AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Legen min vil sende meg til en gynekolog igjen. Er 1 år siden jeg var der sist og med litt mumling fra gynekologen sa ho at alt sto bra til med meg. Og det er heller ikke hos mannen problemet er.. Vi har prøvd i snart 3 år Anonymkode: 2f3f5...ce1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Legen min vil sende meg til en gynekolog igjen. Er 1 år siden jeg var der sist og med litt mumling fra gynekologen sa ho at alt sto bra til med meg. Og det er heller ikke hos mannen problemet er.. Vi har prøvd i snart 3 år Anonymkode: 2f3f5...ce1 Takk for info? Anonymkode: b5780...d9c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for info? Anonymkode: b5780...d9c Jeg sprute jo i overskriften over hva som skjer videre nå? Hva er neste prosess?🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f3f5...ce1 1
Ginny Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 Hvis dere begge er testet uten å finne en forklaring og dere har prøvd i 3 år bør dere henvises til IVF som «uforklarlig barnløse». Så vil jeg gjette at dere får utført vanlig IVF 😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 9 minutter siden, Ginny skrev: Hvis dere begge er testet uten å finne en forklaring og dere har prøvd i 3 år bør dere henvises til IVF som «uforklarlig barnløse». Så vil jeg gjette at dere får utført vanlig IVF 😊 Men er det ikke noe man kan få før man går igang med den prosessen der?🤔 Anonymkode: 2f3f5...ce1
Ginny Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke noe man kan få før man går igang med den prosessen der?🤔 Anonymkode: 2f3f5...ce1 Hvis de har tatt blodprøver og ultralyd av deg og sædprøve av mannen din og det ikke ser ut til å være noe galt er det ikke så mye de gjør. Har du testet med EL-tester for å se om dere treffer (sånn passe?). Det er jo mye man i teorien kan gjøre, både på egen hånd og hos lege, men erfaringsmessig så går det offentlige rett på IVF hvis blodprøver/UL/sædprøve ikke avslører noe. Det kan hende skylling av eggledere kan være et alternativ? Hvis du vil være mer alternativ kan dere se på livsstil, og du kan og sende mensblod til Athen for å sjekke om du har noen infeksjoner. Hvis du bor i nærheten av en Hauskenklinikk eller kan reise til en så var det snakk om at de nå tilbyr en tilsvarende runde med prøver fra livmora. Men du kan starte med å be legen din henvise dere til IVF, så får du høre hva de tror? Eller gå privat hvis dere har råd til det 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå