Gå til innhold

Unormalt som kvinne å like og bli fingret i analen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig overrasket. Skulle aldri ha noe i analen! Så fikk elskeren min meg kåt og klar og tok en fing i rumpa, og tok den inn og ut. Det var faktisk utrolig digg selv første gang. En anderledes måte enn i skjeden. Men veldig godt. Tenker jeg kanskje liker pikken han også der da? Veldig stor forskjell? Kan det bli vondt når den er mye større enn en finger? 

Anonymkode: e5d03...644

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker jeg kanskje liker pikken han også der da? Veldig stor forskjell? Kan det bli vondt når den er mye større enn en finger? 

Den som prøver får se  

Anonymkode: 4439e...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Vel, de fleste guider anbefaler to fingre, etter å ha prøvd med en.  Eller så kan du jo kjøpe en mellomstørrelse i dildo? 

Noen har ikke problemer med penis i det hele tatt,  så det er ingen regel.  

Anonymkode: 6ea27...979

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig overrasket. Skulle aldri ha noe i analen! Så fikk elskeren min meg kåt og klar og tok en fing i rumpa, og tok den inn og ut. Det var faktisk utrolig digg selv første gang. En anderledes måte enn i skjeden. Men veldig godt. Tenker jeg kanskje liker pikken han også der da? Veldig stor forskjell? Kan det bli vondt når den er mye større enn en finger? 

Hadde analsex den første gangen jeg og elskeren møttes og det var utrolig digg. Han tok først finger og etter hvert penisen inni. Grudde meg til det, men det var helt fantastisk og godt. Han tok ganske mye glidemiddel på så husk på det. 

Du må være obs på at det kan være at du får mye luft i magen dagen etterpå for det fikk jeg 🤪🙈 Så vi skal ligge på siden istedenfor at jeg står på alle 4. 

Anonymkode: 75961...e2d

• Liker 1
Skrevet

Etter mine erfaringer, er det ikke unormalt at kvinner liker å bli fingert/ fingerpult/ kos med analt. Noen blir riktignok forlegne og vil ikke derfor. Andre vil bare ha det - det er liksom det som skal til for å komme ut av platåfasen og få orgasmen løs. Det vanlige med mine, er at de har blitt blitt overrasket over hvor deilig det har vært og ville ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...