AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei Er innlagt på føden nå på grunn av lang reisevei, med det som må beskrives som vonde modningsrier. Det varierer hvor ofte de kommer ut fra jeg gjør.. MEN jeg sliter så veldig med å jobbe med kroppen når riene står på, jeg forsøker å puste og slappe av, men kjenner at jeg heiser skuldrene og spenner bekken muskulaturen automatisk. Noen med noe gode tips til å dette litt raskere i gang/ få jobbet godt med riene? Anonymkode: 64238...ca3
Sokkar Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Endre stilling? Altså, en del av riene er jo nettopp at livmoren og det strammer seg, og det er ikke til å unngå? Jeg følte et belte som strammet rundt hoftene, og det hadde jeg ikke klart å unngå. Og jeg fekk kommentar på at jeg jobbet godt ilag med kroppen.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 DETTE er jo bare starten. Riene blir jo bare verre og verre! Anonymkode: 8bcc5...e8e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: DETTE er jo bare starten. Riene blir jo bare verre og verre! Anonymkode: 8bcc5...e8e Modningsriene mine var like vonde som rier på 9-10 cm åpning. Anonymkode: cbddb...072
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 Kan prekestol være et alternativ? Anonymkode: bb177...f9b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Er innlagt på føden nå på grunn av lang reisevei, med det som må beskrives som vonde modningsrier. Det varierer hvor ofte de kommer ut fra jeg gjør.. MEN jeg sliter så veldig med å jobbe med kroppen når riene står på, jeg forsøker å puste og slappe av, men kjenner at jeg heiser skuldrene og spenner bekken muskulaturen automatisk. Noen med noe gode tips til å dette litt raskere i gang/ få jobbet godt med riene? Anonymkode: 64238...ca3 Det som hjalp meg var noe å sove på når natten kom. Hadde 1 cm åpning i mange uker. Så på føden jobbet modningsriene dårlig på dagen, fikk noe å sove på og over natten økte det til 3 cm. Neste hele dag på sykehuset fikk jeg 4 tabletter som ikke ga noe. På natten fikk jeg ny runde å sove på og da jobbet kroppen mer. Morgenen etter var det på 4 cm. Fra 4 cm til 10 cm gikk på 1t den morgenen. Masse hvile gjorde at kroppen min jobbet riktig. Klarer du ikke å hvile eller puste selv så skal jordmor hjelpe deg. Anonymkode: cbddb...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå