AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Er det noen som har fått barn, og deretter fått påvist pcos? Har du blitt gravid med nr 2 isåfall? er usikker på om jeg har det.. Gyn sa at jeg har de polyppene(?) som er typisk for det, men ikke så mye/store at hun vil si at jeg har det. Jeg har gått opp i vekt, og fått mye mer hårvekst. i tillegg hadde jeg ikke mensen, brukte provera for å få det. Fikk det én gang bare. vi har ikke brukt prevensjon på over et åt, og fortsatt ikke blitt gravid.. er litt trist nå..og der hjelper ikke at alle spør når nr 2 kommer 😩 Anonymkode: e6411...2c3
Amatariel Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Jeg fikk nr.1 veldig lett. Egentlig uten å prøve (på prevensjon). Jeg ble derfor overrasket da vi ønsket å prøve på nr.2 og det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Fikk påvist pcos, med cyster på eggstokkene, hormonforstyrrelser, sjelden og/eller rar/sjelden/lang mensen. Prøvde litt forskjellige medisiner, og litt etter ett år etter prøvestart ble jeg endelig gravid. Så skjønner godt hvordan du har det! Nå er jeg gravid med nr. 4, så det er fullt mulig å bli gravid og få barn med pcos-diagnosen! Men råder deg til å søke hjelp. Jeg har vært veldig fornøyd med Medicus. De hjelper mye til uten at det må gå så langt som IVF o.l. Kanskje det bare er riktig type medisin som må til for deg også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 7 timer siden, Amatariel skrev: Jeg fikk nr.1 veldig lett. Egentlig uten å prøve (på prevensjon). Jeg ble derfor overrasket da vi ønsket å prøve på nr.2 og det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Fikk påvist pcos, med cyster på eggstokkene, hormonforstyrrelser, sjelden og/eller rar/sjelden/lang mensen. Prøvde litt forskjellige medisiner, og litt etter ett år etter prøvestart ble jeg endelig gravid. Så skjønner godt hvordan du har det! Nå er jeg gravid med nr. 4, så det er fullt mulig å bli gravid og få barn med pcos-diagnosen! Men råder deg til å søke hjelp. Jeg har vært veldig fornøyd med Medicus. De hjelper mye til uten at det må gå så langt som IVF o.l. Kanskje det bare er riktig type medisin som må til for deg også. Lykke til! Takk for svar. Det gir meg håp å lese dette! Har ganske lik historie som deg, og ønsker meg gjerne en-to til.. Takk igjen, og gratulerer med nr 4 som er på vei ❤️ ts Anonymkode: e6411...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå