Gå til innhold

Komplekser som ødelegger for meg under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig mye oppmerksomhet fra menn. Får høre at jeg er ekstremt deilig osv. Men jeg klarer ikke slå meg løs under akten pga litt slapp mage etter fødsel. Fornøyd med kroppen min ellers  men magen gjør at jeg ikke vil bli tatt på der, eller ri feks. Og jeg elsker å ri  men føler det er turn off å se magen i slik posisjon. Ingen har noensinne sagt noe   og det er sikkert verre i mitt hode. Men jeg kan begynne å grine over at jeg føler det så sterkt. Kan en fin dame bli stygg pga. En myk mage med litt strekkmerker.? Skammer meg over å føle dette på sterkt.

Anonymkode: 6ce61...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånn mage og liker den ikke. Men når jeg nevner den for mannen min, rister han på hodet eller ler. Magen er ikke akkurat det han ser på.

Jeg har den kroppen jeg har. Han elsker når jeg slår meg løs. Og jeg elsker når jeg er i sexen i stedet for kompleksene mine. Derfor trener jeg på å akseptere alle deler av meg. Og det er så deilig at jeg absolutt kan anbefale det! 💜

Du er fin, TS. Ikke la noe inne i hodet ødelegge for deg!

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Fioljenta skrev:

Jeg har også sånn mage og liker den ikke. Men når jeg nevner den for mannen min, rister han på hodet eller ler. Magen er ikke akkurat det han ser på.

Jeg har den kroppen jeg har. Han elsker når jeg slår meg løs. Og jeg elsker når jeg er i sexen i stedet for kompleksene mine. Derfor trener jeg på å akseptere alle deler av meg. Og det er så deilig at jeg absolutt kan anbefale det! 💜

Du er fin, TS. Ikke la noe inne i hodet ødelegge for deg!

Takk for fint svar! Det er et sårt tema og snakke om. 

Anonymkode: 6ce61...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer ikke kroppen til samboeren min når vi har sex, det er derfor hun er samboeren min, - om du skjønner

Anonymkode: 2b3dc...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Satt på spissen så er selvtillit langt mer sexy en evnt skavanker. Uendelig mer faktisk..

Anonymkode: d155e...8c4

Skrevet

Men TS, hvor ofte tenker du selv over kroppen til den du har sex med, når dere har sex? Er ikke følelser og lyst viktigere der og da i akten? Hodet ditt og til mannfolk er mye mer fokusert på hvordan det føles, enn hvordan det ser ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Er da helt vanlig å ha litt "torskemage" etter å ha født barn.

Anonymkode: 7b2cf...497

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull Ts. De fleste menn er veldig enkle. Er fornøyd de bare får et vått hull å knulle..

Anonymkode: b50a2...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...