Gå til innhold

Kollegaen ser meg leenge i øynene. Kroppspråk "vil ha deg"!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han pleier ofte å se meg dypt/lenge i øynene når jeg kommer lengre ifra og går mot han. Kun øynene! Han er tidlig i 20åren, men hvordan tolke hans blikk? Ser han fordi han indikerer til noe? Eller jeg vil ha deg? 

Anonymkode: c1b32...5d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(Vil ha dfg blikk)

AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje litt kåt eller keen på deg, da.

Anonymkode: 61f1a...9fa

Skrevet

Det verkar så lätt att bara stöta på 
Ja, det är alla människors rätt att bara göra så 
Men det är så svårt att säga till nån 
Vad man egentligen tycker och tänker om nån 
Det blir mest en massa prat, om plugget och pop och bio så klart 

Jag vill känna din kropp emot min 
Höra pulsen slå 
Din mun tätt emot min hjärtat snabbar på 
Jag ser på dej och do ser på mej 
Och jag säger Ja, ja, jag vill ha dej! 
Jag vill känna din kropp emot min 
När vi två blir en

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvorfor ikke gjøre noe annet da enn å se lenge i øynene mine?;) 

Skrevet

Fordi han har hørt om tresekundersregelen og venter på at du skal gjøre ditt trekk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Whistler skrev:

Fordi han har hørt om tresekundersregelen og venter på at du skal gjøre ditt trekk.

Gjøre mitt? Ikke så lett når det er kunder som står og venter i kassa.😆 

Vi jobber i en rema butikk og hver gang han kikker er når han plinger på meg, står i kassen og ser på meg idet jeg går mot den andre kassen. Det er skikkelig intens stirr i øynene (ikke ubehagelig) , men ja det går nok 3-4 sek. Tenkte kanskje han ville tolke min reaksjon/gi beskjed med øynene. 

AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2020 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Thnx

AnonymBruker
Skrevet

Venninna til dama mi holder øyekontakt med meg hele tiden når jeg snakker med henne. Jeg føler at hun er sulten på meg og vil ha meg blikk. 
På en måte funker det jeg blir litt hekta fast i henne og har begynt å få tanker om at dette er ei dame jeg ville hatt om jeg ble singel. Hennes blikk sier at jeg vil ha deg og jeg blir tent av det. 🤪

Anonymkode: b7155...d74

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninna til dama mi holder øyekontakt med meg hele tiden når jeg snakker med henne. Jeg føler at hun er sulten på meg og vil ha meg blikk. 
På en måte funker det jeg blir litt hekta fast i henne og har begynt å få tanker om at dette er ei dame jeg ville hatt om jeg ble singel. Hennes blikk sier at jeg vil ha deg og jeg blir tent av det. 🤪

Ikke sant. Tror blikk kan si mye. Hva gjør deg tent med hennes blikk? 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Tror blikk kan si mye. Hva gjør deg tent med hennes blikk? 

Hennes dype lange blikk og kroppsspråket gir meg signaler om at hun liker meg. Synes det er deilig at hun ser meg dypt i øynene. Jeg har begynt å se henne med nye øyne og ser hele kvinnen som jeg har foran meg, liker det jeg ser.

Må innrømme at jeg har hatt seksuelle fantasier om henne, må jo være lov det. Vi kan da konkludere at vi ikke skal undervurdere blikket😉

AnonymBruker
Skrevet

Går ikke an å "se noen dypt inn i øynene" når du står langt unna 🤣

Anonymkode: eb1f3...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Han merker at du er sulten på oppmerksomhet og ser på deg som et enkelt ligg, eventuelt en person han lett kan bruke og manipulere

Anonymkode: 81a5c...33a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han merker at du er sulten på oppmerksomhet og ser på deg som et enkelt ligg, eventuelt en person han lett kan bruke og manipulere

Bruke og manipulere? For noe tull, det virker på meg som om ts er ganske ung og sikkert han fyren også. Mange unge som jobber i matbutikk. Han synes hun er pen og vil elske med henne. Puppylove❤️ Bare søtt det vel ❤️ La de få holde på ❤️

Anonymkode: eb1f3...8ae

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var henne som i utgangspunktet gir utrykk av å vil ha noe. Det blir vel ikke da mannen som er ute etter ett enkelt ligg, kvinner vil også ha det. Heldigvis er det sånn at noen vil ha et lengre forhold og ikke alle vil ha ett ligg. Det kan gjelde både henne og han. For min del er jeg ikke singel så det blir med fantasien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...