AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Noen ganger er det fint men stort sett synes jeg håret mitt ligger så utrolig stygt! Bruker hestehale stort sett så slipper jeg å føle at ansiktet mitt blir stygt formet pga håret. Det ligger flatt intil hodebunnen mens volumet er der håret henger på en måte. Altså, det er tungt der det er ferskt. Nå skal jeg stusse igjen litt snart da jeg ikke liker å ha for langt hår. Langt hår på meg ser ut som tynt langt hår, er ikke fint. Jeg skal ha til litt under skuldrene. Da er det fint. Men jeg har mellomtykt hår. Ikke veldig tynt og ikke tykt. Men det er tungt. Jeg farger det ikke, jeg har merket at ubehandlet hår er tyngre. Men farge er dyrt og stygt når etterveksten kommer. Håret mitt har vært slik hele livet. Det er bare tante, bestemor og mamma som har hatt fint hår i familien. Søsteren min har mega tykt men det vokser fremover så hun får det fort i ansiktet mens mamma har klaget iver at hun svetter ihjel i hodebunnen når det varmt. Jeg bruker ikke spray da det ser mega seigt ut. Jeg bruker så tørr spray men det er dagen ette jeg har dusjet. Og når jeg klipper det ligger det finere men hvordan faktisk få det til å henge bak selv om jeg ikke har strikk? Vokser så stygt på ene siden. Fra foran er det kjempe fint men ser man meg fra siden er det kjempe stygt Anonymkode: f4dd8...82d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Signerer denne 😓 Anonymkode: 8392e...92f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå