Gå til innhold

Kanye West running for president

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt alle(også Kanye West) vil gjøre en bedre jobb enn fjompenissen som sitter ved roret i dag. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at den ene slår den andre ihjel jeg. Tror han er like sprø som Trump jeg om ikke mer... De burde jo ha folk med kompetanse og evne til å oppføre seg normalt, det burde jo være et minstekrav bare for å luke ut de som er litt halvsprø.

• Liker 25
Skrevet (endret)
2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Tenker at den ene slår den andre ihjel jeg. Tror han er like sprø som Trump jeg om ikke mer... De burde jo ha folk med kompetanse og evne til å oppføre seg normalt, det burde jo være et minstekrav bare for å luke ut de som er litt halvsprø.

Han er vel sprø på en litt annen måte, men mindre narsissist og stormannsgal. Etter å ha sett endel sesonger av "Keeping Up with the Kardashian" der også Kanye West er med, så har jeg trua på at han vil være mer menneskelig enn Trump. 

Ts

Endret av Anne 69
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Anne 69 skrev:

Han er vel sprø på en litt annen måte, men mindre narsissist og stormannsgal. Etter å ha sett endel sesonger av Keeping Up with the Kardashians der også Kanye West er med, så har jeg trua på at han vil være mer menneskelig ennTrump. 

Ts

Troa mista jeg når Turmp ble president, har ikke noe håp om at Kanye West er mer "stabil" han har nå gjort utrolig mye rart han og. Dessuten så har han "godkjent" de klippene som han er med på i den såkalte "realityserien", det er jeg sikker på. Han er ganske så kontrollerende. Og de siste videoene jeg har sett fra den såkalte valgkampen virker ikke oppmuntrende for å si det slik, men det spørs kanskje på øyet som ser. Jeg synes han virker ustabil.

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Troa mista jeg når Turmp ble president, har ikke noe håp om at Kanye West er mer "stabil" han har nå gjort utrolig mye rart han og. Dessuten så har han "godkjent" de klippene som han er med på i den såkalte "realityserien", det er jeg sikker på. Han er ganske så kontrollerende. Og de siste videoene jeg har sett fra den såkalte valgkampen virker ikke oppmuntrende for å si det slik, men det spørs kanskje på øyet som ser. Jeg synes han virker ustabil.

Han ender nok ikke opp som president.. 

• Liker 4
Skrevet

Han virker veldig ustabil, Hva er greien med å fortelle hele verden at faren ville at han skulle vært en abort? Og at han selv vurderte det på sitt barn. Ka feiler folk.Slik som hun i sporten som også var i VG ,tok vekk tvillinger i ungdommen,og etter samleie med mann sin følte hun ble gravid ,og så igjen vurdere abort. 😳ingenting å si på det men hold det privat og ikkei VG. Stakkars barn. 

• Liker 9
Gjest theTitanic
Skrevet

Synd presidentjobben går til den med mest penger og glamor. Å finne den mest kompetente er visst ikke noe mål... 

Men..  verre enn nå får det jo ikke blitt. 

Skrevet
6 timer siden, Anne 69 skrev:

Han er vel sprø på en litt annen måte, men mindre narsissist og stormannsgal. Etter å ha sett endel sesonger av "Keeping Up with the Kardashian" der også Kanye West er med, så har jeg trua på at han vil være mer menneskelig enn Trump. 

Ts

Vil være? Du mener som president? Slapp av, han får trolig under 1 % av stemmene.

• Liker 1
Skrevet

Bare å bli alenemor der hvertfall 1mill dollar per barn 😂 helt sykt 

Skrevet

Her på valgkampmøtet sitt.. litt ustabil er bare forordet:

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, Anne 69 said:

Absolutt alle(også Kanye West) vil gjøre en bedre jobb enn fjompenissen som sitter ved roret i dag. 

Ja, men så har jo han trukket seg nå da så da blir det ingen president west 

Skrevet

Om det er en som er mer selvsentrert og stormannsgal enn Trump, så er det Kanye West. Men han har jo noe bra musikk da. Og sikkert langt større empatiske evner enn The Donald.

• Liker 4
Skrevet

Tja, USA har jo hatt en skuespiller (Reagan) som president før, så hvorfor ikke en sanger? Men han blir det nok aldri. Problemet er visst bl.a., etter hva jeg hørte på TV2 Nyhetskanalen i går, at West har vært for sent ute med å sette seg opp på en eller annen slags kandidat-lister i en del stater. Det betyr at i disse statene kan ikke velgerne velge han i november, sa reporteren, samt at "to-parti-systemet" står så sterkt i USA at West i realiteten har ingen sjanse.

Skrevet

Jaja heller West og Donald enn Joe Exotic. Stilte ikke han også som kandidat en gang?

• Liker 1
Skrevet

Kanye tror jeg blir like katastrofe som Trump, men på en litt annen måte. Problemet med Kanye er jo at han er psykisk syk og ganske ustabil, han virker heller ikke økonomisk smart noe jeg synes er viktig i en så stor og viktig stilling. Eneste positive er at jeg tror Kim er en bedre innflytelse enn Melania når det kommer til de svake i samfunnet. Men jeg satser på at ingen av de blir valgt, ingen av de burde hatt mulighet til å stille. 

• Liker 9
Skrevet

Tror neppe vi vil ha en sterkt bipolar president som nekter å medisinere seg for det. 

• Liker 6
Skrevet

Med motkandidater som Kanye West og Joe Biden, så ser det ut som amerikanerne vil få Trump i fire nye år. Hva er det de holder på med der borte??? 

• Liker 3
Skrevet

Det er noe umusikalsk med både Trump og Biden som president.

• Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig så ille med Trump? Han har gjort meste av det han lovte velgerne i relesjon til; skatt, utnevnelse av konservative dommere, ikke-intervensjonistisk utenrikspolitikk, samt forsøkt å reversere uønskede reformer og skjerpe innvandringspolitikken. Økonomien gikk lenge godt, også for folk flest. 

Ser man på Trump med amerikansk republikanske øyner, har han gjort en relativt grei jobb som president. Men sett med sosialistisk norske øyner, har han gjort en horribel jobb. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...