AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei. Jeg lurte på hvordan det er med corona og sex? Det er en stund siden jeg kom ut av et forhold, og har lyst til.. men synes det er vanskelig å vite hva som er lov under corona. Synes også det er litt skummelt å f.eks dra hjem til en fyr man ikke kjenner på tinder. Anonymkode: 61ee4...b70
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Det er ingen sexnekt under coronapandemien. Go wild.. Anonymkode: ae9b6...c59
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ingen sexnekt under coronapandemien. Go wild.. Anonymkode: ae9b6...c59 Okey men hvordan finner man noen, eller hinter til det på tinder eks? Anonymkode: 61ee4...b70
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Tinder er jo til for random sex.. Trenger man virkelig hinte? Skriv "Søker sex" i profilen? Anonymkode: 21bd3...c72 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurte på hvordan det er med corona og sex? Det er en stund siden jeg kom ut av et forhold, og har lyst til.. men synes det er vanskelig å vite hva som er lov under corona. Synes også det er litt skummelt å f.eks dra hjem til en fyr man ikke kjenner på tinder. Anonymkode: 61ee4...b70 Har aldri vært forbud mot sex under pandemien, selv ikke da alt var stengt. Det er da måte på hva myndighetene skal kunne forby 😄 😄 Anonymkode: 8faf1...bf0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 Inviter på Netflix og chill. Fleip med Max 20 stykker fordi det er Corona. Anonymkode: a746b...14c 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 Det er masse tips og råd angående dette på nett. Her f.eks. If you are sexually active with someone outside of your household, consider these precautions to reduce your risk of getting the COVID-19 virus: Minimize the number of sexual partners you have. Avoid sex partners who have symptoms of COVID-19. Avoid kissing. Avoid sexual behaviors that have a risk of fecal-oral transmission or that involve semen or urine. Use condoms and dental dams during oral and anal sex. Wear a mask during sexual activity. Wash your hands and shower before and after sexual activity. Wash sex toys before and after using them. Use soap or alcohol wipes to clean the area where you have sexual activity. Anonymkode: 4491f...7f7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tinder er jo til for random sex.. Trenger man virkelig hinte? Skriv "Søker sex" i profilen? Anonymkode: 21bd3...c72 Haha off. Det hadde jeg ikke turd å skrive 😅 Anonymkode: 61ee4...b70 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #9 Skrevet 20. juli 2020 Pga korona og det med at man ikke skulle klemme osv så har jeg hatt en fast sexvenn bare siden februar. Men nå som ting løsner litt og de har tatt bort klistremerkene i butikken om 1 meters avstand og sånt så tenker jeg å åpne for 1-2 til.. Anonymkode: 5017d...505
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #10 Skrevet 20. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Pga korona og det med at man ikke skulle klemme osv så har jeg hatt en fast sexvenn bare siden februar. Men nå som ting løsner litt og de har tatt bort klistremerkene i butikken om 1 meters avstand og sånt så tenker jeg å åpne for 1-2 til.. Anonymkode: 5017d...505 Hvordan finner du dem? Anonymkode: 61ee4...b70
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Skrevet 20. juli 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha off. Det hadde jeg ikke turd å skrive 😅 Anonymkode: 61ee4...b70 Det er ikke så viktig, de fleste menn på Tinder vil ha sex hvis de ikke skriver noe annet. Bare å matche og skrive om du finner noen interessante. Kanskje treffes en offentlig plass før dere ev. drar hjem og har sex. Anonymkode: add1d...089
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2020 #12 Skrevet 20. juli 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært forbud mot sex under pandemien, selv ikke da alt var stengt. Det er da måte på hva myndighetene skal kunne forby 😄 😄 1 meters avstand mellom fremmede vet jo alle, litt vanskelig med sex da? Tipset mitt er at da kan man jo ha "Mutual Masturbation" uten kroppskontakt. Prøv det så vet dere hvor pirrende, deilig og gøy det er😂 Endret 20. juli 2020 av Bamseklemmer
Gjest Warrior Skrevet 20. juli 2020 #13 Skrevet 20. juli 2020 Det er ingen sexnekt og sex er ikke den verste smittemåten. Det er verre å gå på butikker og store folkemengder😡 For å være så sikker så mulig så kan dere vaske dere godt først, hendene også. Kanskje la være å kysse hverandre på munnen. Går fint an å ha sex uten å kysse. Høre om personen du skal ha sex med har vært i utlandet, eller i nærheten av folk som har vært syk. Etterpå er det bare å kose seg.
Fuckman1983 Skrevet 20. juli 2020 #14 Skrevet 20. juli 2020 Om du knuller i doggy med kondom og unngår kyssing bør det gå helt greit om dere begge er symptomfrie. Det i seg selv kan jo være et ganske spennende sextreff. Enda tryggere er det jo om du blir tatt bakfra gjennom et gloryhole, men det er vel å dra det litt langt :) Lykke til med knullingen! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #15 Skrevet 20. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurte på hvordan det er med corona og sex? Det er en stund siden jeg kom ut av et forhold, og har lyst til.. men synes det er vanskelig å vite hva som er lov under corona. Synes også det er litt skummelt å f.eks dra hjem til en fyr man ikke kjenner på tinder. Anonymkode: 61ee4...b70 Har møtt en fyr for noen uker siden og vi hadde sex så det gikk greit. 😊 Anonymkode: bf740...260
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2020 #16 Skrevet 21. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en fyr for noen uker siden og vi hadde sex så det gikk greit. 😊 Streikebrytere!!! (skrevet i missunnelse av 0 sex av en oppgitt streikeholder)😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå