Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvorfor det? Jeg er venn med flere ekser, og min partner ville aldri stilt seg i veien for det.

Så lenge en kan fortelle om det.

Anonymkode: e8d05...6be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge en kan fortelle om det.

Anonymkode: e8d05...6be

Nettopp!

Gjest theTitanic
Skrevet
31 minutter siden, Alterego666 skrev:

Kommer an på partneren din og forholdet dere har dere mellom.

Jeg holder på min fasit. Den er enkel, prinsipiell og lett anvendelig. Easy does it. 

Når du kommer i en slik situasjon så fortell meg hvordan teorien din gikk i praksis. 

Har sett par som har fått mye trøbbel av det der. 

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, theTitanic skrev:

Når du kommer i en slik situasjon så fortell meg hvordan teorien din gikk i praksis. 

Har sett par som har fått mye trøbbel av det der. 

Jeg er en person som lett Lars meg fascinere av andre personer, og gjør ikke store forsøk på å skjule det.

Dette vet hun, vi har mye moro av dette. Hun er opptatt av å kjenne hele meg, og dette er en del av meg.

Jeg kan bli lett forelsket i andre, men jeg elsker bare èn.

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvorfor det? Jeg er venn med flere ekser, og min partner ville aldri stilt seg i veien for det.

49 minutter siden, theTitanic skrev:

Å snakke med en eks er da ikke noe galt. Skal man late som om eksen bare er luft om man treffes da? Litt snodig det også med et menneske man tidligere har delt gleder og sorger med. 

Hadde selvsagt vært helt ok om det var helt uskyldig og åpent foran meg. Det var derimot på telefonen bak ryggen min, blant annet om meg og forholdet vårt. Det er ikke ok for meg. Følte meg utlevert og sveket. Det var jo selvsagt noe jeg skulle sagt i den opprinnelige posten.

Anonymkode: 1c800...114

Gjest Alterego666
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde selvsagt vært helt ok om det var helt uskyldig og åpent foran meg. Det var derimot på telefonen bak ryggen min, blant annet om meg og forholdet vårt. Det er ikke ok for meg. Følte meg utlevert og sveket. Det var jo selvsagt noe jeg skulle sagt i den opprinnelige posten.

Anonymkode: 1c800...114

Særlig den ene eksem min snakker jeg fortrolig og intimt med. Vi deler flere kinks, og har alltid hatt et veldig åpent forhold som flere ganger har vært nær å vippe tilbake til å bli seksuelt. Hun er venn med min partner og jeg er venn med hennes mann. Begge er godt kjent med vår historie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...