AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei. Jeg var sykmeldt i 3 uker så jobbet jeg 1 dag før jeg gikk ut i ferie i 2 uker. Jeg skulle egentlig tilbake på jobb igjen i dag, men pga svangerskapsplager så tok jeg ut egenmeldingsdag. Jeg er 30 uker på vei og er veldig usikker på om jeg klarer å gå tilbake igjen i jobb før jeg skal ut i permisjon da jeg knapt sover om natta og når jeg sover så våkner jeg av intense smerter i ribbein og rygg ca 1 gang i timen. Jeg klarer heller ikke sitte rett opp og ned, men må lene meg litt tilbake for at smertene i ribbein og rygg ikke skal komme. Men det jeg lurer på er om jeg nå må jobbe i 4 uker for å ha rett på ny sykmelding med lønn? Anonymkode: f4012...612
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Er du fast ansatt, vikar eller ringevikar? Anonymkode: b9998...cd2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du fast ansatt, vikar eller ringevikar? Anonymkode: b9998...cd2 Fast ansatt. Fikk svar på underforumet "forbruker og økonomi", og jeg har rett på ny sykmelding nå. Anonymkode: f4012...612
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Eneste jeg vet er at arbeidsgiverperioden starter på nytt, altså at arbeidsgiver må betale de 16 første dagene av fraværet. Anonymkode: 9969d...2d4 2
ankkk Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Eneste jeg vet er at arbeidsgiverperioden starter på nytt, altså at arbeidsgiver må betale de 16 første dagene av fraværet. Anonymkode: 9969d...2d4 Ved svangerskapsrelaterte plager kan arbeidsgiver få refusjon fra NAV fra dag èn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå