Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 #1 Del Skrevet 20. juli 2020 Vi trenger 7 seter, men jeg klarer ikke å bestemme meg😏. Må kjøpe en brukt, men Max fire år gammel! Helst nyere. Vil helst holde oss på 250 k, hvert fall under 300. Har sett en del på Citröen grand picasso. Noen som er fornøyde med den?? Eller Volkswagen touran? Straks 4 barn hvor 3 av de er større skolebarn, så MÅ være romslig. Takker for alle innspill 🙌🏼😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Del Skrevet 20. juli 2020 Hva med C-Max, Prius+, Carens eller kanskje en Evalia? Alt dette er biler som er kjent for å være pålitelige. Særlig Prius+ faller jo nesten ikke noe i verdi fra ny. Touran er den store kontrasten. Makan til feilfylt bil! Bruktverdien faller som en stein. Citroën er noe bedre og jeg liker særlig romfølelsen inne med den svære frontruta. Til slutt har du jo den nye Euniq. Kan hende du får en god deal på denne...mye å spare på elektrisk drift. Anonymkode: d84ca...6f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med C-Max, Prius+, Carens eller kanskje en Evalia? Alt dette er biler som er kjent for å være pålitelige. Særlig Prius+ faller jo nesten ikke noe i verdi fra ny. Touran er den store kontrasten. Makan til feilfylt bil! Bruktverdien faller som en stein. Citroën er noe bedre og jeg liker særlig romfølelsen inne med den svære frontruta. Til slutt har du jo den nye Euniq. Kan hende du får en god deal på denne...mye å spare på elektrisk drift. Anonymkode: d84ca...6f1 C Max blir rett og slett for dyr. Vil ikke ha en «eldre» bil og heller ikke en som har gått for langt😏. Prius har jeg sett på! Men syns rett og slett den er mindre pen😅🙈. Toyota er så plastikk😅. Citroën er pen inni synes jeg☺️. Men greit å høre fra noen med erfaringer ? Euniq har jeg ikke hørt om! Skal sjekke ut😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med C-Max, Prius+, Carens eller kanskje en Evalia? Alt dette er biler som er kjent for å være pålitelige. Særlig Prius+ faller jo nesten ikke noe i verdi fra ny. Touran er den store kontrasten. Makan til feilfylt bil! Bruktverdien faller som en stein. Citroën er noe bedre og jeg liker særlig romfølelsen inne med den svære frontruta. Til slutt har du jo den nye Euniq. Kan hende du får en god deal på denne...mye å spare på elektrisk drift. Anonymkode: d84ca...6f1 Så ikke touran da altså😅🙈. Synd, for den er ganske pen synes jeg😛😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 20. juli 2020 #5 Del Skrevet 20. juli 2020 Er jo noen utfordringer med Touran men det er det virkelig med s-max og c-max også. Mazda 5 er jo priset brukbart, den har også hatt utfordringer med en av motorene mener jeg, husker ikke hvilken men det kan nok googles. Peugeot 5008 er kanskje aktuell? Har alltid vært ett helvete å skru på franske og har vært skeptisk men de virker å ha blitt bedre de også. Toyota verso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, Loff77 skrev: Er jo noen utfordringer med Touran men det er det virkelig med s-max og c-max også. Mazda 5 er jo priset brukbart, den har også hatt utfordringer med en av motorene mener jeg, husker ikke hvilken men det kan nok googles. Peugeot 5008 er kanskje aktuell? Har alltid vært ett helvete å skru på franske og har vært skeptisk men de virker å ha blitt bedre de også. Toyota verso? Elsker Peugeot 5008 men kun fra facelift med 2017 modellen ! Å da blir den dessverre for dyr for oss nå😒. Har Peugeot 508 sw nå og er strålende fornøyd med den🤩. Ikke sett på Verso, men er ikke veldig glad i utseende til Toyota rett og slett😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 20. juli 2020 #7 Del Skrevet 20. juli 2020 Kan jo få en Touran 2017-18 med lav km til prisen du vil og ha 2-3år med garanti igjen, er ikke noe dummere valg enn de andre tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 20. juli 2020 #8 Del Skrevet 20. juli 2020 Nå er det jo virkelig kjøpers marked og jeg vil tro du kan trekke fra 50k på prisene på Finn.no ved privatkjøp😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 20. juli 2020 #9 Del Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, Loff77 skrev: Kan jo få en Touran 2017-18 med lav km til prisen du vil og ha 2-3år med garanti igjen, er ikke noe dummere valg enn de andre tenker jeg Korrekt. Så lenge man har garanti, så gjør jo ikke feilene spesielt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, maskinisten skrev: Korrekt. Så lenge man har garanti, så gjør jo ikke feilene spesielt mye. Sant det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 20. juli 2020 3 timer siden, Loff77 skrev: Nå er det jo virkelig kjøpers marked og jeg vil tro du kan trekke fra 50k på prisene på Finn.no ved privatkjøp😀 Det hadde jo vært knall😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #12 Del Skrevet 20. juli 2020 Enig med @Loff77, du må prute hardt. Folk sliter, bra for deg. Hva hjelper det med garanti på en Touran om du taper 50000 kr i verdi hvert år, og garantien dekker langt ifra alt det skrotet som feiler på disse. Som bilselger fraråder jeg deg sterkt å kjøpe Volkswagen! Hvis du kjøper etter utseendet har du jo litt andre prioriteringer, men prøv å velge litt smart. Det er en familiebil, ikke pappas sportsbil til helgen. Kia Carens er et supert kjøp også, de kommer med 7 års garanti nye, og er designet av den gamle sjefsdesigneren hos Volkswagen - så litt beslekta er de jo. Anonymkode: d84ca...6f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 20. juli 2020 #13 Del Skrevet 20. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig med @Loff77, du må prute hardt. Folk sliter, bra for deg. Hva hjelper det med garanti på en Touran om du taper 50000 kr i verdi hvert år, og garantien dekker langt ifra alt det skrotet som feiler på disse. Som bilselger fraråder jeg deg sterkt å kjøpe Volkswagen! Hvis du kjøper etter utseendet har du jo litt andre prioriteringer, men prøv å velge litt smart. Det er en familiebil, ikke pappas sportsbil til helgen. Kia Carens er et supert kjøp også, de kommer med 7 års garanti nye, og er designet av den gamle sjefsdesigneren hos Volkswagen - så litt beslekta er de jo. Anonymkode: d84ca...6f1 Sant nok, ville beholdt den en stund hvis jeg først kjøpte en. Tror ikke peugeot og Citroen taper seg mindre eller holder seg bedre heller? Forøvrig virker det som det er mindre feil på Japansk og koreansk. Men man kan være heldig/uheldig med alle typer og merker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå