AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Har veldig lyst til å suge han jeg dater for tiden.. Vi har ikke hatt sex enda, men vi har tatt mye på hverandre, i helgen fingret han meg og 'masserte' klitoris. Problemet er bare at jeg har ikke hatt sex eller sugd noen på veldig lenge nå. Vi snakker år. Jeg elsker faktisk egentlig å suge den jeg er sammen med. Men synes det er vanskelig å få meg selv til å ta initiativet til det og får litt prestasjonsangst! Er det sånn at dere alltid blir glad om hun dere dater tar initiativ og suger deg? Fører det alltid til sex? Noen tips eller noe..? Anonymkode: 57635...478 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Å ta intinativ til å suge er en tillitserklæring, stå på Anonymkode: 459b1...1bf 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Menn er jo forskjellige, så går ikke an å si at menn «alltid» blir glad for å få bj. Men om dere treffes og du begynner å stryke på han og kjenner at han blir opphissa, går det jo an å spør «har du lyst at jeg skal suge deg?» Anonymkode: b1943...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Ikke alle menn er komfortable med oral, så jeg spør alltid om lov for sikkerhets skyld. Jeg spør under forspillet mens vi er opphisset, og jeg har kun opplevd en mann som ikke har ønsket at jeg gjorde det. Senere, da vi hadde mer erfaring sammen og han var tryggere på meg, var han ok med det. De andre har sett på meg nesten som om jeg er dum som spør, for selvfølgelig har de lyst på en bj. Mine råd er: spør hvis du er usikker og vis at du elsker det (hvis han gir deg lov). Anonymkode: 51809...c74 1
Hr. Aktiv Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Her er det nesten ikke fallhøyde. Lytt til reaksjonen hans. Ihvertfall jeg er tydelig når dama "treffer riktig". Kløn litt sammen. Første gangen er skjeldent noen "høydare" uansett. Skap trygghet sammen og ikke vær blyg. Ta det med ro og ikke stress med at du vil for mye. Jeg hadde vært i himmelen her om jeg hadde opplevd dette. Hadde helt sikkert slikket deg rett etterpå. Kan nesten garantere det. Snakk sammen etterpå og vær åpen på hva han, du og dere vil så blir dette sinnsykt bra og godt etter hvert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå