AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg vet det er fler enn meg her inne, så lurte på om dere vil lufte noen tanker sammen med meg?😊 Jeg er førstegangs, og 37 år, men har vært gravid før, riktignok for hele 17 år siden, 2 ganger, men begge gangene endte i spontanabort. Er nå 5 uker på vei, og jeg er selvfølgelig redd for at det samme skal skje igjen, men ermed fatt mot 😊 Nå føler jeg at det "sitter", og vi venter spent på at de 12 mnd skal gå unna uten problemer 🥰 Puppene har vokst, og magen har vokst, og jeg føler meg allerede rund og god. Sliter med søvn og humørsvingninger, og tipser hele tiden. Synes vann begynte å smake rart igår, og idag smaker alt mye mer.. 🤔 er heldigvis ikke kvalm. Enda. Og så er det mensen-stikkinger av og til, men leser det er helt normalt. Har fortalt det til mine foreldre, og vi forteller hans foreldre så snart som mulig. Vet det kan gå galt, men vi vil likevel dele det. Og så har jeg lastet ned mobil-apper og sett meg ut en babyseng, så jeg gleder meg masse ❤ krysser fingrene for at alt går bra ❤ Anonymkode: 1ac7d...f9d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er fler enn meg her inne, så lurte på om dere vil lufte noen tanker sammen med meg?😊 Jeg er førstegangs, og 37 år, men har vært gravid før, riktignok for hele 17 år siden, 2 ganger, men begge gangene endte i spontanabort. Er nå 5 uker på vei, og jeg er selvfølgelig redd for at det samme skal skje igjen, men ermed fatt mot 😊 Nå føler jeg at det "sitter", og vi venter spent på at de 12 mnd skal gå unna uten problemer 🥰 Puppene har vokst, og magen har vokst, og jeg føler meg allerede rund og god. Sliter med søvn og humørsvingninger, og tipser hele tiden. Synes vann begynte å smake rart igår, og idag smaker alt mye mer.. 🤔 er heldigvis ikke kvalm. Enda. Og så er det mensen-stikkinger av og til, men leser det er helt normalt. Har fortalt det til mine foreldre, og vi forteller hans foreldre så snart som mulig. Vet det kan gå galt, men vi vil likevel dele det. Og så har jeg lastet ned mobil-apper og sett meg ut en babyseng, så jeg gleder meg masse ❤ krysser fingrene for at alt går bra ❤ Anonymkode: 1ac7d...f9d *tisser Anonymkode: 1ac7d...f9d
snoren Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 du må bare ta tiden til hjelp, prøv å slappe av og kose deg. Du kan gå på tidlig ultralyd hvis du uroer deg veldig og i fremtiden når du har kommet deg godt inn i uke 12 og jordmor har klart å finne hjertelyden kan du prøve deg med Doppler. Lykke til ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå