AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #61 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, MarieLo skrev: Astral reiste. Anonymkode: 75f27...887 7
MarieLo Skrevet 7. august 2020 #62 Skrevet 7. august 2020 9 minutter siden, bluedot skrev: Lucid dreaming er kult. Astral projection har jeg til gode å oppleve. Øvelse gjør mester. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #63 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, MarieLo skrev: Alle kan det ja. Bare å søke opp Astral Travel eller Lucid Dreams. 🙂 En slags drømming altså. Kanskje kombinert med litt sopp? Anonymkode: e2027...0d1 5
MarieLo Skrevet 7. august 2020 #64 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En slags drømming altså. Kanskje kombinert med litt sopp? Anonymkode: e2027...0d1 Dersom du er interessert kan du undersøke det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #65 Skrevet 7. august 2020 Hei. TS her. Hadde helt glemt denne tråden. Vi som mennesker beveger oss inn i den 5 dimensjon sammen med jorden. Vi som mennesker forlater egentlig 4D, og jorden forlater 3D. Vi vil nå få fullstendig klarhet i alt som er blitt holdt skjult for oss, og vi blir gjort fri fra lenkene vi ble pålagt av noen som ville bruke oss som avlsdyr, slaver og føde. Det hadde vært fint om skeptikere tok seg tid til å gjøre litt research om boken Jesus skrev. Q. Boken som ble skrevet før den utvannede og overredigerte bibelen som er blitt tilpasset av de som hersket over oss for å tilpasses deres verdier og gjøre oss til slaver og dyttet inn i glemselen. 21 desember er en stor dag. Frykt ikke. Glem alt om virus, massemedier som truer og forvirrer. Q og de gode har allerede vunnet. Anonymkode: 2fa17...613 4
Rant Skrevet 7. august 2020 #66 Skrevet 7. august 2020 3 timer siden, MarieLo skrev: Alle kan det ja. Bare å søke opp Astral Travel eller Lucid Dreams. 🙂 Lucid dreaming har ingenting med det å gjøre. Lucid dreaming vil si at man ikke er helt våken/ ikke helt i søvn, slik at man er bevisst nok til å kunne styre drømmen i en viss grad. Har opplevd lucid dreams flere ganger. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #67 Skrevet 7. august 2020 Huff for mye piss... Anonymkode: de386...623 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #68 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, Rant skrev: Lucid dreaming har ingenting med det å gjøre. Lucid dreaming vil si at man ikke er helt våken/ ikke helt i søvn, slik at man er bevisst nok til å kunne styre drømmen i en viss grad. Har opplevd lucid dreams flere ganger. Ja kjempe fascinerende! Anonymkode: 7a31a...aed
Rant Skrevet 7. august 2020 #69 Skrevet 7. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja kjempe fascinerende! Anonymkode: 7a31a...aed Ironisk?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #70 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, Rant skrev: Ironisk? Nei nei! 😄 jeg leser om det nå, prøver å få det til, den femte dimensjon derimot.... Kom hit for å se hvordan denne tråden greide få fire sider. Anonymkode: 7a31a...aed
Rant Skrevet 7. august 2020 #71 Skrevet 7. august 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei! 😄 jeg leser om det nå, prøver å få det til, den femte dimensjon derimot.... Kom hit for å se hvordan denne tråden greide få fire sider. Anonymkode: 7a31a...aed Og jeg svarte bare på det om lucid dreaming, som er helt normalt og noe alle kan gjøre. Men man vår opptatt av drømmer, så klart. Det som er gøy med lucid dreaming er at man ikke har full kontroll. Du kan drømme et visst scenario, men så plutselig er du tilbake scrathes igjen i drømmen eller så våkner man. Endret 7. august 2020 av Rant 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #72 Skrevet 8. august 2020 3 minutter siden, Rant skrev: Og jeg svarte bare på det om lucid dreaming, som er helt normalt og noe alle kan gjøre. Men man vår opptatt av drømmer, så klart. Det som er gøy med lucid dreaming er at man ikke har full kontroll. Du kan drømme et visst scenario, men så plutselig er du tilbake scrathes igjen i drømmen eller så våkner man. Håper jeg klarer det snart, jeg klarer å komme inn igjenn i samme drømm om jeg våkner men usikker på om det er jeg som får til noe eller om det er tilfeldig, jeg husket ikke drømmene mine før, men nå husker jeg ofte hva jeg drømmer. Det er første steg står det så bittelitt fremskritt! 😄 har du trent deg til det? Tok det lang tid? Anonymkode: 7a31a...aed 2
Rant Skrevet 8. august 2020 #73 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper jeg klarer det snart, jeg klarer å komme inn igjenn i samme drømm om jeg våkner men usikker på om det er jeg som får til noe eller om det er tilfeldig, jeg husket ikke drømmene mine før, men nå husker jeg ofte hva jeg drømmer. Det er første steg står det så bittelitt fremskritt! 😄 har du trent deg til det? Tok det lang tid? Anonymkode: 7a31a...aed Har faktisk aldri trent eller noe, men jeg har alltid syntes drømmer er spennende, så jeg husker drømmene mine godt. Av og til skriver jeg dem ned. Det er morsomt å kunne fortsette på samme drøm om man først har våknet litt. Jeg gjør det av og til. Det er selvfølgelig fint om det er en fin drøm, men forferdelig om det er et mareritt. Hadde en slags lucid mareritt her om natten. Jeg visste jeg drømte, men jeg klarte ikke våkne, og det var et mareritt, så det var helt forferdelig. Følte meg helt låst. Ellers har jeg hatt noen Night terrors... Hvor kroppen min sover, men hjernen er våken. Helt forferdelig å ligge paralysert og ikke kunne bevege seg. Det er normalt at kroppen blir paralysert når man drømmer, slik at man ikke skal utøve det man drømmer, men av og til kan man våkne og kroppen er fortsatt sovende, men ikke hodet (mentalt). *beklager skrivefeil og surr. Brisen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #74 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, Rant skrev: Har faktisk aldri trent eller noe, men jeg har alltid syntes drømmer er spennende, så jeg husker drømmene mine godt. Av og til skriver jeg dem ned. Det er morsomt å kunne fortsette på samme drøm om man først har våknet litt. Jeg gjør det av og til. Det er selvfølgelig fint om det er en fin drøm, men forferdelig om det er et mareritt. Hadde en slags lucid mareritt her om natten. Jeg visste jeg drømte, men jeg klarte ikke våkne, og det var et mareritt, så det var helt forferdelig. Følte meg helt låst. Ellers har jeg hatt noen Night terrors... Hvor kroppen min sover, men hjernen er våken. Helt forferdelig å ligge paralysert og ikke kunne bevege seg. Det er normalt at kroppen blir paralysert når man drømmer, slik at man ikke skal utøve det man drømmer, men av og til kan man våkne og kroppen er fortsatt sovende, men ikke hodet (mentalt). *beklager skrivefeil og surr. Brisen. Så intenst det må være 😮veldig fascinerende! 😄 Så ikke noen skrivefeil jeg! Anonymkode: 7a31a...aed 1
Gibralfaro Skrevet 8. august 2020 #75 Skrevet 8. august 2020 (endret) On 7/21/2020 at 5:25 AM, MarieLo said: Vi er 7.8 milliarder mennesker i dag og mange er for gamle spirituelt for å være helt nyfødte spirits. On 7/21/2020 at 4:47 PM, MarieLo said: Ja, til begynne med vil det bli slik, hvor noen har blitt butterflies og andre er catepillars enda bevissthetsmessig, men det blir en naturlig seleksjon på hvem som vil inkarnere videre på jorden, ut ifra hvilke frekvens en vibrerer på. On 7/21/2020 at 6:11 PM, MarieLo said: Verden ble ganske annerledes når jeg fikk kontakt med mitt høyere selv, spesielt vedrørende det å discerne informasjon, og så etterhvert får man jo all informasjon intuitivt og ikke via noen eksterne kilder. On 7/21/2020 at 6:15 PM, MarieLo said: Dette er bare du som dømmer og dine distortions. On 7/24/2020 at 9:32 AM, MarieLo said: Og mitt inntrykk er at de tenker at alle spirits har sine egne stier å traske, man kan bare gjøre forutsetningene rundt dem gode og la de leve slik de selv ønsker. Vi har soul-family også, opp til hundrevis i familien, hvor vi ofte inkarnerer i samme område og blir ulike spirits sine barn, som oftest er de i denne familien og noen ganger ikke. Så ja, man kan bli lykkelig med resten av familien, selv om det er trist hvis man må vente på sin twin-soul f.eks, men man kan være med å skape en nydelig verden som de kan komme tilbake til blant annet. On 7/24/2020 at 5:58 PM, MarieLo said: Selvsagt har vi fri vilje. Artig ordbruk du velger her. Det får meg til å lure på hvorfor du velger å bruke engelske ord innimellom, når du skriver på norsk, på et norsk debattforum. Høres mere ut som at du bruker ord du har plukket opp andre steder, enn egne ord valgt fra fri vilje. Endret 8. august 2020 av Gibralfaro 7
Rant Skrevet 8. august 2020 #76 Skrevet 8. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så intenst det må være 😮veldig fascinerende! 😄 Så ikke noen skrivefeil jeg! Anonymkode: 7a31a...aed Night terrors er intenst, og noe jeg ikke unner noen å oppleve. Det er skremmende. Tenkt deg at du våkner opp. Det er mørkt i rommet. Du kan ikke bevege deg. Du synes du ser skygger/syner, men du kan ikke rope for du har ikke stemme. Du er helt paralysert. Kan ikke snu deg. Kan ikke lukke øynene. Fysj. Det er verre enn et mareritt.
MarieLo Skrevet 8. august 2020 #77 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, Gibralfaro skrev: Artig ordbruk du velger her. Det får meg til å lure på hvorfor du velger å bruke engelske ord innimellom, når du skriver på norsk, på et norsk debattforum. Det får meg til å lure på om det er dine egne ord, eller om du bare bruker ord du har hørt andre steder. Det er simpelt hen bare fordi jeg synes det ikke finnes gode nok alternativer på norsk og fordi at tanker er universale, så det spiller ingen rolle hvilke språk det er på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #78 Skrevet 8. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. TS her. Hadde helt glemt denne tråden. Vi som mennesker beveger oss inn i den 5 dimensjon sammen med jorden. Vi som mennesker forlater egentlig 4D, og jorden forlater 3D. Vi vil nå få fullstendig klarhet i alt som er blitt holdt skjult for oss, og vi blir gjort fri fra lenkene vi ble pålagt av noen som ville bruke oss som avlsdyr, slaver og føde. Det hadde vært fint om skeptikere tok seg tid til å gjøre litt research om boken Jesus skrev. Q. Boken som ble skrevet før den utvannede og overredigerte bibelen som er blitt tilpasset av de som hersket over oss for å tilpasses deres verdier og gjøre oss til slaver og dyttet inn i glemselen. 21 desember er en stor dag. Frykt ikke. Glem alt om virus, massemedier som truer og forvirrer. Q og de gode har allerede vunnet. Anonymkode: 2fa17...613 Veldig spennende tema! Jeg har bare såvidt begynt å pirke i dette tema, og kan altfor lite enda, men jeg har skjønt at de som kjenner på vonde og triste følelser, de som snakker og snakker om alt det vonde som har hendt dem, de som har negative følelser knyttet til andre, gjerne befinner seg i 3.dimensjon? Og de som kjenner på ren kjærlighet både for seg selv og alle andre, like sterk og ren kjærlighet for alle, de befinner seg på et høyere bevissthetsnivå? Og det er det som er målet, den rene kjærligheten til både seg selv og andre, ikke kjenne på noen negative følelser? Men likevel beskrives det ikke som at man er «bedre» om man har kommet på et høyere bevissthetsnivå, alle er uansett like viktige og verdifulle. Dette er nok veldig enkelt forklart, og kanskje feil også, jeg har som sagt nettopp begynt å lese om dette. Ble fortalt at jeg er i ferd med å komme opp på et høyere bevissthetsnivå, at jeg er igang med oppvåkningen. Opplever nyoppståtte healingevner, kan våkne av at jeg «ser» noe som ligner geometriske utregninger, og ser blå lys som popper opp her og der. Jar ellers hatt det veldig vanskelig i mange år, og mange må ofte gjennom mye vanskelig i forkant og underveis i oppvåkningen? Det jeg stusser litt på, er at jeg føler jeg går litt opp og ned på denne «dimensjonen stigen». Noen ganger føler jeg meg på vei til en høyere dimensjon, andre ganger, som i perioden jeg er inne i nå, så føler jeg meg nesten helt tilbake igjen mentalt. Healingevnene og de blå lysene ser jeg fortsatt, men jeg er tung til sinns, deprimert, og føler at livet er litt ødelagt, da all motgang jeg har opplevd har gjort meg ensom, jeg føler ikke livet har noe positivt innhold, ingenting ble som det skulle. Jeg har satt meg selv i offerrollen, syns synd på meg selv, og har det tungt. Og dette er jo følelser man har i 3.dimensjon, på et lavere bevissthetsnivå. Kan man gå fram og tilbake i dimensjonen ubevisst? Hva tenker du, Ts? Anonymkode: e272c...2c5 2
Gibralfaro Skrevet 8. august 2020 #79 Skrevet 8. august 2020 (endret) 6 minutter siden, MarieLo said: Det er simpelt hen bare fordi jeg synes det ikke finnes gode nok alternativer på norsk og fordi at tanker er universale, så det spiller ingen rolle hvilke språk det er på. Sommerfugl? Sjel? Tvillingsjel? Vrangforestilling? Hva er det som gjør at disse ordene ikke er gode nok? Har de ikke samme betydning? Hva er det som gjør butterfly egnet, men sommerfugl uegnet? Bruker du engelske ord i dagligtale også? Om alle tema, eller kun dette? Endret 8. august 2020 av Gibralfaro 4
MarieLo Skrevet 8. august 2020 #80 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, Gibralfaro skrev: Sommerfugl? Sjel? Tvillingsjel? Vrangforestilling? Hva er det som gjør at disse ordene ikke er gode nok? Har de ikke samme betydning? Hva er det som gjør butterfly egnet, men sommerfugl uegnet? Nei, jeg liker de ikke.
Anbefalte innlegg