Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbladet: 

Lørenskog-mor anker drapsdommen. 

• 3 uker senere...
Skrevet
mfs skrev (På 23.6.2021 den 12.43):

Dagbladet: 

Lørenskog-mor anker drapsdommen. 

Helt grusomt at hun gjør det. Lar eksmannen og familien gå igjennom dette igjen

• Liker 11
Skrevet
Gjest Kefalinia skrev (På 10.6.2021 den 23.08):

Ja, de vet vel ikke helt hva de skal si. Hadde ikke moren sagt at hun vokste opp med vold og rus i barndommen? Hun løy om at farens barn skadet henne og barna, så blir litt usikker på om hun lyver om dette.  Men uansett ikke temaer de sikkert ønsker å snakke om. Ser også far har fjernet mye av hennes familie på Facebook. 

Hvem er hennes familie?

• Liker 1
Skrevet
bewe skrev (På 14.7.2021 den 0.08):

Helt grusomt at hun gjør det. Lar eksmannen og familien gå igjennom dette igjen

Helt grusomt. 
Noen som kjenner til hennes familie?

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Vårt lille land på tv2 i kveld handler om denne saken og veien videre for faren. Gripende episode!

• Liker 7
Skrevet

Det går ikke en dag at jeg ikke tenker på faren og sønnene hans. 

Skulle ønske det gikk an at man kunne ta bort en brøkdel av sorgen hans og bære den for han. Intet menneske fortjener å stå i en sånn situasjon. 

Håper det finnes noe på den andre siden,og at en dag vil dem møtes igjen ❤️❤️

• Liker 11
Skrevet
Albbas skrev (54 minutter siden):

Tårene renner her. 😭😭 Helt utrolig at faren har greid å starte et så meningsfullt arbeid fra et sånt traume. ❤️

Må vel være han og moren til Stine Sofie som må være noen av de menneskene jeg beundrer styrken til,  virkelig.. 

• Liker 22
Skrevet

FOR er fantastisk vesen faren er ❤️ Jeg er så full av beundring etter å ha sett Vårt Lille Land. Jeg hadde aldri overlevd det samme .. 

Vakreste guttene hans, nydelige mannen. For en styrke .. ❤️💔

• Liker 13
Skrevet
mfs skrev (På 4.6.2021 den 9.59):

Det er tale om villede handlinger fra tiltalte. Måten drapene er gjort på, tilsier at de ikke er gjort samtidig. Det underbygger tiltaltes gjennomføringsevne og vilje, sa Evang.

https://www.rb.no/mor-tiltalt-for-dobbeltdrap-folg-rettssaken-direkte-her/s/5-43-1577022

Å kjære menneske. Tenk så forferdelig for det andre søskenet å bevitne drapet av den andre?😭❤️

• Liker 10
Skrevet
Drizzt skrev (På 4.6.2021 den 19.53):

Det er usikkert om hun ser det på samme måte. Det kan godt være at hun fortsatt mener at hun var nødt til å drepe sine barn for å straffe far eller hva det måtte være. Det var tydeligvis et veldig turbulent ekteskap med høyt konfliktnivå. Hun viser en del psykopatiske trekk her og kan ikke være helt frisk i hodet. Men ikke syk nok for å slippe fengsel. Hun viser iallefall foreløpig ikke at hun angrer. 

Men faktum at hun overførte over 100 tusen kroner fra barnas sparekonto over til seg selv bare få timer før hun drepte barna, viser meg at hun ikke hadde så seriøse planer å begå selvmord. Dermed også de overfladiske skadene hun påførte seg selv. Var det bare et siste forsøk på å få ham tilbake? Å få hans medlidenhet og oppmerksomhet? Eller var det pur ondskap og rene hevn og straff for far? Det får nok psykiaterne bedømme. Uansett hvordan utfallet blir, blir det for mild straff. Men jeg håper virkelig at hun kjenner godt på det hun gjorde mot sine egne barn for resten av sitt liv. 

Psykopat, tenker jeg også. Eneste forklaringen hvis hun ikke var psykotisk.

• Liker 2
Skrevet

Stakkars far ❤

• Liker 2
Skrevet
Gjenferdet skrev (15 minutter siden):

Psykopat, tenker jeg også. Eneste forklaringen hvis hun ikke var psykotisk.

Det er jo en del tilsvarende drap som skjer uten at gjerningspersonen verken er psykotisk eller psykopat. Utrolig hva sjalusi, bitterhet, sinne og hevntanker kan gjøre med et menneske. Skremmende. 

• Liker 14
Skrevet

Moren klager inn vg til pfu på veldig tynt grunnlag, første 5 min er nok.

• Liker 2
Skrevet

Har faren fått noen erstatning fra politiet?

Det var visst en ambulansearbeider som gjorde politiet oppmerksom på at det muligens var moren som sto bak. Han synes morens skader var veldig overfladiske og ikke sto i forhold til de skadene barna ble påført. Skremmende å tenke på hvor vi hadde stått i dag hvis ikke han hadde lykkes med å flytte politiets fokus.

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, Bag said:

Det var visst en ambulansearbeider som gjorde politiet oppmerksom på at det muligens var moren som sto bak. Han synes morens skader var veldig overfladiske og ikke sto i forhold til de skadene barna ble påført. Skremmende å tenke på hvor vi hadde stått i dag hvis ikke han hadde lykkes med å flytte politiets fokus.

Hvorfor skal han få erstatning? Moren sa det var faren, skulle ikke politiet agere etter det? 

Jeg føler meg ganske trygg på at politiet hadde kommet til riktig konklusjon etterhvert, uavhengig av denne ambulansearbeideren. Men tidlig i en drapsetterforskning må man selvfølgelig ta en mistenkt inn til avhør, selv om vedkommende er utsatt for noe grusomt. 

Skrevet
Bag skrev (2 timer siden):

Vendepunktet var vel et brev de fant i leiligheten, hvor moren skrev at hun ville ta livet av guttene og seg selv?

• Liker 15
Skrevet
Bag skrev (2 timer siden):

Så dumme er jo ikke politiet. Moren la jo igjen flere brev hvor hun skrev hva hun hadde gjort.

• Liker 7
Skrevet (endret)
totti_1 skrev (2 timer siden):

Moren klager inn vg til pfu på veldig tynt grunnlag, første 5 min er nok.

Her har hun DREPT sine to barn på en grusom måte , så tar hun seg virkelig bryet med å klage inn VG til PFU??!! Fordi de identifiserte henne. Omtrent alle visste vel hvem hun var. Seriøst, jeg blir helt sjokkert. Hun blir nærmest fremstilt som et offer, og kaller seg pårørende..

Endret av Prelunia
  • Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...