Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #21 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Frøyafar skrev: Hva er egentlig så ille med Trump? Han har gjort meste av det han lovte velgerne i relesjon til; skatt, utnevnelse av konservative dommere, ikke-intervensjonistisk utenrikspolitikk, samt forsøkt å reversere uønskede reformer og skjerpe innvandringspolitikken. Økonomien gikk lenge godt, også for folk flest. Ser man på Trump med amerikansk republikanske øyner, har han gjort en relativt grei jobb som president. Men sett med sosialistisk norske øyner, har han gjort en horribel jobb. Folk tror blindt på det de får servert av msm vet du. 5
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #22 Skrevet 21. juli 2020 20 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Han virker veldig ustabil, Hva er greien med å fortelle hele verden at faren ville at han skulle vært en abort? Og at han selv vurderte det på sitt barn. Ka feiler folk.Slik som hun i sporten som også var i VG ,tok vekk tvillinger i ungdommen,og etter samleie med mann sin følte hun ble gravid ,og så igjen vurdere abort. 😳ingenting å si på det men hold det privat og ikkei VG. Stakkars barn. Hvorfor holde det sjult? Abort er av en eller annen grunn fortsatt tabu, og det burde det ikke vær. Syns det er flott folk snakker om det offentlig! 2
Million Skrevet 21. juli 2020 #23 Skrevet 21. juli 2020 (endret) 4 timer siden, Jaymie skrev: Kanye tror jeg blir like katastrofe som Trump, men på en litt annen måte. Problemet med Kanye er jo at han er psykisk syk og ganske ustabil, han virker heller ikke økonomisk smart noe jeg synes er viktig i en så stor og viktig stilling. Eneste positive er at jeg tror Kim er en bedre innflytelse enn Melania når det kommer til de svake i samfunnet. Men jeg satser på at ingen av de blir valgt, ingen av de burde hatt mulighet til å stille. Herregud, tenk deg USAs førstedame i de antrekkene som Kim presterer å vise seg i ofte....! Gigantisk rumpe som er helt ute av proporsjoner med kroppen forøvrig, og pupper på utstilling. Jøje meg....😳 Endret 21. juli 2020 av Million 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. juli 2020 #24 Skrevet 21. juli 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #25 Skrevet 21. juli 2020 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Om Amerikanerne stemmer frem han der, så er det noe skikkelig galt med de! Hans første utsagn om "hvis jeg blir president" som jeg har sett er et solid bevis på at han er direkte farlig som president. Jeg vet at han alene ikke kan bestemme alt, men bare det at han mener noe slikt er helt sykt. Han mener at mødre skal få opp til 1.million dollar for å unngå abort. Hvem i huleste mener det er en god idé?! Er han helt blåst i huet? Du ruinerer landets økonomi for at folk skal unngå abort. Det viser bare at han lever i en urealistisk verden med ideer og tanker som ikke er gjennomførbart og direkte farlig for Amerika og verden. I sitt første valgmøte så griner han fordi han og kona vurderte abort og det er grunnlaget for hans nye flotte idé og håp, det er jo tydelig at hele hans president-påfunn handler ene og alene om han selv og ikke om landet! Han er så narsissistisk som du får det. Vanligvis så hadde jeg gitt blanke fader i hva han dotten der gjør... det som skremmer meg er at Amerikanere kan være så blåst at de faktisk stemmer han frem, og det skremmende for det påvirker også oss i Norge på sikt. Ser nå bare hva påfunnene til Trump fører til og skader andre land, han er jo på vei til å skape 3. verdenskrig! Tenk deg hvor stor skade denne mannen kan gjøre?! Det er skummelt å tenke på. Alle, i alle valg, verden over, lyver om hva de skal gjøre. De lover gull og grønne skoger i alle retninger nettopp for å få stemmer. Det skjer jo her hjemme og det, så akkurat den tror jeg ikke du trenger henge deg så veldig opp i. 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. juli 2020 #26 Skrevet 21. juli 2020 (endret) 16 minutter siden, Frøyamor skrev: Hvorfor holde det sjult? Abort er av en eller annen grunn fortsatt tabu, og det burde det ikke vær. Syns det er flott folk snakker om det offentlig! Man sier ikke sånt åpent og offentlig slik at datteren han snakker om, får se det senere. Hva skal hun føle da? At hun egentlig var i veien? Fyren er som en liten guttunge. Usmakelig. Endret 21. juli 2020 av MadameDeRosa
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #27 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, MadameDeRosa skrev: Man sier ikke sånt åpent og offentlig slik at datteren han snakker om, får se det senere. Hva skal hun føle da? At hun egentlig var i veien? Fyren er som en liten guttunge. Usmakelig. At hun var ønsket likevell? Hun ble jo ikke abortert, så hva er problemet? Hadde du blitt lei deg hvis din mor vurderte abort? 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. juli 2020 #28 Skrevet 21. juli 2020 (endret) Frøyamor skrev (På 21.7.2020 den 15.35): Alle, i alle valg, verden over, lyver om hva de skal gjøre. De lover gull og grønne skoger i alle retninger nettopp for å få stemmer. Det skjer jo her hjemme og det, så akkurat den tror jeg ikke du trenger henge deg så veldig opp i. Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. juli 2020 #29 Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, Frøyamor skrev: At hun var ønsket likevell? Hun ble jo ikke abortert, så hva er problemet? Hadde du blitt lei deg hvis din mor vurderte abort? Hadde du likt å vite at de vurderte å ta deg vekk? Er det vanskelig å forstå, at sånt gjør noe med en, og at de kan føle seg sårbare, eller er du helt empatiløs?
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #30 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg vet at det aldri vil skje, for det er ikke bare han ene og alene som bestemmer ting. Poenget er at det er hans meninger, tanker og idéer om hva han ønsker å gjøre om han blir president. Og det viser bare hvor urealistisk det er og viser tydelig hvilken type president han vil bli. Så jo, det er noe jeg trenger å henge meg oppi, fordi det sier mye om hvem han er og det viser hvor urealistisk og direkte farlig han er i en posisjon som president. Du "visste" vell Trump aldri kom til å bli president og da eller? For han og sa mye rart og urealistisk. Skal aldri si aldri vet du 4
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #31 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, MadameDeRosa skrev: Hadde du likt å vite at de vurderte å ta deg vekk? Er det vanskelig å forstå, at sånt gjør noe med en, og at de kan føle seg sårbare, eller er du helt empatiløs? Mamma har sagt hun vurderte abort med meg, hun var tilogmed på sykehuset men ombestemte seg. Jeg føler ingen sorg over det, skjønner godt når folk vurderer å abortere. Er du veldig imot abort eller noe? Siden det er så sårt for deg? 6
bonsaijenta Skrevet 21. juli 2020 #32 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Frøyamor skrev: Mamma har sagt hun vurderte abort med meg, hun var tilogmed på sykehuset men ombestemte seg. Jeg føler ingen sorg over det, skjønner godt når folk vurderer å abortere. Er du veldig imot abort eller noe? Siden det er så sårt for deg? Er dette noe hele verden vet om? Jeg har aldri hørt om at moren din vurderte abort med deg. Hvem er du forresten?🤔 5
Jaymie Skrevet 21. juli 2020 #33 Skrevet 21. juli 2020 29 minutter siden, Million skrev: Herregud, tenk deg USAs førstedame i de antrekkene som Kim presterer å vise seg i ofte....! Gigantisk rumpe som er helt ute av proporsjoner med kroppen forøvrig, og pupper på utstilling. Jøje meg....😳 Antrekkene er en ting, men det har jo egentlig ikke så mye å si i det store og det hele. Men Kim har mer empati enn Melania, men det spørs vel om hun kan påvirke «verdensmester» Kanye. 5
Gjest Paramount Skrevet 21. juli 2020 #34 Skrevet 21. juli 2020 29 minutter siden, Frøyafar skrev: Hva er egentlig så ille med Trump? Han har gjort meste av det han lovte velgerne i relesjon til; skatt, utnevnelse av konservative dommere, ikke-intervensjonistisk utenrikspolitikk, samt forsøkt å reversere uønskede reformer og skjerpe innvandringspolitikken. Økonomien gikk lenge godt, også for folk flest. Ser man på Trump med amerikansk republikanske øyner, har han gjort en relativt grei jobb som president. Men sett med sosialistisk norske øyner, har han gjort en horribel jobb. Enig. Det er hva en leder er i stand til å gjennomføre som teller, ikke hvor flinke de er til å framstå i media. Hva som utrettes er langt viktigere. USA går som aldri før under Trump. Tross konstant hån og mobbing fra vestlig sosialistmedia. Sosialister er veldig opptatt av ytre overfladiske verdier dessverre. Her hjemme har AP i årevis satset på høye mørke menn med utseende som tilfredsstiller de fleste, som Jagland, Støre og Stoltenberg, alle med korrekt utseende for å virke seriøs og tiltrekkende på velgere. Heldigvis har ikke folk latt seg lure av overfladisk sjarm kombinert med handlingslammelse og hykleri, og velger heller stutt-tjukke Erna.
Lisa Rowe Skrevet 21. juli 2020 #35 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er stor motstander av Trump, men jeg vil heller ikke se hvordan USA hadde endt opp med Kanye, som er psykisk syk og ekstremt ustabil, som president. Utifra hvordan han har oppført seg i media i det siste er det ganske klart at han er i midten av en manisk episode nå, og om han ikke klarer å ta imot hjelp for lidelsen hans, klarer han i hvert fall ikke å styre et land. Håper han får hjelp, det er trist å se på. 10
The Kavorka Skrevet 21. juli 2020 #36 Skrevet 21. juli 2020 35 minutter siden, Million skrev: Herregud, tenk deg USAs førstedame i de antrekkene som Kim presterer å vise seg i ofte....! Gigantisk rumpe som er helt ute av proporsjoner med kroppen forøvrig, og pupper på utstilling. Jøje meg....😳 Haha, ja! Og hun hadde vel blitt den første førstedamen med en sextape flytende rundt på nett. Om ikke noen av de andre damene også har hatt det, da... Jeg har ikke helt oversikt. 2
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #37 Skrevet 21. juli 2020 6 minutter siden, bonsaijenta skrev: Er dette noe hele verden vet om? Jeg har aldri hørt om at moren din vurderte abort med deg. Hvem er du forresten?🤔 Den jenta kommer aldri til å mangle noe, så tviler sterkt på hun kommer til å henge seg opp i at foreldrene vurderte å abortere henne. Men for all del, hvis du vil henge deg opp i det, og syns så veldig synd på henne pga det, så værsågod. HUN gir seg nokk faen. (Som alle andre psykisk friske mennesker ville gjort) 3
Frøyamor Skrevet 21. juli 2020 #38 Skrevet 21. juli 2020 3 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Jeg er stor motstander av Trump, men jeg vil heller ikke se hvordan USA hadde endt opp med Kanye, som er psykisk syk og ekstremt ustabil, som president. Utifra hvordan han har oppført seg i media i det siste er det ganske klart at han er i midten av en manisk episode nå, og om han ikke klarer å ta imot hjelp for lidelsen hans, klarer han i hvert fall ikke å styre et land. Håper han får hjelp, det er trist å se på. For media gjenspeiler alltid virkeligheten 100% 1
bonsaijenta Skrevet 21. juli 2020 #39 Skrevet 21. juli 2020 4 minutter siden, Frøyamor skrev: Den jenta kommer aldri til å mangle noe, så tviler sterkt på hun kommer til å henge seg opp i at foreldrene vurderte å abortere henne. Men for all del, hvis du vil henge deg opp i det, og syns så veldig synd på henne pga det, så værsågod. HUN gir seg nokk faen. (Som alle andre psykisk friske mennesker ville gjort) Aldri mangle noe? Jenta har aldri hatt noe som heter privatliv. Ikke engang den gangen hun egentlig var uønsket av faren forble en hemmelighet i familien. Så nå vet hele verden at hun egentlig var uønsket. Jenta er fortsatt bare et barn og dette får andre barn høre om. Som vi alle vet, kan barn være slemme. 5
bonsaijenta Skrevet 21. juli 2020 #40 Skrevet 21. juli 2020 10 minutter siden, Frøyamor skrev: For media gjenspeiler alltid virkeligheten 100% Det er bare å sjekke twitterkontoen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå