AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Vi venter baby i februar, og lurer på hva slags klær osv er det lurt å ha klart til da? Er vinter og sikkert kaldt så mye ull? Hvis vi triller ute på vinteren, hvor mye klær trenger baby å ha på seg da?😊 Anonymkode: 61a54...95e
Piruette Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Jeg fikk februarbaby for to år siden. Tynne ullbodyer og bukser brukte vi masse første to mnd. Tynne ull-pysjer er også fint. Et par heldresser (lillelam feks) til vogntur. En god vinterpose. Anbefaler også bilstol pose! 1
våren14 Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, Piruette skrev: Jeg fikk februarbaby for to år siden. Tynne ullbodyer og bukser brukte vi masse første to mnd. Tynne ull-pysjer er også fint. Et par heldresser (lillelam feks) til vogntur. En god vinterpose. Anbefaler også bilstol pose! Kan legge til de geniale ullfleece dressene med slike trylleermer og føtter som pakker inn hender og føtter uten votter de kan dra av. Hust & Claire hadde en og Mikkline kjøpte vi vel til lillesøster her. Har barn født i februar og i mars. De dressene var geniale til alt fra bil til vogn til det meste av å bevege seg ut egentlig. Og megafornøyd med hust&claire sin ull... ofte på salg, så man må ikke kjøpe til full pris Colorwool har jeg handlet mye av det på tilbud.
Piruette Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 På 20.7.2020 den 12.36, våren14 skrev: Kan legge til de geniale ullfleece dressene med slike trylleermer og føtter som pakker inn hender og føtter uten votter de kan dra av. Hust & Claire hadde en og Mikkline kjøpte vi vel til lillesøster her. Har barn født i februar og i mars. De dressene var geniale til alt fra bil til vogn til det meste av å bevege seg ut egentlig. Og megafornøyd med hust&claire sin ull... ofte på salg, så man må ikke kjøpe til full pris Colorwool har jeg handlet mye av det på tilbud. Ja disse hadde jeg glemt! Hadde de i to størrelser. Helt geniale. Kjøpte på tilbud der jeg også husker jeg😁
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Det de over skriver er gode forslag 😊 Ellers så vil jeg slenge ut at man ofte sitter en del inne i starten. Hvis du skal amme tar det tid og mange er litt slitne etter fødsel og av nattevåk. Så de periodene du er mest ute på tur vil nok være på våren og sommeren Ull er gull uansett, men bare nevner det så du slipper å blakke deg på å kjøpe alt mulig som blir for smått ganske raskt liksom 😅 Ville likevel kjøpt inn et par sett med body og ull-longs (synes Nøstebarn sine omslagsbodyer i ull/silke er fantastisk deilige, men litt dyre. Joha har også god ull/silke en del billigere). Mellomlagsull er også godt (heldress er prakrisk på nyfødte, men vil ikke anbefale ullfleece - med mindre det er veldig kaldt der du bor blir det ofte for varmt inni vognposen - en vanlig merinoulldress holder lenge brett opp på ermer og ben er kjekt). Invester gjerne i en god vinterpose til vogna. Kjøp med forlenger og du har pose til hele perioden barnet sover i vogn. 😊 Har du dette som «startgarderobe» så tror jeg ikke du vil mangle noe til å begynne med. Anonymkode: 2c8c9...4ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå