Gjest x Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 Hva skal jeg bruke for å få masse masse "småkrøller"? Har lyst å se hvordan jeg ser ut med afrohår! :blunke: Har skulderlangt hår fra før..Hvilke krøllspenner skal jeg bruke? Hvor får jeg kjøpt det? Pris? Blir veldig glad hvis noen vil svare meg... :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #2 Skrevet 17. september 2002 kan du ikke spørre i en frisør salong om det er noen frisører som tar afro permanent? synes å huske at jeg har hørt det.... lykke til!
Gjest x Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 Takk for svar! :D Jeg synes nok det blir litt vel risikabelt å ta "afropermanent" før jeg vet om jeg kler det. Må prøve å se hvordan det blir først. Ingen som vet hva jeg skal bruke for å få det til?
Linnie Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 krølltang? Papiljotter? flette vått hår? Årøv deg fremt litt!
Gjest Chica ikke innlogget Skrevet 19. september 2002 #5 Skrevet 19. september 2002 Tvinne håret rundt en finger og feste det med spenner? Får iallfall små krøller av det. Vent til håret har tørket litt, ha i skum og sett det opp. Ikke ta det ut før det er tørt. Vet ikke om dette blir slik du tenker på men...
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #6 Skrevet 23. september 2002 Vikle opp håret på piperensere!Det er mye jobb,men det blir kjempetøft!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå