Gjest x Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 Hva skal jeg bruke for å få masse masse "småkrøller"? Har lyst å se hvordan jeg ser ut med afrohår! :blunke: Har skulderlangt hår fra før..Hvilke krøllspenner skal jeg bruke? Hvor får jeg kjøpt det? Pris? Blir veldig glad hvis noen vil svare meg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 kan du ikke spørre i en frisør salong om det er noen frisører som tar afro permanent? synes å huske at jeg har hørt det.... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 Takk for svar! :D Jeg synes nok det blir litt vel risikabelt å ta "afropermanent" før jeg vet om jeg kler det. Må prøve å se hvordan det blir først. Ingen som vet hva jeg skal bruke for å få det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 krølltang? Papiljotter? flette vått hår? Årøv deg fremt litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica ikke innlogget Skrevet 19. september 2002 #5 Del Skrevet 19. september 2002 Tvinne håret rundt en finger og feste det med spenner? Får iallfall små krøller av det. Vent til håret har tørket litt, ha i skum og sett det opp. Ikke ta det ut før det er tørt. Vet ikke om dette blir slik du tenker på men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #6 Del Skrevet 23. september 2002 Vikle opp håret på piperensere!Det er mye jobb,men det blir kjempetøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå