Gå til innhold

Hjemme-date for par som skal ha en skjermfri-dag/kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi bruker mye mobilen, ser mye serier/tv, han gamer osv. Så nå tenkte jeg at vi trenger en date hjemme hvor vi IKKE bruker noe med skjerm. Har dere noen forslag utenom å selvsagt lage middag sammen? 

Anonymkode: e7d5c...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hørt med han om det er greit at dere har en sånn kveld? Hva om han blir skikkelig misfornøyd. Så blir planene dine snudd på hodet og du ender opp med knust hjerte. Ta heller den kvelden som det kommer, prøv å pynte deg/sminke deg litt, få typen din til å se deg. Finn på noe du vet dere begge liker og kommer til å kose dere med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, miSs. skrev:

Har du hørt med han om det er greit at dere har en sånn kveld? Hva om han blir skikkelig misfornøyd. Så blir planene dine snudd på hodet og du ender opp med knust hjerte. Ta heller den kvelden som det kommer, prøv å pynte deg/sminke deg litt, få typen din til å se deg. Finn på noe du vet dere begge liker og kommer til å kose dere med. 

Vi bor sammen. Så vi trenger nok å gjøre litt annet enn kun å se på en skjerm...

Er nok mest hans ønske kan jeg tenke meg. Han har nevnt det før, men ikke planlagt helt. Så nå tenkte jeg å ta initiativ så han merker at jeg faktisk bryr meg og ikke bare bruker hver kveld til en skjerm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du tenker hjemmedate? Da kan dere blant annet spille brettspill, snakke sammen, quiz (finn tilfeldige kahooter) eller rollespill.

Anonymkode: 76bc0...ad1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp et morsomt brettspill, f.eks escape room eller chronicles of crime. Sistnevnte synes jeg er kjempegøy, spesielt om du kjøper noir-ekstensjonen.

Anonymkode: 9acac...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker hjemmedate? Da kan dere blant annet spille brettspill, snakke sammen, quiz (finn tilfeldige kahooter) eller rollespill.

Anonymkode: 76bc0...ad1

Ja, det blir nok hjemmedate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Smink deg, kle deg sexy og ha en fin kveld med sex og felles matlaging. 

Anonymkode: 718ad...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du ingen forslag selv...? Hvordan ble dere kjærester? Hva gjorde dere sammen før alle skjermene kom inn i bildet? 

Anonymkode: 6423a...d7d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lag fler-retters middag (forrett, hovedrett og dessert) sammen, spis maten til levende lys. Dekk på fint. 

Etterpå kan dere spille brettspill, pusle puslespill, gå en tur :)  Prat sammen om hva som gjør dere bra.

Anonymkode: f0ded...fd3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde storkost meg med middag, spill og masse/lengre sex. 

Anonymkode: b8b25...00e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Puslespill, hjemmespa(fotbad, massasje med olje, ansiktsmaske, gjerne skumbad i boblebad om dere har det osv), brettspill, paryoga, spille volleyball, tennis, fotball osv sammen, ikke lov å le, tegne/male ting, prøv å lage en helt ny middag og dessert dere aldri har laget før. 

Anonymkode: c2eb3...589

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre aktiviteter sammen, skulle til å skrive en del forslag, men den over meg her kom med mange bra. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å bygge lego i lag, de større settene bruker vi fint et par kvelder på 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...