Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, MarieLo skrev:

Hva var uforståelig med det?

Alt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud....

Anonymkode: 93389...90a

Skrevet
16 minutter siden, Yme skrev:

Jeg tror ikke jeg greier å formulere spørsmålet på en annen måte. Prøvde å google definisjonen du ga meg, men det dukker ikke opp noe relevant informasjon, så jeg finner ikke noe kilde til hvor det kommer fra.

Har du eventuelt en link til noe som kan forklare hvorfor en dimensjon kan defineres som en båndbredde av frekvenser?

Her er en liten introduksjon til teorien: http://www.stannet.ne.jp/kazumoto/tesla-gravity.pdf

Universet består av lys, som vibrerer på ulike frekvenser, slik kvantefysikken viser oss. Hvis man ser på det bildet, så kan man tippe det 90 grader til høyre, så ser man hvordan universet ser ut. Frekvensene blir høyere jo høyere man kommer. En stein vibrerer f.eks ekstremt mye saktere enn det vi gjør, en stein er i 1D og vi er i 3D.

Det andre bildet viser litt om hvordan bevisstheten blir påvirket av hvilke frekvens man vibrerer på.

wavelength-light1.jpg

89bcc1b96a16cc94f991948761da8034.png

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Ada111 skrev:

Ja, det utløser gjerne en voldsom søken etter healing, mening og retning

Det ville vært min ære å hjelpe, hvis hjelpen var ønskelig. Jeg unner alle å kunne nyte livet slik det var ment som for dem.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, MarieLo said:

Hva var uforståelig med det?

Hei ts her. Du skal virkelig ha kred for å svare som du gjør i tråden :)

Har et spørsmål til deg ang fysiske forandringer. Merker du også forandringer i henhold til belysning inne i ditt hjem, samt at det ser ut til å være noe so foregår på pc skjermen? For her har Led lyspærene begynt å avgi gul ellen mykt lys, og lyser ikke like hvitt og kraftig som tidligere og det er som om det er energibølger på pc skjermen, bilder som dannes når bakgrunnen er ensfarget bla. Har også opplevd noen fysiske ting som skjer på hodet, da særlig høyre halvdel. Opplever også et kraftig energiskifte med intens ro og fred, Har du lignende erfaringer?

Til alle andre som utrykker skepsis. Fortsett med det, men ikke steng sinnet for mulighetene for at verden ikke er slik vi har trodd den var i flere årtusener. Gjør research selv. Let, still spørsmål, lytt innover og kjenn på hva som er din sannhet. Ikke forvent at andre skal servere deg alt på sølvfat for deg å vurdere om det er reelt eller ikke.  Følg tegnene du får av ditt høyere selv. Lykke til på reisen. ❤️ 

Anonymkode: 2fa17...613

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, The Kitten skrev:

Alt.

Innbilt fangenskap? Folk som truer og kontrollerer andre slik at de ikke gjør som de vil?

Forstår du at slik skjer?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, MarieLo skrev:

Innbilt fangenskap? Folk som truer og kontrollerer andre slik at de ikke gjør som de vil?

Forstår du at slik skjer?

Jeg er for trøtt til å ha denne diskusjonen nå.

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts her. Du skal virkelig ha kred for å svare som du gjør i tråden :)

Har et spørsmål til deg ang fysiske forandringer. Merker du også forandringer i henhold til belysning inne i ditt hjem, samt at det ser ut til å være noe so foregår på pc skjermen? For her har Led lyspærene begynt å avgi gul ellen mykt lys, og lyser ikke like hvitt og kraftig som tidligere og det er som om det er energibølger på pc skjermen, bilder som dannes når bakgrunnen er ensfarget bla. Har også opplevd noen fysiske ting som skjer på hodet, da særlig høyre halvdel. Opplever også et kraftig energiskifte med intens ro og fred, Har du lignende erfaringer?

Til alle andre som utrykker skepsis. Fortsett med det, men ikke steng sinnet for mulighetene for at verden ikke er slik vi har trodd den var i flere årtusener. Gjør research selv. Let, still spørsmål, lytt innover og kjenn på hva som er din sannhet. Ikke forvent at andre skal servere deg alt på sølvfat for deg å vurdere om det er reelt eller ikke.  Følg tegnene du får av ditt høyere selv. Lykke til på reisen. ❤️ 

Anonymkode: 2fa17...613

Takk. Som eminem sier, "I'll prolly never get the cred i feel i ever deserve", men det er greit det. Jeg skriver ikke noe av dette for min del og jeg søker ikke slikt fra andre etter at jeg begynte å få det innenifra. Jeg får takken min når bølgen kommer uansett. 🙂

Og jeg har ikke lagt merke til slike endringer, men jeg bruker ikke en pc-skjerm så ofte heller i grunn. Det høres ut som du vibrerer på høye frekvenser da, da begynner ting rundt å skinne også, hvert fall speilbilder og slikt. Vann også, det er helt nydelig å se på. Jeg har egentlig ikke så mange erfaringer, men har jo noen. Som f.eks en aften jeg ble kjempeglad og vibrerte høyt, og satt like ved pusen, da hun tok den ene hånden/labben over øynene fordi hun ble blendet av å se meg. Opplevde også at hun ble urolig i begynnelsen, og da tenkte jeg ikke at jeg ville fortsette, men så en dag kom jeg hjem hvor pusen lå midt i rommet. Litt redd og usikker, første gang jeg så henne ligge der, og jeg tror noen kom innom fra 4D og hjalp henne litt da, siden hun ikke har hatt problemer med at jeg vibrerer høyt etter det, og at det virket som at hun tenkte at "noen" kan komme inn fra alle kanter og ingen inngangsdør så det er kanskje best å ligge i midten av rommet. Jeg vet ikke, det var pussig hvert fall.

Og jeg har perioder med intens fred og ro, det går litt opp og ned, men når jeg får tid pleier jeg å ta meg 5-10min tidlig på dagen og bare puste, tenke minst mulig, bare kjenne på følelser og lytte til det indre. Finner roen da som regel. 

Endret av MarieLo
  • Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg er for trøtt til å ha denne diskusjonen nå.

Det går fint, nå vet du hva jeg mente i det minste. Og jeg er her jeg, hvis du ikke skulle være for trøtt en dag.

Skrevet
12 minutter siden, MarieLo skrev:

Det ville vært min ære å hjelpe, hvis hjelpen var ønskelig. Jeg unner alle å kunne nyte livet slik det var ment som for dem.

Hjelpe hvem? Andre traumatiserte mennesker?

Skrevet
Akkurat nå, Ada111 skrev:

Hjelpe hvem? Andre traumatiserte mennesker?

Ja.

Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Ja.

Det synes jeg du bør overlate til profesjonelle

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, MarieLo skrev:

Her er en liten introduksjon til teorien: http://www.stannet.ne.jp/kazumoto/tesla-gravity.pdf

Universet består av lys, som vibrerer på ulike frekvenser, slik kvantefysikken viser oss. Hvis man ser på det bildet, så kan man tippe det 90 grader til høyre, så ser man hvordan universet ser ut. Frekvensene blir høyere jo høyere man kommer. En stein vibrerer f.eks ekstremt mye saktere enn det vi gjør, en stein er i 1D og vi er i 3D.

Hvordan måler man disse vibrasjonene?

Anonymkode: e2027...0d1

Skrevet
25 minutter siden, MarieLo skrev:

89bcc1b96a16cc94f991948761da8034.png

Dette er bare new age svada på sitt dummeste.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ada111 skrev:

Det synes jeg du bør overlate til profesjonelle

Jeg gjør som jeg vil. ❤

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan måler man disse vibrasjonene?

Godt spørsmål. Jeg vet ikke. Kanskje Tesla kunne ha svart på det.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Jeg gjør som jeg vil. ❤

Godt spørsmål. Jeg vet ikke. Kanskje Tesla kunne ha svart på det.

Det tror jeg ingen kan svare på da det bare er pseudovitenskap.

Skrevet
4 minutter siden, MarieLo skrev:

Jeg gjør som jeg vil. ❤

Det gjør det ikke bra av den grunn. Hvis din vei ut av dine traumer, som du selv nevner, var dette her, så er det ikke bra å dra andre traumatiserte inn i det, nei. 

Anonymkode: 37148...f57

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det ikke bra av den grunn. Hvis din vei ut av dine traumer, som du selv nevner, var dette her, så er det ikke bra å dra andre traumatiserte inn i det, nei. 

Anonymkode: 37148...f57

Hva?

Dette har ingenting med min vei ut av traumer.

Jeg kan snakke om dette og mye annet fordi jeg har lagt fra meg traumene. Veien ut av dem har jeg ikke snakket om i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, MarieLo skrev:

Hva?

Dette har ingenting med min vei ut av traumer.

Jeg kan snakke om dette og mye annet fordi jeg har lagt fra meg traumene. Veien ut av dem har jeg ikke snakket om i det hele tatt.

Da forstår jeg ikke hvorfor traumene dine ble nevnt, men oki

Skrevet
2 minutter siden, Ada111 skrev:

Da forstår jeg ikke hvorfor traumene dine ble nevnt, men oki

Er bare å lese bakover i tråden så ser du det. 🙂

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...