Gå til innhold

Hvordan treffe en kvinne som vil ha sex med en annen kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en lykkelig gift dame som har et godt sex liv med min mann, men jeg har en stor fantasi om å kunne ha sex med en annen kvinne.🙈🙈

Min mann vet om dette og støtter meg i forsøket om å gå oppfylt min fantasi. Det er ikke slik at han skal se på eller delta, dette er kun meg.

Mitt problem er hvordan treffer jeg en kvinne som ønsker det samme?

Er det noen som vet om seriøse nettsteder hvor jeg kan legge ut en kontakt annonse?

Anonymkode: 95a83...c56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant lekevenninne på tinder🥰 

Anonymkode: eff55...9b3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon 😅 Prøvde gaysir, men det var stort sett bare damer som søkte forhold der. Hvor holder du til?

Anonymkode: 5cc0d...06c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer sånne overalt, på gaten, i parker osv, det handler bare om å se på de med sult i blikket, så kommer de!

Ikke gå på gaysir, det er for homofile, og det siste de behover er sexgale husmødre som vil leke gay for en kveld eller ti. 

Anonymkode: 0ee5f...8a0

• Liker 1
Skrevet

Mange som bruker tinder til det

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg vil også gjøre dette. Men for å få napp og bli ansett som seriøs så må man jo ha bilde av seg selv, og dessuten en tekst som viser hva man er ute etter. I mitt tilfelle vil jeg bare finne meg ei "pule venninne". Så tenker jeg at det hadde blitt megaflaut hvis noen jeg kjenner kommer over annonsen 😅

Anonymkode: 36358...0e7

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg vil også gjøre dette. Men for å få napp og bli ansett som seriøs så må man jo ha bilde av seg selv, og dessuten en tekst som viser hva man er ute etter. I mitt tilfelle vil jeg bare finne meg ei "pule venninne". Så tenker jeg at det hadde blitt megaflaut hvis noen jeg kjenner kommer over annonsen 😅

Du trenger ikke å legge inn et bilde der du kan bli gjenkjent. Men vær veldig åpen i profilen på hva du søker så funker det nok.

vet av flere damer som har gjort det på både tinder og happn med bra resultat. Lykke til!😉👍

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon 😅 Prøvde gaysir, men det var stort sett bare damer som søkte forhold der. Hvor holder du til?

Anonymkode: 5cc0d...06c

Jeg holder til på Østlandet. Vil ikke skrive noe mer her da jeg ikke ønsket at dette skulle bli selve kontaktannonsen 😉🙈 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det jeg frykter også😅🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en lykkelig gift dame som har et godt sex liv med min mann, men jeg har en stor fantasi om å kunne ha sex med en annen kvinne.🙈🙈

Min mann vet om dette og støtter meg i forsøket om å gå oppfylt min fantasi. Det er ikke slik at han skal se på eller delta, dette er kun meg.

Er det noen som vet om seriøse nettsteder hvor jeg kan legge ut en kontakt annonse?

Sexprat :)

Anonymkode: 4bd98...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Håper du får oppfylt ønsket ditt. Jeg har prøvd og det var magisk. Møtte denne kvinnen på en fest og etter par glass vin fortalte jeg henne om denne fantasien. Hun tok initiativet. Kan tenke meg å gjøre det igjen ganske snart.  Med tillatelse fra mannen min🥰 han er støttende 

Anonymkode: 4ff8f...9d4

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

kanskje prøve en profil på cupidoclub?

Anonymkode: 2d7eb...d73

Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje prøve en profil på cupidoclub?

Anonymkode: 2d7eb...d73

Jeg skulle til å foreslå det samme.

Skrevet

Selv har jeg møtt jenter både fra nakenprat, fetlife, badoo og tinder. Tinder funker best om bare vil finne ei for vanlig vaniljesex. Ønsker du noe mere er jo fetlife stedet. Enten du vil være dominerende eller submissiv. 
Skal faktisk treffe ei jente fra Tinder i morra. Ei som er med foreldrene på hytta på Sørlandet. Bare synd at de reiser hjem igjen til østlandet på søndag. Hun er som deg. Har aldri prøvd jentesex før, men har alltid vært nysgjerrig på det, og har ikke turt å snakke med venninnene om det. 

AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2020 den 7.48, AnonymBruker skrev:

ve ve ve dått nakenprat dått kåmm

Anonymkode: 954a1...340

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nakenprat eller cupido:) 

Anonymkode: a477d...f81

AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2020 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Har funnet meg en elsker på badoo og tenkte det samme. Men det var en jeg ikke kjente. Men vet hvordan det er. 

Anonymkode: 20846...ae2

AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2020 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det jeg frykter også😅🙈🙈

Må både ha tekst og bilde 🙈 Hadde som tekst : ønsker meg en elsker som bor i nærheten. 

Anonymkode: 20846...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Tinder, cupido eller gaysir.

Snakk seriøst først, om hva du vil....tlf før treff.

Hatt flere fine treff selv 🙂 

Anonymkode: d4e8f...240

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, Du har alt det du trenger i livet og så maser du om sex med samme kjønn... Problemet er at du lever et luksus liv med for lite å engasjere deg i.  Hva med å hjelpe syke og svake mennesker med praktisk hjelp og økonomisk hjelp og støtte dem som ikke har et sted å bo istedet for å bruke tid og penger på å fokusere på svært selvisk og narsisstisk sex. Hvor selvsentrert går det an å bli.? Våkn opp og begynn heller å gjøre noe samfunnsnyttig for andre mennesker istedet for å lete etter noen å utnytte seksuelt !

Anonymkode: 480a9...61f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...