AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Jeg har i mange år drevet aktivt med en sport som involverer nærkontakt. Her traff jeg folk jeg ble glad i og jeg var en del av et godt fellesskap. Jeg hadde det veldig fint i dette miljøet. Etter nedstengningen pga corona så ble det brått slutt på den daglige kontakten med disse menneskene, og jobben ble også påvirket slik at jeg måtte flytte til en annen by. Jeg har forsøkt lenge å finne steder og foreninger med samme sport som jeg kan involverer meg i - men, selvfølgelig, uten hell da dette innebærer nærkontakt. Og disse er jo stengt ned. Begynner å kjenne meg litt ensom, og lurer på om det er noen som har forslag til hvordan jeg kan møte folk igjen? Jeg er en sosial vesen, og det å miste dette fellesskapet så brått skapte en ny situasjon jeg måtte tilpasse meg inn i. Men hvordan, når corona setter begrensninger? Anonymkode: 4e748...3c3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Det er ikke nedstigning pga av corona lenger. Samfunnet har åpnet seg opp igjen fir mange månedwr siden og ting er som nornakt igjen - jeg tror du lå komme deg mer ut jeg.. Anonymkode: 1d669...d62
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Finn venner-forumet her,, kanskje? Anonymkode: 9bb0f...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå