Gjest kenneth Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Teller på knappene... Noen som har inngående kjennskap til festivalen?
MiniMjau Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Har vært der 2 ganger før, skal ikke i år. En forholdsvis liten festival med 10-15000 besøkende.Ganske koselig festival, hovedfokus på synth-musikk... Kan ikke drikke øl og se konsert samtidig. Må drikke øl i avgrenset inngjerdet område. Noe konkret du lurer på?
Gjest kenneth Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Har vært der 2 ganger før, skal ikke i år. En forholdsvis liten festival med 10-15000 besøkende.Ganske koselig festival, hovedfokus på synth-musikk... Kan ikke drikke øl og se konsert samtidig. Må drikke øl i avgrenset inngjerdet område. Noe konkret du lurer på? ← Jeg telte lenge på knappene, men ettersom værmeldingen var tvilsom, droppet jeg hele greia. Utover New Order og Ane Brun, må jeg innrømme det var få kjente navn. Madrugada forsåvidt, men de spiller samtidig som New Order. Ikke drikke øl og se konsert? Hæ? Da var det vel like greit det ikke ble tur da... (Leker de festival?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå