AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Har i dag hatt endel smerter i magen slik som jeg pleier å ha når jeg har el smerter, men jeg fikk positiv el test for snart 2 uker siden så det kan vel ikke være det? har hatt et ks for 10 år siden og det er rundt i det området av arret om jeg skal prøve å beskrive hvor.. ikke konstant smerter, men hvis jeg reiser meg eller snur meg brått, eller så kommer det litt av og på.. Noen som kjenner igjen dette? Har aldri merket slikt før, heller ikke likt mens smerter.. Anonymkode: 5e428...488
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Det er sikkert ikke noe alvorlig, kanskje bare ligamentsmerter, men spør heller på gravidforumet. Der er det kanskje flere med erfaring enn her? Anonymkode: b15e3...344
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert ikke noe alvorlig, kanskje bare ligamentsmerter, men spør heller på gravidforumet. Der er det kanskje flere med erfaring enn her? Anonymkode: b15e3...344 Ja det kan jeg gjøre. Anonymkode: 5e428...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå