinger. 

Og dømming, når du mener at det ikke er bra nok. Uavhengig om du har nok selvinnsikt til å se dette selv.

Dette blir det siste svaret til dere. Ha en fin dag videre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå var det en som tydeligvis lurte på noe spesifikt her, dette med familie. Hvorfor deflekterer du det spørsmålet med å snakke om dømming, forventninger osv? Hvorfor svarer du ikke personen på spørsmålet? Det er jo tydelig at denne personen reflekterer rundt dette og lurer. Er det fordi du ikke har noe svar på det? Da kan du vel like godt innrømme det, det er ingen som forventer at man har svar på alt her i verden.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Nå var det en som tydeligvis lurte på noe spesifikt her, dette med familie. Hvorfor deflekterer du det spørsmålet med å snakke om dømming, forventninger osv? Hvorfor svarer du ikke personen på spørsmålet? Det er jo tydelig at denne personen reflekterer rundt dette og lurer. Er det fordi du ikke har noe svar på det? Da kan du vel like godt innrømme det, det er ingen som forventer at man har svar på alt her i verden.

Jeg svarte på det. Og så var det ikke godt nok og jeg ble angrepet, da er det ikke noe annet enn dømming.

• Liker 1
Skrevet
På 21.7.2020 den 18.31, Rogadame skrev:

Du gjør det  vettu , du dømmer at jeg dømmer deg .

Jeg har lest flere innlegg hvor du svarer andre personer på en direkte vemmelig måte .

Du kan ikke bruke tøyse- religionen din til å skjule hva du gir inntrykk av her på forumet.  

Enig. 

Som om et "ha en fin dag videre *smilefjes*" oser av kjærlighet. Det oser av passiv aggressivitet når det er satt i kontekst med vemmelige svar. 

• Liker 12
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2020 den 16.47, MarieLo skrev:

Ja, til begynne med vil det bli slik, hvor noen har blitt butterflies og andre er catepillars enda bevissthetsmessig, men det blir en naturlig seleksjon på hvem som vil inkarnere videre på jorden, ut ifra hvilke frekvens en vibrerer på.

De som ikke utvikler seg og vibrerer på høye nok frekvenser for 5D, må fortsette utviklingen sin i 3D på en annen planet, siden denne ikke vil ha støtte for 3D lenger på sikt, bare 4D positiv og 5D positiv.

To ulike planeter som er i gang nå og som er klar for nye spirits. Den ene er ca 500 år bak denne sivilasjonen og den andre er ca 1000 år bak denne, så er det opp til hvilke frekvens mennesker vibrerer på som avgjør hvilket samfunn de drar til. De mest negative må inkarnere på de laveste frekvensene, som blir den mest primitive sivilasjonen. Og så får de komme tilbake til jorden når de er klare for de frekvensene som er her, hvis de vil.

Denne informasjonen har jeg fra Mythi forresten

Hvordan vet du at denne mystiske Mythi ikke er en svindler og en sjarlartan?

Anonymkode: e2027...0d1

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at denne mystiske Mythi ikke er en svindler og en sjarlartan?

Fordi jeg har møtt han og vennene hans, på skipet han holder til på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Fordi jeg har møtt han og vennene hans, på skipet han holder til på.

Wow. Hvordan kom du deg dit?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow. Hvordan kom du deg dit?

Astral reiste.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, MarieLo skrev:

Astral reiste.

Hvordan foregår det? Kan alle ta en tur?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregår det? Kan alle ta en tur?

Alle kan det ja. Bare å søke opp Astral Travel eller Lucid Dreams. 🙂

Skrevet
1 time siden, MarieLo skrev:

Alle kan det ja. Bare å søke opp Astral Travel eller Lucid Dreams. 🙂

Lucid dreaming er kult. Astral projection har jeg til gode å oppleve. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...