Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det ann å huske tidligere liv? Noen som har minner eller har prøvd regresjon? 

Anonymkode: 529fa...c75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an å huske tidligere liv siden man har aldri levd før. Det livet du lever nå er det første og siste livet vi lever.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Går det ann å huske tidligere liv? Noen som har minner eller har prøvd regresjon? 

Ja, har hatt minner, men uten regresjon. 

Anonymkode: b467f...a7a

• Liker 3
Skrevet (endret)

.Du kan sjekke på you tube hvor folk forteller. Ingen vet med sikkerhet at en har levd før, men det er mange som tror det. Jeg er åpen for at det er tilfellet, for vi vet så innmari lite om slike ting. Vi vegrer oss ofte for å tro på ulike ting vi ikke har bevis for. Men jeg syns det er interessant at barn for eksempel, kan fortelle detaljert om hvem de var i tidligere liv. Søk på nettet om det, så kan du finne mye interessant  

Endret av SoWhat?
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen når man ikke husker noe av det? 

Anonymkode: 01e75...355

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Går ikke an å huske tidligere liv siden man har aldri levd før. Det livet du lever nå er det første og siste livet vi lever.

Bevis?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bevis?

Nei jeg kan ikke bevise det.

Jeg kan heller ikke bevise at det ikke finnes alver som lever i skogen.

Kan du bevise at man har levd tidligere liv ?

Skrevet

Et bevis på at man ikke har levd et tidligere liv er om du ser på befolkningsveksten. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Rant skrev:

Et bevis på at man ikke har levd et tidligere liv er om du ser på befolkningsveksten. 

Det fins vel "nye sjeler" også? Sånn at alle ikke har levd tidligere liv :vetikke: tror jeg leste noe om det. 

Skrevet

Den første gangen(5 år siden) jeg satte meg i en kano for å padle, så fikk jeg en sånn indre ro som jeg aldri har hatt før.

Jeg fikk opp et bilde i hodet mitt om at jeg var en indianer/ indianerhøvding som padlet i kano.

Da fikk jeg tanker om at jeg kanskje hadde levd som det i mitt forrige liv. 

Jeg er ikke noe spesielt alternativt/ spirituelt menneske, men jeg synes tanken er spennende. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? said:

Det fins vel "nye sjeler" også? Sånn at alle ikke har levd tidligere liv :vetikke: tror jeg leste noe om det. 

Jeg har lest at det finnes mennesker som egentlig er firfisler. Da stemmer vel det også da?

Anonymkode: 1430f...e76

Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Men hvorfor er ikke alle da "nye sjeler"? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest at det finnes mennesker som egentlig er firfisler. Da stemmer vel det også da?

Ha ha. Sånne reptil mennesker? Konspirasjonsteoretikere altså. Kommer opp med så mye tull og tøys. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har hørt at ikke alle var mennesker i sitt tidligere liv, noen kan ha vært dyr, insekter eller fugler..

Skrevet (endret)

Men da må man først tro på konseptet «sjel», som i metafysikken og religioner. Det er ikke akkurat noe som er bevist heller. Men vi har nok en medfødt evne til å «besjele» ting, ut fra å lete etter sammenhenger og hvor viktig det sosiale er for mennesker.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har hørt at ikke alle var mennesker i sitt tidligere liv, noen kan ha vært dyr, insekter eller fugler..

Det er hva buddhistene tror, hinduer tror at man var mennesker i tidligere liv.

Anonymkode: daf3b...5dd

Skrevet
47 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ok Ja, det er ulike teorier. Det kan være sånn. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan en vel kanskje ikke sammenlikne konspirasjonsteorier med en tro som har eksistert i mange hundre år? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...