bruker_K Skrevet 20. juli 2020 #41 Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg hvor du hører til i landet. Jeg gikk til en privat person som hadde drevet profesjonelt i mange år, men som sluttet. Hun hadde noen på siden, inkludert meg, som hun hjalp. Noe jeg satt stor pris på. Det er ikke skummelt, gjør ikke vondt eller noen ting. Som sagt så er det spennende. Jeg gjorde det pga angst, og det hjalp. Vil ikke gå inn på hva som skjedde, da det er sårt. Du søker opp regresjon terapi/hypnose, og hvor du er, feks Trondheim. Fant denne siden: https://www.trondheimhypnoterapi.no/regresjon/ Du ligger bare på en seng eller i en stol mens han/hun prater til deg. Du blir søvnig, og det er som om du er i drømmeland men på samme tid våken. Så skjer ting, og de guider deg gjennom de viktigste hendelsene. Feks en hendelse som gjør du har angst i dette livet. Det er opp til hver enkelte om hva de tror på, sjeler eller ikke. Jeg tror på at vi har en kjerne sjel, og den er med oss gjennom alle livene. Sjelen vi har nå, er ikke eksakt lik den vi hadde i forrige liv, men den er festet til ‘kjerne sjelen’. Som hun jeg gikk til sa, sjelen er som et tre, hvor livene våres er bladene. Anonymkode: 44a31...ddd Bor i rogaland så det var langt...😔 hadde uten tvil gjort det hvis det var i nærheten. Kjempespennende!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #42 Skrevet 20. juli 2020 Det er fullt mulig å huske tidligere liv. Var en som husket noe om å ha vært Anne Frank i sitt tidligere liv og som når hun var i tyskland kunne bare helt vite veien til huset der hun bodde og mye sånt. Et annet tips på å huske tidligere liv er hvis du føler deg trukket mot en spesifikk tidsepoke tilbake i tid? Det kan være at musikken, kunst , litteratur eller annet i en spesifikk tidsperiode som bare fenger og interesserer deg mye. Da kan det hende du har levd akkurat i den tidsperioden som 1500 tallet. Det er og mulig å huske livet mellom livene altså før man kom til livet og er på på astral verden og planlegger det neste livet sitt Anonymkode: 4bc02...305 1
Kågebruker Skrevet 20. juli 2020 #43 Skrevet 20. juli 2020 Jeg var en hund i mitt forrige liv. Og katt livet før der. Og menneske før der igjen. Meg i 1863.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #44 Skrevet 20. juli 2020 53 minutter siden, Kågebruker skrev: Jeg var en hund i mitt forrige liv. Og katt livet før der. Og menneske før der igjen. Meg i 1863. Åh... 😂😂 Anonymkode: 529fa...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå