Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen religion at man tror på sjelen og bevisstheten? 

Anonymkode: d1a9b...35d

Ang religion. Fra Wikipedia: "Religion er en fellesbetegnelse for ulike trosforestillinger og kulturelle handlingsmønstre som forutsetter at virkeligheten omfatter mer enn den fysiske, målbare verden". Jeg synes at det som kommer frem i denne tråden faller inn under religionsbegrepet. Men det er ikke poenget her.

Hva mener du med å tro på sjelen og bevisstheten? Sjelen er det sikkert litt mer delte meninger om hva er, men vi tror vel alle på bevisstheten? Kan du konkretisere svaret ditt?

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får informasjon fra rundt omkring på internett - kursing, sessions, meditasjon, egne erfaringer. 

Ok, så det er videoer og tekster andre har laget da. Sier de noe om hvor de får informasjonen fra? Egne erfaringer... kan jeg spørre hva slags erfaringer det er?

Anonymkode: 6f750...4bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bevissthetsmessig er vi på vei inn i en flerdimensjonal verden, det tror jeg også på.

Jeg er bare helt uenig at det har noe med at de som ikke er klar for å bli med over i det skiftet kommer til å leve videre på andre planeter.

Jeg tror at vi alle kommer til å fortsette å leve her, på jorden. Bare at noen har en annen bevissthet og lever på jorden sammen med alle, bare med et annet perspektiv. 

Det er ikke fysisk jorden som skal over i noe flerdimensjonelt, alt er i bevisstheten. 

Jeg er enig i mye av det du skriver @MarieLo, men ikke at noen vil leve på denne planeten og noen vil leve på en annen planet. 

Og hva mener du med "ikke finner kjærligheten"? Hva er denne kjærligheten du snakker om? 

Ja, til begynne med vil det bli slik, hvor noen har blitt butterflies og andre er catepillars enda bevissthetsmessig, men det blir en naturlig seleksjon på hvem som vil inkarnere videre på jorden, ut ifra hvilke frekvens en vibrerer på.

De som ikke utvikler seg og vibrerer på høye nok frekvenser for 5D, må fortsette utviklingen sin i 3D på en annen planet, siden denne ikke vil ha støtte for 3D lenger på sikt, bare 4D positiv og 5D positiv.

To ulike planeter som er i gang nå og som er klar for nye spirits. Den ene er ca 500 år bak denne sivilasjonen og den andre er ca 1000 år bak denne, så er det opp til hvilke frekvens mennesker vibrerer på som avgjør hvilket samfunn de drar til. De mest negative må inkarnere på de laveste frekvensene, som blir den mest primitive sivilasjonen. Og så får de komme tilbake til jorden når de er klare for de frekvensene som er her, hvis de vil.

Denne informasjonen har jeg fra Mythi forresten.

Og kjærligheten er egentlig bare en god dose empati, hvor en bryr seg om andre, ønsker de vel og hvor det ikke går på egoets bekostning å tilgi andre f.eks.

Uten kjærligheten sitter man bare igjen med egoisme, usikkerhet, dømming, sammenligne seg med andre, sjalusi, ha behov for å kontrollere, gjerne dominere, og har null respekt for andres frie vilje, men vil heller at andre skal følge sin som er best, og andre er idioter, f.eks., og lite kjærlighet generelt. 🙂

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, MarieLo skrev:

Ja, til begynne med vil det bli slik, hvor noen har blitt butterflies og andre er catepillars enda bevissthetsmessig, men det blir en naturlig seleksjon på hvem som vil inkarnere videre på jorden, ut ifra hvilke frekvens en vibrerer på.

De som ikke utvikler seg og vibrerer på høye nok frekvenser for 5D, må fortsette utviklingen sin i 3D på en annen planet, siden denne ikke vil ha støtte for 3D lenger på sikt, bare 4D positiv og 5D positiv.

To ulike planeter som er i gang nå og som er klar for nye spirits. Den ene er ca 500 år bak denne sivilasjonen og den andre er ca 1000 år bak denne, så er det opp til hvilke frekvens mennesker vibrerer på som avgjør hvilket samfunn de drar til. De mest negative må inkarnere på de laveste frekvensene, som blir den mest primitive sivilasjonen. Og så får de komme tilbake til jorden når de er klare for de frekvensene som er her, hvis de vil.

Og kjærligheten er egentlig bare en god dose empati, hvor en bryr seg om andre, ønsker de vel og hvor det ikke går på egoets bekostning å tilgi andre f.eks.

Uten kjærligheten sitter man bare igjen med egoisme, usikkerhet, dømming, sammenligne seg med andre, sjalusi, ha behov for å kontrollere, gjerne dominere, og har null respekt for andres frie vilje, men vil heller at andre skal følge sin som er best, og andre er idioter, f.eks., og lite kjærlighet generelt. 🙂

Har skummet noen av disse sidene på religionforumet i det siste , og syns gjerne at du selv har litt å jobbe med der for hvordan du har debattert med andre brukere her inne som stiller kritiske spørsmål v denne " religionen " .

Det virker som du har et sterkt ønske å forkynne på  dette forumet med dine meninger og kaller folk som ikke mener det samme " mindre bevisste/ intelligente enn deg selv  og det er akkurat du sier andre gjør mot deg , det gjør du mot andre.

Et smileyface til slutt og ønske folk en fin dag gjør deg  ikke mer " full av kjærlighet " selv om du tror dette selv.

Endret av Rogadame
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MarieLo skrev:

Jeg ønsker ikke å lese om noe som har med Mythi å gjøre, og jeg tror ikke på det du tror på (tror jeg, kan hende jeg misforstår deg)

Jeg følger Dolores Cannon og hennes QHHT https://www.qhhtofficial.com/

og Abraham Hicks https://www.abraham-hicks.com/

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å lese om noe som har med Mythi å gjøre, og jeg tror ikke på det du tror på (tror jeg, kan hende jeg misforstår deg)

Jeg følger Dolores Cannon og hennes QHHT https://www.qhhtofficial.com/

og Abraham Hicks https://www.abraham-hicks.com/

Okei. Du trenger ikke det, jeg la bare til hvor infoen kommer fra. Og jeg har ikke hørt om disse du nevner før, men de ser bra ut. 🙂

Verden ble ganske annerledes når jeg fikk kontakt med mitt høyere selv, spesielt vedrørende det å discerne informasjon, og så etterhvert får man jo all informasjon intuitivt og ikke via noen eksterne kilder. Så langt har ikke jeg kommet da, men har begynt å kommunisere med andre intuitivt. Har også vært på skipet til Mythi og hilst på dem, i den eteriske verden, The Ether som Nikola Tesla kalte den, da jeg drømte og astral reiste altså. Og de er bare i 3D de også, men jeg har ikke hilst på dem her i den våkne verden, enda hvert fall.

Har du fått kontakt med ditt høyere selv?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rogadame skrev:

Har skummet noen av disse sidene på religionforumet i det siste , og syns gjerne at du selv har litt å jobbe med der for hvordan du har debattert med andre brukere her inne som stiller kritiske spørsmål v denne " religionen " .

Det virker som du har et sterkt ønske å forkynne på  dette forumet med dine meninger og kaller folk som ikke mener det samme " mindre bevisste/ intelligente enn deg selv  og det er akkurat du sier andre gjør mot deg , det gjør du mot andre.

Et smileyface til slutt og ønske folk en fin dag gjør deg  ikke mer " full av kjærlighet " selv om du tror dette selv.

Nei, jeg tenker ikke noe av dette.

Dette er bare du som dømmer og dine distortions.

Du ser deg selv i mine energier, i stedet for meg.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, MarieLo skrev:

Nei, jeg tenker ikke noe av dette.

Dette er bare du som dømmer og dine distortions.

Du ser deg selv i mine energier, i stedet for meg.

Du gjør det  vettu , du dømmer at jeg dømmer deg .

Jeg har lest flere innlegg hvor du svarer andre personer på en direkte vemmelig måte .

Du kan ikke bruke tøyse- religionen din til å skjule hva du gir inntrykk av her på forumet.  

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Rogadame skrev:

Du gjør det  vettu , du dømmer at jeg dømmer deg .

Jeg har lest flere innlegg hvor du svarer andre personer på en direkte vemmelig måte .

Du kan ikke bruke tøyse- religionen din til å skjule hva du gir inntrykk av her på forumet.  

Folk må da få mene hva de vil 😉

Anonymkode: 33f3a...0af

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk må da få mene hva de vil 😉

Anonymkode: 33f3a...0af

Selvfølgelig. 

Syns bare det var ironisk at en person som kaller seg smartere  på et høyere bevissthetsnivå  og  full av kjærleik og tilgivelse , og likevel svarer andre i tråder  på en nedlatende og frekk måte. 

Det mener jeg 😎

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, MarieLo skrev:

Okei. Du trenger ikke det, jeg la bare til hvor infoen kommer fra. Og jeg har ikke hørt om disse du nevner før, men de ser bra ut. 🙂

Verden ble ganske annerledes når jeg fikk kontakt med mitt høyere selv, spesielt vedrørende det å discerne informasjon, og så etterhvert får man jo all informasjon intuitivt og ikke via noen eksterne kilder. Så langt har ikke jeg kommet da, men har begynt å kommunisere med andre intuitivt. Har også vært på skipet til Mythi og hilst på dem, i den eteriske verden, The Ether som Nikola Tesla kalte den, da jeg drømte og astral reiste altså. Og de er bare i 3D de også, men jeg har ikke hilst på dem her i den våkne verden, enda hvert fall.

Ja, det har jeg. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg. 

Skrevet

Jeg synes slike tema er veldig spennende og jeg er åpen for både et bevissthetsskifte og at det finnes flere dimensjoner/plan. Men samtidig er det så mye tull der ute i form av konspirasjonsteorier. Noen av disse konspirasjonsteoriene blir belyst i denne videoen som ts poster. Jeg tenker at det er viktig å være skeptisk selv om en tror på noe mer enn den etablerte sannheten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, bluedot skrev:

Jeg synes slike tema er veldig spennende og jeg er åpen for både et bevissthetsskifte og at det finnes flere dimensjoner/plan. Men samtidig er det så mye tull der ute i form av konspirasjonsteorier. Noen av disse konspirasjonsteoriene blir belyst i denne videoen som ts poster. Jeg tenker at det er viktig å være skeptisk selv om en tror på noe mer enn den etablerte sannheten.

Enig.

Jeg har ikke sett videoen i denne tråden, så jeg svarte ut i fra det som er skrevet ellers i tråden her.

Jeg likte så godt å følge med på Aaron Daughty, han hadde mye bra å si. Men så var det ene videoen for ikke så lenge siden han begynte å snakke om antivaksine og konspirasjoner osv, så da datt jeg helt av og etter det klarer jeg ikke ta han alvorlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått kontakt med mitt høyere meg, bevisstheten som er meg og ikke den jeg har blitt formet til å bli ved å vokse opp med mishandling og rus. Det betyr dog ikke at jeg sitter på nettet og preker andre ned fordi de ikke har våknet, for meg åpnet det seg bare opp en fred og en viten om at alle gjør så godt de kan, der de kan, med det de har utdelt, og at ting ordner seg som regel. 

Anonymkode: 93389...90a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2020 den 18.11, MarieLo skrev:

Hvordan gjør jeg dette? Får ikke til å meditere, men plukker opp andres følelser og av og til tanker (bekreftet av mine nærmeste utallige ganger). Sliter med å meditere, finner virkelig ikke roen. Opplever også UKO, men blir så redd at det blir ferre og ferre. Setter pris på gode tips ❤️

Anonymkode: 01a57...5c5

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg dette? Får ikke til å meditere, men plukker opp andres følelser og av og til tanker (bekreftet av mine nærmeste utallige ganger). Sliter med å meditere, finner virkelig ikke roen. Opplever også UKO, men blir så redd at det blir ferre og ferre. Setter pris på gode tips ❤️

Kan anbefale å begynne med denne: https://blog.mindvalley.com/higher-self/

Når det gjelder meditering finnes det guided meditations du kan søke opp og høre gjennom, mange artikler som beskriver hvordan en kan finne roen også dersom du søker etter det, og du kan søke opp rolig meditasjonsmusikk til å ha i bakgrunnen og prøve da.

Lykke til. 🙂

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet
On 7/20/2020 at 5:53 PM, MarieLo said:

Sant det. Og menneskeheten skal til 4D. 😊

De som ikke finner kjærligheten må begynne på nytt på en annen planet med et nytt hukommelsestap.

Trodde ikke så mange på KG var interessert i dette. ❤

jeg har funnet kjærligheten 2 ganger, men mista den begge ganger. hva skjer med meg? blir jeg til en hummer?

Gjest Kaiminator
Skrevet

"Og her har vi en samling videoer med nøyaktig samme budskap, trosnivå og andre egenskaper som akkurat absolutt hver alle andre bullshit religioner, som Scientology etc"

Det er dere som burde "våkne opp".

Er jorda flat, også da eller? Eller kanskje vi er i en matrix?

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, MarieLo skrev:

Kan anbefale å begynne med denne: https://blog.mindvalley.com/higher-self/

Når det gjelder meditering finnes det guided meditations du kan søke opp og høre gjennom, mange artikler som beskriver hvordan en kan finne roen også dersom du søker etter det, og du kan søke opp rolig meditasjonsmusikk til å ha i bakgrunnen og prøve da.

Lykke til. 🙂

Takk for tips 🤓

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Kaiminator skrev:

jeg har funnet kjærligheten 2 ganger, men mista den begge ganger. hva skjer med meg? blir jeg til en hummer?

Jeg mener kjærligheten som man finner hvis man leter innover. ❤

Det eneste som skjer med de som ikke finner den nå er at de vil reinkarnere på en annen planet med nytt hukommelsetap og få nye sjangser der, i en mye mindre egoistisk verden. Og så kan de komme tilbake hit når de er klare for disse frekvensene, hvis de vil.

Dette har vært blant de verste man får egentlig, men det er mye mange ikke vet om, mange som lever i sus og dus i uvitenhet også, selv om alle blir påvirket av fellesbevisstheten har mange helt kurante muligheter for å finne kjærligheten. 😊

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...