AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Er i uke 8 nå. Har hatt blødning, ingen symptomer, og venter på ultralyd. Men har så noia for at det ikke er noe der. Har såpass noia at hvis det skjer, så vet jeg ikke om jeg orker å bli gravid igjen. Hvor ofte skjer MA egentlig? 2 av 100 eller noe slik? Virker som det er mange her som har opplevd det. Andre som blir utslitt av å uroe seg? Anonymkode: d2aa8...aaf
kaleidoskop Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Husk at folk skriver og har behov for å snakke om det når ting går galt. Folk setter seg ikke ned og skriver "jeg hadde et perfekt svangerskap, alt gikk fint". Det er når det kjipe skjer man leser om det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Husk at folk skriver og har behov for å snakke om det når ting går galt. Folk setter seg ikke ned og skriver "jeg hadde et perfekt svangerskap, alt gikk fint". Det er når det kjipe skjer man leser om det. Ja, det er helt sant.. men likevel skjer det så ofte, og SA enda oftere. Blir helt utslitt av å uroe meg, og tør ikke glede meg over graviditeten Anonymkode: d2aa8...aaf
Gjest Traktorkusken Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Hadde en MA med masse kvalme og oppkast, og nå har jeg nesten ikke symptomer i mitt nåværende svangerskap før uke 9. Er nå 26 uker gravid, alt bra!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, Traktorkusken skrev: Hadde en MA med masse kvalme og oppkast, og nå har jeg nesten ikke symptomer i mitt nåværende svangerskap før uke 9. Er nå 26 uker gravid, alt bra! Så godt å høre💖Disse ukene når så seint kjenner jeg. Glad du har en frisk og fin baby i magen denne gangen ☺️ Anonymkode: d2aa8...aaf
Gjest Traktorkusken Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre💖Disse ukene når så seint kjenner jeg. Glad du har en frisk og fin baby i magen denne gangen ☺️ Anonymkode: d2aa8...aaf Takk for gode ord❤️ Ingen vits i å bekymre seg! Jeg også bekymret meg masse i 1.trimester, så jeg brukte doppler muligens litt for ofte🙈 Bare pust med magen og ikke ta sorgen på forskudd! Som regel går det bra, heldigvis
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, Traktorkusken skrev: Takk for gode ord❤️ Ingen vits i å bekymre seg! Jeg også bekymret meg masse i 1.trimester, så jeg brukte doppler muligens litt for ofte🙈 Bare pust med magen og ikke ta sorgen på forskudd! Som regel går det bra, heldigvis Tusen takk for betryggende ord ❤️ Det hjelper mer enn du tror ☺️ ts Anonymkode: d2aa8...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå