AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Jeg skal studere pedagogikk til høsten, og ser det er tre emner første semester. Men det ene emnet er det eksamen i allerede 22/9?? Kan det være riktig? Jeg trodde at man tok emnene parallelt og hadde avsluttende eksamen før jul? Vet jeg må høre med fakultet om dette, men ville bare høre om noen her har erfart at man faktisk har eksamen så tidlig... Anonymkode: 4a235...10f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 På noen studier er det blokkundervisning, kanskje det kan være noe slikt? Anonymkode: a8294...63b 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Sikker på at det ikke er konteeksamen du har funnet datoen til? Anonymkode: cba1f...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Det kan være en innlevering som er en del av samlet eksamenskarakter som gis i slutten av semesteret. Anonymkode: 7d377...a09
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På noen studier er det blokkundervisning, kanskje det kan være noe slikt? Anonymkode: a8294...63b Ja jeg tror kanskje det må være det. Anonymkode: 4a235...10f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det ikke er konteeksamen du har funnet datoen til? Anonymkode: cba1f...ff4 Ja, det står helt tydelig på forsiden til emnet. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være en innlevering som er en del av samlet eksamenskarakter som gis i slutten av semesteret. Anonymkode: 7d377...a09 Nei det er en fem-timers hjemmeeksamen, i stedet for vanlig oppmøte-eksamen, grunnet corona. Står svart på hvitt. Anonymkode: 4a235...10f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 Har ikke studert pedagogikk, men vi hadde tre emner første semester. Fokuserte mest på det ene først, hadde eksamen i september og var da ferdig med emnet. Resten av semesteret fokuserte vi på det andre. Tror ikke det er uvanlig å fordele eksamenene litt utover selv om det er veldig tidlig😊 Anonymkode: 02474...d02
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke studert pedagogikk, men vi hadde tre emner første semester. Fokuserte mest på det ene først, hadde eksamen i september og var da ferdig med emnet. Resten av semesteret fokuserte vi på det andre. Tror ikke det er uvanlig å fordele eksamenene litt utover selv om det er veldig tidlig😊 Anonymkode: 02474...d02 Ok så da er det faktisk en mulighet. Skal få mer informasjon etterhvert, men greit å være litt forberedt på at det kan bli eksamen så tidlig😊 var det et lignende teoretisk studie? Gikk det greit å ha eksamen så tidlig? Anonymkode: 4a235...10f
AfricanQueen Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 (endret) På 20.7.2020 den 3.33, AnonymBruker skrev: Jeg skal studere pedagogikk til høsten, og ser det er tre emner første semester. Men det ene emnet er det eksamen i allerede 22/9?? Kan det være riktig? Jeg trodde at man tok emnene parallelt og hadde avsluttende eksamen før jul? Vet jeg må høre med fakultet om dette, men ville bare høre om noen her har erfart at man faktisk har eksamen så tidlig... Anonymkode: 4a235...10f Hadde selv min første eksamen i slutten av september, så fullt mulig... ble like overrasket ( barnevernspedagog ) Endret 22. juli 2020 av AfricanQueen
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 På 20.7.2020 den 16.36, AnonymBruker skrev: Ok så da er det faktisk en mulighet. Skal få mer informasjon etterhvert, men greit å være litt forberedt på at det kan bli eksamen så tidlig😊 var det et lignende teoretisk studie? Gikk det greit å ha eksamen så tidlig? Anonymkode: 4a235...10f Ja det var hjemmeeksamen i et samfunnsfag innen sykepleie. Det gikk greit når vi kunne bruke bøker, men følte ikke at jeg rakk å lære noe særlig på den korte tiden. Men godt å bli ferdig med det emnet, for å kunne fokusere mer på de viktigere emnene😊 Anonymkode: 02474...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå